پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت مچی چندتایی

جعبه ساعت مچی چندتایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه ساعت مچی چندتایی، آپارتمان کوچکی با چند اتاق خواب است! البته به جز ساعت، چیزهای ارزشمند دیگرتان را هم می توانید در این اتاق ها نگه دارید. این جعبه-آپارتمان زیبا، علاوه بر نگهداری از ساعت ها، صندوق امانات شخصی شما هم به شمار می رود. درون آن هر چیز ارزشمندی را می توانید نگه دارید. این جعبه با خانه های پر تعداد خود، باکس مطمئنی برای نگهداری از ساعت، طلا و جواهرات و دیگر اکسسورهای با ارزش شما است. میز آرایش با این گاو صندوق کوچک و لاکچری، به نظم ایده آلی دست خواهد یافت. مغازه دارها نیز در این جعبه، گمشده خود را خواهند یافت.

 

دوام جعبه

جعبه ساعت مچی چندتایی عمر زیادی می کند ! دلیل این عمر زیاد به مواد مرغوبی بر می گردد که در ساخت و تولید آن به کار رفته است. گر چه جعبه ساعت از مواد مختلفی ساخته می شود اما نوع مقوایی آن محبوبیت بیشتری دارد. بدنه مقاوم و محکم این نوع جعبه ها در کنار وزن سبکی که دارند، آنها را پر طرفدار ساخته است. هر دیواره جعبه ساعت مچی در واقع از چند دیواره به هم فشرده درست شده است. درب محکم آن نیز ساعت ها و دیگر دارایی های نفیس تان را به خوبی محافظت می کند.

 

چاپ روی جعبه ساعت

جعبه ساعت مچی چندتایی ، مانیتور کوچکی است که تنها یک فیلم نشان می دهد: برند شما را! البته پیش از این کار شما باید سفارش ساخت فیلم تان را داده باشید. چگونه؟ با سفارش چاپ برند بر جعبه های ساعت! وقتی برند تان را با پیشرو ترین فن آوری های چاپی روز بر جعبه ها چاپ کردید، جعبه ها آن را همه جا نمایش خواهند داد. چاپ هایی مانند چاپ طلاکوب و نقره کوب، نمایی لاکچری به برند شما خواهند داد. در هنر چاپ هر چه یک چاپ حالتی لاکچری تر داشته باشد، پذیرش آن از جانب مشتری راحت تر صورت می گیرد. این نوع چاپ ها یک حالت احترام برانگیز ناخودآگاه در ذهن مشتریان پدید می آورند.

 

روکش جعبه ساعت مچی چندتایی

یک چاپ خوب بر جعبه ساعت مچی چندتایی به یک روکش خوب هم نیاز دارد. روکش هایی مانند روکش سلفون مات یا براق، به متن چاپ شده کمک می کند که بهتر دیده شود. علاوه بر این کار، از متن چاپ شده محافظت هم می کند و اجازه نمی دهد که متن، آسیب ببیند. تازه خود جعبه هم با این روکش ها، سالم تر می ماند. رطوبت و تغییرات آب و هوایی به آن گزندی نمی رسانند و جعبه مانند روز تولید خود، نو و زیبا می ماند.

 

رنگ جعبه ساعت مچی چندتایی

رنگ بندی جعبه ساعت مچی چندتایی تنوع زیادی دارد. همه رنگ های شناخته شده می توانند بر تن این جعبه ها خودنمایی کنند. سفارش های مشتریان نشان داده است که برخی از رنگ ها محبوب تر از رنگ های دیگرند. رنگ هایی مثل آبی، سبز، قرمز، ارغوانی، نارنجی، مشکی، سفید و چند رنگ دیگر از بقیه محبوب ترند. البته همه این رنگ ها را نمی پسندند و برخی از مشتریان خاص رنگ های ترکیبی و ویژه ای را دوست دارند. این مشتریان خاص می توانند رنگ های خود را سفارش دهند.

 

خرید آنلاین

خرید جعبه ساعت مچی چندتایی از پارت چاپ، پروسه ساده ای دارد. درواقع این کار به دو شکل انجام می شود. یکی از این راه ها، خرید آنلاین است. در این روش مشتری وارد سایت شده و جعبه دلخواه خود را انتخاب می کند. پس از این کار، روند خودکار پرداخت برای وی فعال می شود. با پرداخت نهایی، جعبه از آن مشتری خواهد بود. وی در این خرید، می تواند رنگ، جنس و تعداد جعبه ها را پیشاپیش مشخص کند.

 

سفارش تلفنی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top