پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

معرفی انواع شاپینگ بگ و کاربرد آنها

انواع ساک دستی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

کاربرد متنوع انواع شاپینگ بگ‌ها باعث شده تا شاهد استفاده از این محصول در اکثر فروشگاه ها و همایش ها باشیم. امکان چاپ طرح های متنوع تبلیغاتی روی شاپینگ بگ ها، آن را به یکی از ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل کرده است. این محصولات در انواع و نمونه های متنوعی ساخته می شوند که هر کاربرد و استفاده مخصوص به خود را دارد. در ادامه به کاربردی ترین نمونه های آن اشاره خواهیم کرد.

معرفی شاپینگ بگ

انواع شاپینگ بگ‌ها، مجموعه ای از کیسه های خرید به شمار می آیند که در ساخت آنها از مواد اولیه متنوعی استفاده می شود. نمونه های کاغذی و پارچه ای جز کاربردی ترین بگ ها به شمار می آیند که تنوع بالایی از لحاظ اندازه، طرح و کیفیت دارند. تولید این محصولات در دو نوع افقی و عمودی انجام می شود که برای حمل و بسته بندی انواع کالاها مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه بگ هایی که ماندگاری بالا و طراحی های شیکی داشته باشند، برای مدت زمان طولانی مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

انواع شاپینگ بگ های کاغذی و کاربرد آنها

تنوعی از انواع شاپینگ بگ کاغذی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. پرطرفدارترین نمونه های شاپینگ بگ های کاغذی شامل موارد زیر می باشند.

  • بگ های ساخته شده از کاغذ گلاسه
  • نمونه های کاغذی کرافت
  • شاپینگ های ساخته شده از کاغذ کارتی

استفاده از شاپینگ بگ کاغذی در هر کدام از دسته بندی های بالا به شرایط و نیاز کاربران بستگی دارد. از بین انواع شاپینگ های کاغذی که عنوان شد، نمونه های کرافت از قیمت ارزان تری برخوردارند که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و فروشگاهای مختلف قرار می گیرد. نمونه هایی که در ساخت آنها از کاغذ گلاسه استفاده شده، مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند و می توان انواع طرح های تبلیغاتی را روی آن چاپ کرد. افرادی که به دنبال تهیه بگ هایی با کیفیت و ماندگاری بالا هستند، باید سراغ نمونه های ساخته شده از کاغذ کارتی بروند. این نوع از شاپینگ بگ های کاغذی دارای قیمت عرضه بالاتری بوده و اکثرا برای کالاهای لوکس استفاده می شوند.

شاپینگ بگ های پارچه ای و پلاستیکی

 
انواع شاپینگ بگ
 

کاربردی ترین انواع شاپینگ بگ

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش ساک دستی کاغذی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top