پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه انگشتر چوبی

جعبه انگشتر چوبی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ساخت جعبه انگشتر چوبی

آیا تا به حال به ساخت جعبه انگشتر چوبی فکر کرده‌اید؟ قطعاً این جعبه های چوبی بسیار کارآمد هستند. اگر شما خودتان بتوانید نحوه ساخت آنها را یاد بگیرید، حساب شگفت زده می شوید. حتی در بسیاری از موارد در هزینه های شما هم صرفه جویی می شود. این جعبه انگشتر های چوبی برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند.

زمانی که می خواهید برای یکی از عزیزان خود هدیه زیبا مانند انگشتر را تهیه کنید، می توانید از جعبه انگشتر چوبی که توسط خود شما ساخته شده است، استفاده کنید. قطعاً در این صورت هدیه شما بسیار با ارزش تر می شود.  شاید در ابتدا تصور کنید که ساخت جعبه انگشتر چوبی بسیار سخت و زمانبر است، اما باید بدانید که این باور کاملا اشتباه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به ساده ترین روش ممکن به آموزش ساخت جعبه انگشتر بپردازیم.

نحوه ساخت جعبه انگشتر چوبی ساده و شیک

اگر چند وسیله نجاری ساده داشته باشید، به راحتی می توانید یک جعبه جواهرات بسیار شیک و چوبی درست کنید. فقط کافی است که کمی حوصله به خرج دهید. اره میزی از جمله وسایل اولیه است که شما به آن نیاز دارید.  با کمک اره میزی میتوانید چوب را به بهترین شکل ممکن برش دهید. البته توجه داشته باشید که برای پیشگیری از هرگونه حادثه ای بهتر است چوب را خودتان اندازه بزنید و برای برش به نجاری ببرید. در این صورت ایمنی کار بیشتر است. در ادامه به بررسی وسایل مورد نیاز برای ساخت جعبه چوبی انگشتر می پردازیم: 

۱- اره میزی

۲-  اره باریک و نواری

۳-  درام سندر 

۴-  وب کلمپ 

۵- رنده کش  

۶- چوب افرا 

۷- چوب گردو 

جعبه انگشتری چوبی

برای به دست آوردن دیواره ها و در و کفه ابتدا نیاز است که چوب ها را با دقت بالا برش دهید. توجه داشته باشید که برای چوب های دیواره ها عرض 3 و ضخامت آنها ۳.۸ نیاز است. برای قسمت بلند ۱۰ سانتی متر و قسمت کوتاه ۵ سانتیمتر در نظر بگیرید.  در این قسمت بهتر است از چوب افرا استفاده کنید.  نکته دیگر این است که نیاز به چوب هایی با نه و نیم و چهار و نیم سانتیمتر برای قسمت در و کفه داریم. ضخامت مورد نظر آنها هم بهتر است ۱.۴ سانتیمتر باشد. 

ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی شیار زدن دیواره ها بپردازیم. قطعا اگر هر کاری را با عشق و دقت فراوان انجام دهید، برای شما بسیار ساده و آسان می شود. ما در مجموعه پارت چاپ سعی داریم تا آموزش ساخت جعبه انگشتر چوبی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهیم تا به این کار علاقه مند شوید. 

 بررسی شیار زدن دیواره ها

توجه داشته باشید که شیاری به عمق ۳.۱۶ و طول ۱.۴ سانتیمتر در طول هر لبه از چوب ها نیاز است. برای آزمایش جنین کاری می توانید از یک قطعه چوبی که کمی قبل تر بوده اید استفاده کنید . چوب گردو را بردارید و هر دو طرف آن را برش دهید، سپس از یک سطح شیبدار داخلی ایجاد نمایید. زمانی که برش شما تمام میشود، باید دو چوب به طول ۱۰ سانتی متر و دو چوب به طول ۵ سانتی متر و دو چوب باریک هم به طول های ۹.۵ و عرض ۴.۵ سانتی متر داشته باشید. توجه داشته باشید که تمیزی کار بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

چسب زدن قسمت های مختلف 

برای چسب زدن قسمت های مختلف می توانید از یک چسب آبی نقاشی برای انجام کار استفاده کنید. در این صورت قطعات به خوبی در کنار یکدیگر نگه داشته می شوند. اجازه دهید که چسب ها کاملا خشک شوند. سپس با استفاده از یک سمباه ورقه ای روی آنها را به خوبی صاف کنید. قسمت چسب زدن باید با نهایت دقت و آرامش انجام شود تا حسابی کار بی نقص و زیبا دربیاید.

 قطعا در ساخت جعبه انگشتر چوبی، تمیزی و ظرافت حرف اول را می زند. در این جعبه های زیبای چوبی قرار است انگشترهای بسیار خیره کننده و جذاب قرار بگیرند.

 

اگر تمایل دارید که همراه با این جعبه های بسیار زیبا، تبلیغات هم داشته باشید، بهترین کار این است که نام برند و یا لوگوی جواهرات خود را بر روی آنها بزنید. مجموعه پارت چاپ به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

آموزش ساخت جعبه چوبی

نصب کردن چوب های داخلی

 حالا نوبت به نصب کردن چوب های داخلی می رسد. شما باید چوب های افرا را به اندازه جعبه برش دهید. سپس آن‌ها را با چسبی محکم و قوی داخل جعبه بچسبانید. در نهایت با استفاده از یک اسپری براق کننده می توانید جعبه خود را بسیار شفاف و زیبا کنید. حالا جعبه شما برای قرارگیری انگشتر و دیگر جواهرات آماده است.

قطعاً در انتها خود شما هم از این رو زیبایی و خلاقیت لذت خواهید بود. به طور کلی رویکردهای اموزش جعبه انگشتر را به راحت ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهیم. اگر شما هم تمایل دارید که آموزش ساخت جعبه انگشتر با مقوا را هم یاد بگیرید .

آشنایی با سایت پارت چاپ

گاهی ممکن است که خود شما زمان و وقت کافی برای تهیه جعبه انگشتر چوبی و یا هر نوع به دیگری برای زیور آلات نداشته باشید. اگر شما صاحب کسب و کار و برندی از جواهرات هستید، خیلی راحت و سریع می توانید با مجموعه پارت چاپ ارتباط برقرار کنید.

 تمامی سفارشات شما را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان آماده می گردد. خبر خوب این است که شما می توانید نام برند و لوگوی خود را در این جعبه طلا و جواهرات داشته باشید. قطعا این کار باعث می‌شود تا بازاریابی و تبلیغات خوبی برای برند شما شود. نکته قابل توجه این است که توجه به جعبه های چوبی، مقوایی و … برای زیورآلات بسیار اهمیت دارد.

 امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات خوب و مفیدی در مورد چگونگی ساخت جعبه انگشتر چوبی به دست آورده باشید. 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top