پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفتر جلد چرمی | دفترچه یادداشت چرم

مشاوره، طراحی، چاپ، و تولید انواع دفترچه یادداشت چرمی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش ۱۷ - ۹

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند، فرم مربوطه را برای ما ارسال فرمایید.

انواع دفترچه یادداشت چرمی

دفترچه یادداشت‌های فانتزی دخترانه در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه چند نمونه از انواع مختلف دفترچه یادداشت‌های فانتزی دخترانه را آورده ایم که با دیدن آنها بتوانید برحسب بودجه و سلیقه خودتان به راحتی خرید کنید:

نوع چرم: چرم‌های مختلفی برای ساخت دفترچه یادداشت‌های چرمی استفاده می‌شود، از جمله گاو، گوسفند، بز و … . هر نوع چرم دارای ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد خود است. به عنوان مثال، چرم گاوی بادوام و محکم است، در حالی که چرم گوسفندی نرم و لطیف است.

دفتر چرمی | دفتر چرم

دفترچه یادداشت چرمی

اندازه: دفترچه یادداشت های چرمی در اندازه های مختلف از جیبی تا پهن موجود هستند. اندازه دفترچه یادداشت را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. اگر اغلب در حال حرکت هستید، ممکن است یک دفترچه یادداشت جیبی بخواهید. اگر برای نوشتن زیاد به فضای بیشتری نیاز دارید، ممکن است یک دفترچه یادداشت بزرگتر بخواهید.

نوع صحافی: دفترچه یادداشت های چرمی با انواع مختلفی از صحافی موجود هستند، از جمله حلقه دار، دوخته شده و صحافی چسبی. نوع صحافی را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید. صحافی حلقه ای به شما امکان می دهد تا صفحات را به راحتی اضافه یا حذف کنید. صحافی دوخته شده بادوام است و برای دفترچه یادداشت هایی که زیاد از آنها استفاده می شود ایده آل است. صحافی چسبی ارزان است، اما به اندازه سایر انواع صحافی بادوام نیست.

دفتر چرمی فانتزی | دفترچه چرمی

علاوه بر این موارد، دفترچه یادداشت‌های چرمی در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی نیز موجود هستند. هنگام انتخاب دفترچه یادداشت چرمی، مهم است که سلیقه و نیازهای خریدتان را نیز در نظر بگیرید.

قیمت دفترچه یادداشت چرمی

قیمت دفترچه یادداشت چرمی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  1. نوع و جنس جلد:
  • جلد مقوایی: ارزان ترین نوع جلد است و معمولاً برای دفترچه یادداشت های فانتزی با قیمت پایین استفاده می شود.
  • جلد چرم مصنوعی: جلدی بادوام تر و زیباتر از جلد مقوایی است و قیمت آن نیز بیشتر است.
  • جلد چرم طبیعی: گران ترین نوع جلد است و ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد.
  • طلقی: جلد طلقی بسیار جذاب و زیباست.
  • گالینگور: جنس جلد گالینگور معمولا از مقوای ضخیم ساخته شده است که با روکش پارچه ای، چرم، جیر، یوف و یا مواد مشابه پوشانده می شود. این نوع جلد به دلیل استحکام و زیبایی خود برای ساخت دفترچه یادداشت استفاده می شود.
  1. تعداد برگ: هر چه تعداد برگ های دفترچه یادداشت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  1. کیفیت کاغذ: کاغذهای باکیفیت تر، ضخیم تر و صاف تر هستند و قیمت آنها باتوجه به نوع کیفیت کاغذ متفاوت است.
دفترچه یادداشت فانتزی دخترانه
دفترچه یادداشت چرمی

خرید دفترچه یادداشت چرمی | خرید دفتر چرمی

برای خرید دفترچه یادداشت چرمی از پارت چاپ هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح ندارین. پارت چاپ باتوجه به تجربه بالای خود در زمینه چاپ و بسته بندی با استفاده از کارشناسان خبره خود به آسانی شما را برای خرید عمده دفترچه یادداشت چرمی راهنمایی خواهد کرد. 

سوالات متداول خرید دفترچه یادداشت چرمی از پارت چاپ

دفترچه یادداشت های چرم مجموعه پارت در سایزهای  « ۱۴.۵ * ۲۲.۵   ،   ۱۲ * ۲۲   ،   ۱۲ * ۱۷   ،   ۱۱.۵ * ۱۹.۵   ،   ۱۱.۵ * ۱۴.۵   ،   ۱۲ * ۱۶.۵   ،   ۸ * ۱۶   ،   ۸.۵ * ۱۱   ،   ۱۰.۵ * ۱۴   ،   ۹.۸ * ۱۵ »   می‌باشند که جهت مشاوره خرید دفترچه چرمی می توانید با شماره ۰۲۱۵۲۶۳۷۰۰۰ سفارش خود را با توجه به سایز مورد نظر ثبت نمایید.

چاپ آرم روی دفترچه یادداشت های چرم بسته به جنس جلد دارای شرایط متفاوتی است. لوگو را نمی توان در دفترچه یادداشت های چرم تمام شده چاپ کرد. اما با توجه به دفترچه یادداشت های اختصاصی، بسته به خواست مشتری امکان چاپ لوگو نیز وجود دارد. به طور کلی می توان اشاره کرد که چاپ روی دفترچه یادداشت های چرم به این معناست که در صورتی که مشتری سفارش چاپ با تعداد بیش از ۱۰۰۰ نسخه را داشته باشد، امکان چاپ بر روی محصولات به صورت دلخواه وجود دارد.

توصیه نمی شود که یک دفتر جلد چرمی را با دستمال مرطوب پاک کنید. دستمال مرطوب حاوی مواد شیمیایی و رطوبتی است که می تواند با از بین بردن روغن طبیعی چرم به آن آسیب برساند و باعث خشک شدن و ترک خوردن آن شود. بهتر است از یک پارچه نرم و خشک استفاده کنید تا به آرامی یک دفتر جلد چرمی را پاک کنید تا هرگونه گرد و غبار یا کثیفی پاک شود. اگر چرم نیاز به تمیز کردن کامل تری دارد، استفاده از پاک کننده یا نرم کننده مخصوص چرم توصیه شده برای محصولات چرمی را در نظر بگیرید.

دفترچه یادداشت چرمی در مدل های ۴۰، ۶۰، ۶۴، ۸۰، ۹۶، ۱۰۸ و ۱۱۲ برگ تولید می‌شود.

به طور معمول، در چاپ دفترچه یادداشت های پارت، از کاغذ با گرماژ ۷۰ گرم استفاده می‌شود که در صورتی که سفارش مشتری بالای ۱۰۰۰ عدد باشد، امکان تغییر گرماژ وجود دارد.

حداقل تعداد سفارش دفترچه یادداشت اختصاصی، بسته به خدمات سفارش دهنده دارد؛ حداقل تعداد سفارش برای درج لوگو روی پلاک یک کارتن از هر رنگ هر کد می باشد. برای لت ۲ یا ۴ صفحه در ابتدا یا انتهای دفترچه یادداشت، ۱۰۰ عدد. برای بیش از ۴ صفحه لت در یک جا، ۵۰۰ عدد. برای ترام، جلد، متن اختصاصی، ۱۰۰۰ عدد. و برای تغییر نوع صحافی،۱۰۰۰ عدد. جهت کسب اطلاعات کامل و استعلام قیمت چاپ دفترچه یادداشت چرمی خود در تیراژهای مد نظر، با مشاوران فروش پارت به شماره ۰۲۱۵۲۶۳۷۰۰۰ تماس بگیرید.

دفترچه یادداشت مسافرتی نوعی دفتر چرمی است که از چرم مرغوب ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. دفترچه های مسافرتی در میان کسانی که از ژورنال‌نویسی، طراحی یا برنامه‌ریزی لذت می‌برند، محبوب هستند، زیرا روشی شیک و کاربردی برای حمل چندین دفتر یا درج به شیوه‌ای جمع‌وجور و منظم ارائه می‌کنند.

هنگام انتخاب ضخامت چرم برای جلد دفترچه یادداشت چرمی، عمدتاً به ترجیح شخصی، ظاهر و احساس مورد نظر بستگی دارد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، ضخامتی بین ۲ اونس (۰.۸ میلی متر) تا ۵ اونس (۲ میلی متر) معمولا برای جلد دفترچه یادداشت استفاده می شود. چرم ضخیم تر دوام و سفتی بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که چرم نازک تر انعطاف پذیرتر و سبک تر خواهد بود. در نهایت، انتخاب ضخامت چرم باید با ترجیحات زیبایی شناختی شما و استفاده مورد نظر برای جلد دفترچه یادداشت هماهنگ باشد.

بستگی به این دارد که قصد دارید از دفترچه یادداشت چرمی برای چه کاری استفاده کنید. اگر برای مدرسه یا محل کار به دفترچه چرمی نیاز دارید، ممکن است بخواهید دفترچه ای را با ویژگی های سازماندهی خوب مانند تقسیم کننده ها و جیب ها در نظر بگیرید. اگر قصد دارید از آن برای مقاصد خلاقانه مانند طراحی یا ژورنال نویسی استفاده کنید، ممکن است بخواهید دفترچه ای با کاغذ ضخیم تر یا ویژگی های خاص مانند صفحات نقطه چین یا شبکه ای در نظر بگیرید. برای انتخاب بهترین دفترچه یادداشت برای خود نیازها و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید. اگر بر اساس ترجیحات خود به مشاوره نیاز دارید، با کارشناسان پارت تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.
guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top