پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ نکته مهم درباره تقویم رومیزی مکعبی

تقویم رومیزی مکعبی شیک و جذاب

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
خانم رمضانی

پادکست ما را درباره تقویم رومیزی مکعبی از دست ندهید !

یکی از نمونه های کاربردی که در بین انواع تقویم ها از جذابیت بالایی برخوردار بوده است، طرح های مختلف تقویم رومیزی مکعبی می باشد. این تقویم ها به عنوان نمونه های مدرن شناخته می شوند که در اندازه و طرح های مختلف ساخته می شوند. در ادامه به بررسی بیشتر این تقویم ها و نکات مهم هنگام خرید یا تهیه آنها می پردازیم.

مشخصات تقویم رومیزی مکعبی

یکی از بهترین نمونه های تقویم رومیزی که همیشه مخاطب خود را داشته و دارد، نمونه های مکعبی هستند . یک تقویم رومیزی مکعبی همان طور که از نام آن نیز مشخص است ، دارای مکعب هایی در اندازه های مختلف است که تاریخ روز و نام ماه را مشخص می کند. در این تقویم ها از مواد اولیه مختلف استفاده می شود. رایج ترین ماده ای که در ساخت این تقویم ها به کار می رود و جذابیت بالایی برای مخاطبان دارد، چوب است. کاربرد چوب در ساخت تقویم های رومیزی مکعبی باعث زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر در مخاطبان می شود.

کاربرد تقویم رومیزی مکعبی

کاربرد انواع تقویم رومیزی مکعبی محدودیت خاصی ندارد و تمام مراکز و سازمان ها با شرایط و حوزه های کاری مختلف می توانند از این تقویم ها روی میزهای کاری خود استفاده کنند. طراحی این تقویم ها در اندازه های مختلف صورت می گیرد. این موضوع باعث کاربردی بودن آن متناسب با نیاز افراد با شرایط کاری مختلف است. نوع چوب و سایر مواد اولیه ای که در ساخت این تقویم ها استفاده می شود نیز مشخص کننده درجه کیفی محصول است.

نکات مهم خرید تقویم رومیزی مکعبی

در خرید تقویم رومیزی مکعبی نیز مانند سایر نمونه های تقویم رومیزی باید برخی از نکات را مورد توجه قرار داد. این موضوع باعث می شود تا بتوان از این محصول به درستی و متناسب با شرایط خود استفاده کرد.

🟠 یکی از موارد مهم در خرید انواع تقویم رومیزی مکعبی، مدل و طرح آن است. اگرچه همه طرح های این نوع از تقویم  متناسب با یک الگوی مشخص ساخته می شوند، ولی از طرح های مختلف در ساخت این ابزار استفاده شده است. انتخاب هر کدام از این طرح ها به سلیقه و شرایط مخاطبان بستگی دارد. برخی از این تقویم ها فقط عدد روز را نشان می دهند، در حالی که برخی دیگر علاوه بر تاریخ روز، نام ماه و تاریخ سال را نیز نمایش می دهند.

🟠 نوع چوب و یا مواد اولیه دیگری که در ساخت انواع تقویم رومیزی مکعبی به کار می‌رود ، یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید است. نوع و کیفیت مواد اولیه در ساخت این تقویم ها مشخص کننده رنج قیمت و درجه کیفی آن است. مراکز و سازمان هایی که قصد خرید یا سفارش این نوع از تقویم ها را دارند، متناسب با بودجه خود می توانند محصولاتی با درجه های کیفی مناسب تهیه کنند.

🟠 انتخاب ابعاد و اندازه هر کدام از نمونه های تقویم رومیزی مکعبی نیز باید هنگام خرید مورد بررسی قرار گیرد. این تقویم ها باید در اندازه هایی تهیه شوند که بتوان بدون ایجاد مزاحمت روی میز کار استفاده کرد. یک تقویم خیلی بزرگ می تواند فضای زیادی از میز کاری را گرفته و باعث اختلال در کار کردن شود. در مقابل تقویم های مکعبی خیلی کوچک نیز از لحاظ کاربردی مناسب نیستند.

🟠 یکی دیگر از مواردی که برای برخی از افراد هنگام خرید یک تقویم رومیزی مکعبی اهمیت دارد، رنگ آن است. نمونه هایی که از چوب ساخته می شوند معمولا رنگ طبیعی چوب را دارند که جذابیت بیشتری دارد. ولی برخی از افراد و مراکز نیز از رنگ های مخصوص سازمانی خود در این تقویم ها استفاده می کنند. انتخاب هر کدام از این موارد نیز یک امر کاملا سلیقه ای است که به شرایط کاربر بستگی دارد.

🟠 بودجه و هزینه ای که برای خرید تقویم رومیزی مکعبی در نظر گرفته شده است نیز روی خرید و انتخاب محصول تأثیرگذار است. متناسب با بودجه خرید و تعداد تقویم های رومیزی مکعبی که کاربر قصد تهیه آن را دارد، می توان یک مدل مناسب را انتخاب کرد. در بسیاری از موارد که سازمان ها دارای شرایط خاص و بودجه مشخص هستند، بهتر است از یک مرکز تبلیغات یا بازاریابی برای انتخاب یک طرح و مدل مناسب محصولی متناسب با بودجه خود راهنمایی بگیرند.

برای اطلاعات بیش تر و راهنمایی درباره محصولات ما می توانید روی لینک سررسید کلیک بفرمایید و یا از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در تماس باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top