پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید انواع جعبه کادویی

قیمت انواع جعبه کادویی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اهمیت جعبه کادویی، بیشتر از آن چه فکرش را می کنید!

 

قبلا وقتی می خواستیم چیزی را به کسی هدیه دهیم، تنها کاری که بعد از تهیه هدیه انجام می دادیم این بود که یک کاغذ کادو خریداری و هدیه مان را کادو می کردیم. با این هدف که طرف نداند چه هدیه ای می دهیم و به اصطلاح غافلگیر شود. جالب این جاست که تا حد زیادی از شکل و هیبت کادو مشخص میشد که هدیه چیست! مثلا هدیه ای که لباس بود کاملا آشکار و قابل حدس بود. اما امروزه با پیشرفت امکانات و خلاقیت، انواع و اقسام جعبه ها برای کادو در نظر گرفته شده است. در این محتوا به تفصیل بیشتر در مورد جعبه کادویی می پردازیم.

جعبه کادو علاوه بر اینکه به عنوان نوعی بسته بندی برای هدیه و کادوی شما در نظر گرفته می شود، خودش هم جنبه زیبایی و هنری دارد و از این بابت حائز اهمیت بوده و ارزشمند می باشد. همچنین جعبه هدیه ارزش هدیه شما را هم تفضیل می دهد.

جعبه کادویی در انواع طرح ها و رنگ ها

 

جعبه کادو لاکچری

 

طبیعتا در نگاه اول این جعبه کادویی است که توجه را به خود جلب کرده و چشم را خیره می کند. وقتی جعبه هدیه شما زیبا و با کیفیت باشد، فرد ذهنیت مثبتی نسبت به کادو پیدا می کند و با حس خوشایندی به سراغ دیدن هدیه می رود. هدیه شما چه کوچک باشد و چه بزرگ و چه قیمتی باشد یا ارزان و پیش پا افتاده، توصیه ما این است که جعبه با کیفیتی برای آن در نظر بگیرید! چرا که جعبه کادو نشان می دهد شما چقدر برای خرید این هدیه وقت و سلیقه به خرج داده اید و جلب نظر طرف مقابل چقدر برایتان حائز اهمیت می باشد.

مثلا شاید شما برای همسرتان یک گردنبند طلا هدیه خریده اید، درست است که طلا به خودی خود شکوه دارد اما تدارک جعبه مناسب برای آن هم نشان دهنده لاکچری بودن شماست.

جعبه شیک

 

این نوع جعبه کادویی های با کیفیت از مقواهای ضخیم ساخته می شوند و ساختار کلی آن ها به گونه ای است که از یک پایه و درپوش ساخته شده اند. قالب پایه و درپوش می تواند به هر شکلی باشد به عبارتی با توجه به این که شکل انواع جعبه متفاوت است، قالب پایه و درپوش هم ممکن است مربع، مستطیل، دایره و حتی شش ضلعی باشد. انتخاب این که کدام شکل مناسب تر است ، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. برای هدیه دادن، این جعبه ها را معمولا با روبان یا سایر وسایل تزئینی اعم از نخ کنف، دستمال هدیه و … می آرایند.

انواع جعبه کادو با بهترین کیفیت

 

انواع جعبه کادو

۱– جعبه کادویی هایی که دارای سطح بندی هستند: این جعبه های دو قسمتی از یک درپوش و یک پایه ساخته شده اند. طراحی این جعبه ها به گونه ای است که هدیه درون جعبه قرار گرفته و سپس درب جعبه بر روی آن گذاشته می شود. احتمالا دیده باشید که از این جعبه ها بیشتر برای هدیه دادن گل استفاده می شود. همچنین برای هدیه دادن عطر و سایر مواد آرایشی هم این جعبه ها مناسب تر هستند.

۲- جعبه کادویی های دارای درب مغناطیسی: در این جعبه ها درب جعبه از یک طرف به بدنه متصل است و از طرف مقابل دارای آهنربای مغناطیسی می باشد. چاپ مارک معمولا بر روی درب صورت می‌گیرد.

۳- جعبه های کشویی: همان طور که از نامش برداشت می شود ، این جعبه کادویی ها دارای کشو هستند و کشوی آنها تنها به یک کشو محدود می باشد. شما کشو را به بیرون می کشید و هدیه خود را در آن قرار داده و سپس آن را می بندید. جالب است بدانید که این نوع جعبه، از محبوبیت بالایی برخوردار است و به جهت باز و بسته شدن کشو، از مقاومت بالایی برخوردار است.

۴-  جعبه های تاشو: طراحی این جعبه ها بسیار خلاقانه و منحصر به فرد است! نبوغی که در این جعبه ها به کار رفته ،باعث می شود آنها تا شوند و فضای بسیار کمتری اشغال کنند . جعبه هایی که تا نمی شوند ، فضای قابل توجهی را اشغال می کنند و حمل شان دشوار است . در صورتی که شما می توانید کادوی خود را در جعبه کادویی تاشو قرار دهید و سپس آن را تا کنید تا فضای کم تری اشغال شود.

خرید جعبه مناسب و دلخواه شما

 

با مراجعه به این صفحه : انواع جعبه هارد باکس با دنیایی از جعبه کادوییهای زیبا و متنوع رو به رو شوید. همچنین شما می توانید طرح دلخواه خودتان با نام تجاری مخصوص به خودتان را سفارش دهید و جعبه های اختصاصی برای خود داشته باشید. پارت چاپ یک مرجع مطمئن و با سابقه درخشان در تولید انواع جعبه است و شما می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید و از راهنمایی های کارشناسان پارت استفاده کنید.

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top