پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه آماده ارزان با کیفیت عالی

جعبه آماده ارزان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

همه ما تا کلمه ارزان را می شنویم ، یاد بی کیفیتی می افتیم ! اما جعبه آماده ارزان ، یک تنه به میدان آماده است تا نشان دهد که هر ارزانی ، بی کیفیت نیست ! گاهی ارزانی تنها به این دلیل است که تولید کننده خود فروشندۀ محصولات تولید شده خود است . معمولا میان قیمت تولید شده کارخانه و قیمت های بازار ، اختلاف زیادی هست . این اختلاف به دلیل حلقه های میانجی است . مردم به این حلقه های میانجی ، دلال می گویند . اما وقتی تولید کننده خود فروشگاهی آنلاین یا مستقیم برای کالاهای تولید شده خود دایر کند ، این حلقه ها ، خود به خود ناپدید می شوند و قیمت واقعی می شود . قیمت واقعی همان قیمت کارخانه است .

جعبه هاردباکس آماده ارزان برای مشاغل جدید ، همچون فرشته نجات است . وقتی شغلی در حال پایه ریزی خود است ، باید سرمایه گذاری های آن ، هوشمندانه ، دقیق و پایدار باشند تا بتواند در بازارهایی که پر از رقبای قدرتمند است ، دوام بیاورد . این جعبه های ارزان ، راهکار بسیار خوبی برای این مشاغل نوپا هستند . یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شغل نوپا باید در خود بپروراند ، تداوم عمل آن است . شغل های نوبنیاد برخلاف مشاغل قدیمی تر ، سرمایه های پشتیبانی ندارند که در صورت وقفه بتوانند بحران های مالی را پشت سر بگذارند . جعبه های آماده ، به تداوم این مشاغل کمک می کنند و از هدر رفتن سرمایه آنها جلوگیری می کنند .

چرا جعبه آماده ارزان است ؟


چرا جعبه آماده ارزان است ؟ چون سفارشی نیست ! وقتی شما جعبه ای را سفارش می دهید ، شرایط تولید با نیازهای شما هماهنگ شده و تغییر می کند . از طرح ها تا جنس جعبه ، با خواسته های شما ، سازگار می شود تا در نهایت ، جعبه ای تولید شود که به نیازهای شما ، صدر در صد پاسخ دهد . همه این پارامترها و متغیرها ، در قیمت گذاری نهایی دخالت کرده و جعبه را گران تر می سازند . اما وقتی ، جعبه بدون هیچ سفارشی ، تولید شود ، هیچ کدام از این متغیرها نیز بر روند قیمت گذاری اثری نمی گذارند و قیمت نهایی ، ارزان تر از جعبه های سفارشی ، تمام می شود .

جنس جعبه آماده ارزان



جنس جعبه آماده ارزان ، مثل همه جعبه های آماده دیگر ، از مقواهای سخت ، تهیه می شود . جعبه آماده به جعبه ای گفته می شود که کاربری آن ، پیشاپیش مشخص نیست و به همین دلیل هم ، باید برای هر کاربردی آماده باشد . یعنی بدنه آن چنان محکم ساخته شود که بتواند هر کالایی را هم حمل کرده و هم محافظت نماید . این جعبه ها برای صنایعی که زنجیره تولیدی انبوهی دارند ، یک گزینه عالی است .

رنگ جعبه


رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه آماده ارزان به کار می رود ، دست کمی از جعبه های سفارشی ندارد و رنگ های آن تنوع زیادی دارند . همه رنگ ها را می توان در این جعبه ها مشاهده کرد . اگر شما یک شغل نوپا دارید ، بهتر است که طیف گسترده ای از رنگ ها را برگزینید تا بتوانید به سلیقه مشتریان خود پی ببرید . این کار شما را در انتخاب های بعدی کمک می کند .

خرید آنلاین

سفارش تلفنی

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top