پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

آخرین روز از هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

آخرین روز نمایشگاه تبلیغات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

رونمایی از سررسید و سالنامه های وزیری ، اروپایی کوچک و بزرگ ، انواع هدایای تبلیغاتی ، جعبه طلا، دفترچه یادداشت و جواهر در طرح ، رنگ و اندازه های متنوع و همچنین تقویم رومیزی با بهترین قیمت در غرفه مجتمع چاپ و بسته بندی پارت در آخرین روز نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران

نشانی : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، سالن ۹-۸ ، غرفه ۳۶

ما در غرفه پارت آخرین روز نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی را به گونه ای برگزار کردیم که در این روز با افتخار میزبان بیش از ۷۰۰ نفر از همراهان خوبمان در شهر های مختلف مثل تهران ، یزد ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، میانه و استان های جنوبی مثل خوزستان بودیم .

باعث افتخار بود که در روز پایانی میزبان نشریات تخصصی مختلف در حوزه چاپ و بسته بندی بودیم و مصاحبه هایی با این عزیزان انجام شد .

 در اواسط روز پایانی مدیر صادرات ایران و روسیه مهمان ویژه ما بودند و از غرفه پارت برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی روسیه دعوت رسمی به عمل آوردند .

بسیار خوشحالیم که بسیاری از مراجعه کنندگان ما را برای چندمین بار انتخاب کردند تا بتوانیم همچون قبل خدمتگزار آن ها باشیم و این رضایت باعث ایجاد قراردادهای کاری منظم و مشخصی در روز پایانی شد .

همچنین مسئول برگزاری و روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته بندی IFPX از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به عنوان یکی از دو تولیدکننده بزرگ کشور در زمینه سالنامه جهت حضور دعوت رسمی به عمل آوردند .

 
 

محصولات ما از جمله ست های مدیریتی و ست های هدیه در ۵ طرح جذاب مورد توجه بازدید کنندگان عزیز قرار گرفتند که یک مدل از آن شامل اسپیکر ، پاوربانک ، هندزفری ، مدل دیگر شامل دمنوش با کد ۸۰۲ و همچنین سررسید ۱۴۰۳ در ۴ قطع گوناگون بود .

شرکت های دیگری درخواست ست های اختصاصی را داشتند که ما کد ۸۰۱ و ۸۰۳ به نام های ست هدیه نارین و ست هدیه همراه را به آن ها معرفی کردیم و مورد استقبالشان واقع شد . به دلیل  این که هم کارایی بسیار بالایی دارند و در آن ها سررسید پلنر ، دفترچه یادداشت ، جعبه شیک ، جاکارتی قرار دارد و مورد توجه و استقبال بازدید کننده های عزیز واقع شده است .

 
 

بعد از برگزاری نمایشگاه در تلاش هستیم که در کوتاه ترین زمان نمونه های درخواستی را طبق اطلاعات ثبت شده ارسال کنیم و در کوتاه ترین زمان سفارش ها را ثبت کنیم .و به دست مشتریان عزیز برسانیم.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع سررسید و سالنامه

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top