✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

انواع سررسید تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

سررسید تبلیغاتی با بهترنی قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مواردی که باید در سفارش چاپ یک سررسید تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرند

یکی از کاربردی ترین نمونه های سررسید، نمونه های تبلیغاتی هستند که بسیاری از مراکز و شرکت ها، هر سال آن را به کار می‌برند. در طراحی یک سررسید تبلیغاتی موارد زیادی وجود دارد که با توجه به سلیقه کاربر و نوع کسب و کار متفاوت است. اگر تا کنون از سفارش و کاربرد سررسیدهای تبلیغاتی نتیجه لازم را نداشتید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخص کردن جامعه هدف در طراحی سررسید تبلیغاتی

انواع سررسیدهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ با جامعه هدف مشخص شده ، طراحی و عرضه می شوند. مشخص بودن جامعه هدف و کسب اطلاعات لازم در مورد آنها باعث می شود تا در طراحی سررسیدها تمام جزئیات مورد توجه قرار گیرد. برای مشخص کردن اطلاعات و ویژگی‌های جامعه هدف بهتر است اطلاعات همه جانبه از رده سنی مخاطبان، میزان تحصیلات، خصوصیات کلی اخلاقی آنها و…را داشته باشید. به کمک این اطلاعات می توان تصمیم بهتر و آگاهانه تری در انتخاب رنگ، طرح و حتی ابعاد سررسیدهای تبلیغاتی داشت.

سررسید تبلیغاتی با قیمت مناسب

 

اطلاع از قیمت تیراژهای مقرون به صرفه در چاپ انواع سررسید تبلیغاتی

یکی از مواردی که می توان هزینه چاپ سررسید تبلیغاتی را کاهش داد، سفارش آن در تیراژهای بالا است. در مورد تمام محصولات چاپی این شرایط وجود دارد که با افزایش تعداد چاپ می توان قیمت تکی محصول را کاهش داد. تقریبا تمام شرکت های چاپ و تبلیغاتی این نکته را به مشتریان خود عنوان می کنند که با سفارش تیراژ بالا در چاپ سررسیدهای تبلیغاتی خود می توانند قیمت تمام شده هر سررسید را بسیار پایین پرداخت کنند. در صورت طراحی یک سررسید تبلیغاتی مخصوص که متناسب با یک کسب و کار و سلیقه شخصی طراحی شده است، می توان تعداد تیراژ را بالا برد تا هزینه به صورت چشمگیری کاهش یابد.

 

سررسید تبلیغاتی با کیفیت بالا

 

مشخص کردن فرمت چاپ اختصاصی و عمومی در سررسیدهای تبلیغاتی

در چاپ انواع سررسید تبلیغاتی نیز می توان مانند تقویم ها از فرمت چاپ عمومی و یا اختصاصی استفاده کرد. قبل از اینکه اقدام به چاپ سررسید کنید، باید نوع فرمت آن با توجه به شرایط و نیاز کاربر مشخص شود. به کار بردن فرمت عمومی و یا اختصاصی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن بودجه ای است که برای چاپ در نظر گرفته شده است. اگر مشکلی در مورد بودجه و هزینه چاپ سررسید ندارید، می توانید ایده های خود را در یک فرمت اختصاصی پیاده کرده و سررسیدهای تبلیغاتی را با طرحی کاملا مختص به خود در اختیار جامعه هدفتان قرار دهید. ولی اگر از لحاظ هزینه دچار مشکل هستید، بهتر است از فرمت های عمومی استفاده کنید.

 

انتخاب صحافی مناسب

یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود یک سررسید تبلیغاتی از ماندگاری بالایی برخوردار باشد، انتخاب درست صحافی آن در چاپ است. به همین دلیل پیشنهاد می شود در انتخاب صحافی دقت لازم را داشته باشید. نکته مهمی که هنگام انتخاب یک صحافی باید مورد بررسی قرار گیرد، کاربرد متریالی است که در چاپ سررسید به کار رفته است. به همین دلیل بهترین راه برای تشخیص کیفیت کار یک شرکت صحافی و تایید کار آنها، مشاهده کردن کارهای قبلی است که انجام داده‌اند.

سررسید تبلیغاتی پارت با کیفیت بالا

 

کسب اطلاعات لازم در مورد چاپ مناسب سررسید تبلیغاتی

نحوه چاپ یک سررسید تبلیغاتی اصلی ترین رکنی است که باید در چاپ آن مورد توجه قرار گیرد. یک سررسید تبلیغاتی قرار است به مدت یک سال به صورت مداوم توسط کاربران برای یادداشت برداری و یادآوری روزهای هفته و ماه، مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل با انتخاب چاپ درست می توان باعث ماندگاری بالای آن شد تا کاربر بتواند بدون هیچ گونه مشکلی آن را به مدت یک سال استفاده کند. انتخاب بهترین روش چاپی در سررسیدهای مختلف به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهمترین آن نوع جلد سررسید است. امکان چاپ همه روش ها بر روی تمام جلدها امکان پذیر نیست. یکی از بهترین روش های چاپی، روش لیزر است که قابلیت چاپ روی جلدهای سلفونی را ندارد. برای کسب اطلاعات کافی در انتخاب روش چاپ سررسید با توجه به نوع جلد آنها می توانید از شرکت های چاپ و تبلیغات فعال در این حوزه مانند شرکت پارت ، اطلاعات و راهنمایی های لازم را به دست آورید.

کاربرد انواع مدل های سررسید تبلیغاتی یک روش کاملا کاربردی برای تبلیغات کسب و کارها است که همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. در انتخاب و یا طراحی سررسیدهای تبلیغاتی باید به تمام موارد و نکته هایی که می تواند سررسید شما را جذاب و خاص کند، توجه داشته باشید. هر کدام از کسب و کارها و افراد معمولی، در طراحی و سفارش سررسیدهای تبلیغاتی خود دارای شرایط و جامعه هدف های گوناگونی هستند و همین امر باعث می شود تا تنوع بالایی در طراحی این نوع از سررسیدها مشاهده شود.

شما عزیزان می توانید انواع سررسید های پارت را در این لینک سررسید و سالنامه تماشا کنید و برای کسب هر گونه اطلاعات بیش تر با شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و با کارشناسان پارت چاپ گفت و گو کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top