پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین طرح جعبه سی دی

طرح جعبه سی دی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

در دوره پیش از انقلاب دیجیتال و رایانه ، طرح جعبه سی دی ، با محدودیت زیادی همراه بود . چاپ در آن دوره که خیلی هم از ما دور نیست و با این حال به نظر خیلی دور می رسد ، به انسان ، تکیه زیادی داشت . با پیدایش رایانه و عصر دیجیتال ، طرح ها هم پا به پای دیگر نوآوری ها ، توسعه یافتند . امروزه برای طراحی یک جعبه سی دی ، انسان ، جای خود را به رایانه داده است . البته انسان هنوز هم رهبری را به دست دارد اما رایانه پهنۀ بی مانندی از نوآوری و امکانات در اختیار ما قرار داده است .

هوش مصنوعی طراحی


با وجود نرم افزارهای گوناگون ، تصمیم درباره طرح جعبه سی دی ، دیگر مانند گذشته سخت نیست . شما می توانید هر طرحی را پدید آورده و در صورت نپسندیدن ، آن را پاک کنید و طرح دیگری تهیه کنید . تفاوت این دو مانند عکاسی آنالوگ و دیجیتال است . در عصر نگاتیو ما تا زمان ظاهر شدن عکس ها در لابراتوار از چگونگی آنها مطلقا بی خبر می ماندیم . امروزه دوربین های دیجیتال عکس را به محض ثبت شدن ، نشان مان می دهند و در صورت نپسندیدن با یک حذف ساده ، دوباره عکس می گیریم . وقتی هوش مصنوعی کارهای یک طراح سنتی را به عهده بگیرد ، نقش ما به یک ایده پرداز و رهبر تبدیل می شود .

اعتماد آفرینی


طرح جعبه سی دی باید محصول را با یک نگاه به خریداران بشناساند و در عین حال احساسی از ارزشمندی و اعتماد را در وی برانگیزد . طرح باید به مخاطب اطمینان دهد که محصول ، ارزش خریده شدن دارد . یکی از مهم ترین وظایف طرح ، اعتماد آفرینی است . دومین وظیفه طرح ، برند سازی است . این همان کاری است که در امتداد وظیفه اول معنا پیدا می کند . برند در راستای اعتماد آفرینی است که در ذهن مشتریان حک می شود و باز به آن مراجعه می کنند .

چاپ طرح جعبه سی دی


چاپ در برجسته شدن طرح جعبه سی دی ، نقش مهمی دارد . وقتی کیفیت چاپ و شماره رنگ های آن با دقت برگزیده شوند ، خلاقیت ، طرح را به آسانی در ذهن مشتریان جا می اندازد . یک طرح خوب زمانی با کمک چاپ ، برجستگی می یابد که از مقوای خوبی برای نمایاندن آن استفاده شود . در عصر دیجیتال ، تنوع طرح ها بی پایان است . باید با توجه به هدف تبلیغاتی خود و روانشناسی موثر تبلیغ ، بهترین شکل چاپ را برگزید و طرح خود را هم با توجه به قابلیت ها و محدودیت های چاپ ، طراحی کرد .

سفارش تلفنی

بازدید آنلاین


این روش برای آشنایی بیشتر با طرح های موجود و نمونه کارهای مجتمع چاپ و بسته بندی پارت کمک زیادی به شما می کند . در بخش تماس با ما هم با روش های دیگر ارتباط با پارت چاپ آشنا خواهید شد. برای خرید آنلاین جعبه هاردباکس نیز می توانید به همین روش عمل کنید . خرید آنلاین یکی از سریع ترین و امن ترین شکل های خرید است که در زمان و سرمایه شما هم صرفه جویی می کند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top