پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ ویژگی مهم جعبه کلکسیون ساعت

جعبه کلکسیون ساعت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

کار اقتصاد، مدیریتِ کمیابی است! اصلا اقتصاد برای این وجود دارد که منابع کمیابند! جعبه کلکسیون ساعت دقیقا به همین دلیل ارزشمند است. طبعا ساعت مانند هر کالای دیگری، در یک تعداد مشخص و مدل خاصی تولید می شود و دیگر تکرار نمی شود! کلکسیون ها، آرشیو آن کالاهای تکرار نشونده اند. وقتی چیزی تکرار نشود، به خودی خود به یک کالای کمیاب تبدیل می شود. درست مانند موزه ها که اشیاء کمیاب را به نمایش می گذارند، جعبه کلکسیون ساعت مثل یک موزه خانگی از ساعت های شما به خوبی نگهداری می کند

یک جعبه کلکسیون ساعت فقط نمایش دهنده نیست. همانطور که کار موزه فقط نمایش دادن نیست؛ بلکه محافظت از اشیاء نادر نیز جزء وظایف آن است. جعبه کلکسیونی که برای نگهداری ساعت ها آماده شده، همچون موزه، محافظ اشیاء کمیاب شما است. ساعت هایی که دیگر تولید نمی شوند، ارزشی تاریخی و آنتیک پیدا می کنند. تاریخ همیشه به صورت کتاب نیست. موزه هم نوعی کتاب مجسم است که به جای حروف الفبا، سرگذشت جهان را با اشیاء می نویسد. کلکسیون ساعت های شما هم تاریخ را به زبان ساعت های منحصر به فرد و کمیاب بیان می کند. به همین دلیل هم جعبه ها باید نگهبان های خوب و نیرومندی باشند. دیواره های مقوایی فشرده شده، از آسیب دیدن ساعت ها ممانعت می کنند.

 

چیدمان جعبه کلکسیون ساعت

تقسیم فضای جعبه کلکسیون ساعت و ساختار تفکیک شده آن، ساعت ها را با نظم در کنار هم قرار می دهد. در برخی نمونه ها یک رویه شیشه ای، ساعت ها را پوشش می دهد. این شیشه در درب جعبه تعبیه می شود. یک جعبه کلکسیونی باید همچون یک جعبه ویترینی عمل کند و ساعت ها را از چند زاویه نشان دهد. هدف کلکسیون کردن علاوه بر آرشیو یک محصول با ارزش و تکرار ناپذیر یا کمیاب، نمایش دادن آن است. چون کلکسیون کردن، به نوعی حافظه و تاریخ یک محصول است. کار حافظه نیز یادآوری است. بنابراین دیده شدن یا نمایش کلکسیون، اصولا هدف حقیقی کلکسیون است.

 

آستر جعبه

ساعت هایی که در جعبه کلکسیون ساعت گذاشته می شوند همچون اشیاء موزه، باارزشند. از این رو باید با احتیاط نگهداری شوند. خود جعبه نیز علاوه بر استحکام باید همچون جعبه هایی که در موزه ها به کار می برند، با پارچه های نرم پوشانده شده باشد. این کار ساعت های کلکسیونی شما را از هر آسیبی حفظ می کند. ارزش آرشیو به این است که اشیاء را به همان حالتی که به دست آمده اند، حفظ کند. معمولا پارچه های مخمل بهترین آستر برای جعبه های ساعتند. رنگ زیبای آنها هم پسزمینه چشم پسندی به ساعت ها می بخشد و هم آنها را در پوشش نرم خود، سالم نگه می دارد.

 

رنگ جعبه کلکسیون ساعت

رنگ جعبه کلکسیون ساعت ، باید وقار یک موزه را داشته باشد. البته اصراری نیست که حتما از رنگ های تیره استفاده شود. اما ترجیحا یک جعبه کلکسیونی باید با هدف خود، کاملا منطبق باشد. رنگی که بتواند ارزش کلکسیونی اشیاء را بازتاب دهد، بهترین گزینه برای رنگ آمیزی جعبه است. این رنگ اگر با آستر مخمل جعبه هماهنگ باشد یک ترکیب بندی بصری دلربا می سازد که تجربه تماشای ساعت ها را دلچسب می سازد.

 

روکش جعبه کلکسیون ساعت

اگر جعبه کلکسیون ساعت روکش داشته باشد ، ماندگاری بیشتری پیدا می کند. چون به هر حال هدف، نگهداری دراز مدت ساعت ها است. از این رو جعبه ای که مثلا با روکش سلفون پوشانده شده باشد، هم جلوه زیبایی دارد و هم ماندگاری بیشتری پیدا می نماید. بهتر است که روکش، مات باشد تا بازتاب های نوری چشم ها را آزار ندهد و تماشای ساعت ها را با مشکل مواجه نکند. روکش مات، تندی بازتاب ها را می شکند.

 

خرید آنلاین

برای خرید آنلاین جعبه کلکسیون ساعت ، لازم است که نام جعبه را جستجو کرده و آن را انتخاب کنید. همزمان با این کار می توانید رنگ، جنس و تعداد جعبه ها را نیز مشخص کنید. تجربه خرید آنلاین یک بازارگردی خوشایند و مفرح است. آن را از دست ندهید.

 

تماس تلفنی

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top