پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته مهم درباره بگ کاغذی کرافت

بگ کاغذی کرافت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بگ کاغذی کرافت یک نوع کیف دستی است که مثل الکترونی که دور هسته می چرخد، یک لحظه شما را تنها نمی گذارد. البته این چرخش فرفره وار از بگ کاغذی به هیچوجه یک هاکلبری فین دست و پا گیر نمی سازد. بلکه اگر بخواهیم از تشبیه درست تری درست کنیم و در عین حال مارک تواین بزرگ را هم در گور نلرزانیم ترکیبی از هاک و جیم است. همه کارهای شما را انجام می دهد و بازاری که مثل می سی سی پی یک لحظه هم بند نمی آید، شما را به هر جا که بخواهید می برد. هر دو این وروجک ها هم خودشان را با کاغذ کرافت حسابی پوشانده اند. شاید بگویید خوب که چه؟ بی خانمان ها همه جای دنیا از این زلم زیمبوها تنشان می کنند! اما اشتباه تان اینجاست. کرافت زلم زیمبو نیست. بلکه شاه مقواها است!

جنس بگ کرافت

بگ کاغذی کرافت با آن طبیعت هاک-جیمی اش برای خود قهرمانی است. مثلا عین پهلوان های دوره گرد می تواند یک مقوا را تا آنجا که طبیعت اجازه می دهد، بکشد! معمولا طبیعت عین یک فرشته غرغرو به این دو اجازه نمی دهد که پا را از قانون طبیعی آن ورتر بگذارند . یک مقوای خوب همیشه با خود شناسنامه ای دارد. در شناسنامه مقوای کرافت یک کلمه جادویی نوشته اند که هاک و جیم از خواندن آن کیفور می شوند: کشسانی ! کشسانی یعنی اینکه کاغذ را هر چه بکشی خم به ابرو نمی آورد. همه تولید کننده ها و فروشنده ها در به در به دنبال چنین کاغذی می گردند. چرا ؟ چون این بگ های کرافتی با جادوی کشسانی پاره نمی شوند.

اعتبار یک برند به همین چیزها است دیگر. تصور کنید که با کبکبه و دبدبه یک کالای لاکچری خریده اید و در با خود خروار خروار نگاه کنجکاو هم می برید . بعد یکدفعه کاغذ شما پاره شود ! آیا دیگر اعتباری برای آن برند یا برای آن تولید کننده بگ می ماند؟

نوستالژی بگ کاغذی کرافت

بگ کاغذی کرافت مثل خانواده های اشرافی برای خود یک سری اصطلاحات خاص دارد . مثلا فرآیند کرافت فقط برای همین کاغذ به کار می رود. با همین روند پیچیده است که کشسانی، رنگ قهوه ای نوستالژیک، مقاومت کششی هرکول وار به دست می آیند. خود خمیر، تیره تر از خمیر کاغذهای دیگر است. به نظرم هم طبیعی است ! کرافت بودن هم مزایای خودش را دارد. البته بگوییم که کرافت بودن در زمینه قهوه ای ماندن چندان متعصب نیست و می تواند اگر خریدار بخواهد به رنگ سفید هم تغییر چهره بدهد. این کار مقاومت آن را هم بیشتر می کند و از زرد شدن آن جلوگیری می کند.

چاپ بگ کاغذی کرافت

نگران نباشید بگ کاغذی کرافت، البته با اجازه مارک تواین ، هاک و جیم را دم دروازه واحد چاپ نگه می دارد و خود به تنهایی به آن پا می گذارد. هر چه باشد این دو در زمینه چاپ سرشته ای ندارند. این کار را واحد طراحی و چاپ پارت چاپ انجام می دهد . چاپگرهای ما هر نوع چاپی را به ماهرانه ترین شکل بر تن پاکت های شما ابدی می کنند. ابدی؟ البته نه کاملا ابدی و نه تا آخر دنیا! کمی این ورتر از آخر دنیا! آنقدر که گروه بزرگی از مردم با زیبایی خلاقانه برند شما و رقص آزادانه رنگ های آن آشنا شوند. برند خود را به ما بسپارید تا در می سی سی پی رنگ ها، برای تان رمانی به زیبایی فروش بنویسیم.

تماس با ما

فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین پارت چاپ هم علاوه بر بگ کاغذی کرافت مقالات آموزشی هم دارد. برای آشنایی بیشتر با شیوه کار ما یک گردش دیجیتال در تالارهای مجازی پارت چاپ شما را به درستی حرف ما مطمئن می کند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش ساک دستی کاغذی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top