پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته کاربردی و مهم در خرید سررسید سال ۱۴۰۳

نکات مهم سررسید

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
حمیدرضا تمیم داری
اگر می خواهید نکات مهمی را درباره خرید سررسید بدانید ، پادکست بالا را از دست ندهید!

با سپری شدن روزها و رسیدن به نیمه دوم سال و سررسید ۱۴۰۳ بسیاری از مراکز و شرکت ها به فکر سفارش و یا خرید سررسید سال ۱۴۰۳ افتاده اند اما بسیاری از این افراد نسبت به مواردی که باید در خرید این محصول مورد توجه قرار گیرد، بی خبر هستند. در ادامه می خواهیم به سه نکته مهم اشاره کنیم تا افراد با رعایت آنها بتوانند یک خرید مناسب انجام دهند و سررسید ها را به موقع به دست مخاطبان برسانند.

سفارش سررسید سال ۱۴۰۳

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان در خرید سررسید ها با آن مواجه می شوند، تحویل نگرفتن به موقع سررسید های اختصاصی است که به شرکت یا مرکز چاپ مورد نظر سفارش داده اند. یکی از دلایل اصلی این مشکل این است که اکثر افراد بهترین زمان برای سفارش سررسید ۱۴۰۲ را از دست می دهند. در واقع این افراد با نزدیک شدن به انتهای سال و در مدت زمانی محدود تازه اقدام به ثبت سفارش برای چاپ سررسید های موردنظر می‌کنند. حجم بالای سفارشات از طرف مراکز مختلف به شرکت های چاپ و تولید کننده سر رسید باعث می شود تا کاربر سفارش خود را در زمان مناسب تحویل نگیرد.

نکات خرید سررسید

 

حال برای بسیاری از افراد این سوال پیش خواهد آمد که بهترین زمان خرید سالنامه چه موقع است؟ هر سال وزارت ارشاد حداکثر تا اواسط پاییز تقویم سال جدید را به صورت رسمی طراحی و اعلام می کند. دقیقا بعد از مشخص شدن تقویم سال جدید تمام شرکت های تولید کننده سررسید می توانند سفارش مشتریان خود را برای سال جدید ثبت کنند. اقدام به ثبت سفارش چاپ سررسید ها در زمان مناسب به کاربر این امکان را می دهد تا زمان کافی برای چاپ سررسید اختصاصی متناسب با شرایط و سلیقه خود داشته باشند. چون شرکت های چاپ در اوایل نیمه دوم سال زمان کافی برای چاپ و طراحی انواع سررسید های سال جدید را دارند. ولی از اواخر دی ماه تعداد مراکز و شرکت هایی که اقدام به ثبت سفارش چاپ یا خرید سررسید را دارند، بالا می رود. این امر باعث می شود تا بسیاری از این افراد نتوانند محصولات سفارش داده را در زمان مناسب تحویل بگیرند.

 

اهمیت سر رسید سال ۱۴۰۳

 

در گذشته یعنی تقریبا ۱۰ یا ۱۵ سال پیش، سررسید لاکچری ۱۴۰۲ و فانتزی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. ولی با گذشت زمان و در حال حاضر کاربردی بودن این ابزار است که برای افراد اهمیت دارد. یکی از مهمترین ویژگی های سررسید که باعث کاربردی بودن آن می شود، اندازه و ابعادی است که در ساخت آن به کار رفته است. بنابراین بهتر است ابعاد سررسید ها به گونه ای انتخاب شود تا قابلیت حمل و جا به جایی راحت را برای کاربران داشته باشد. چون بسیاری از افراد در کسب و کارهای مختلف تمایل دارند تا سررسید را همراه خود داشته و برای یادداشت های روزانه استفاده کنند.

 

البته در کنار ابعاد و اندازه مناسب، ظاهر و طراحی به روز نیز باید در خرید سررسید سال ۱۴۰۳ مورد توجه قرار گیرد. ولی در اولویت اول باید اندازه و قابلیت های کاربردی که باعث راحتی استفاده از سررسید می شود، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. سررسید اروپایی سال ۱۴۰۳ یکی از کاربردی ترین نمونه های بازار هستند که دارای ابعاد مناسبی برای قرار گرفتن در کیف هستند. گوشه های گرد آنها باعث ایجاد ظاهری شیک و به روز در محصول شده است. کاربرد کش و پاکت مدارک در این سر رسید ها نیز باعث شده تا کارایی بیشتری برای مخاطب داشته باشد. انواع نمونه های سررسید توسط مجموعه پارت چاپ با طراحی روز و کاملا کاربردی متناسب با سلیقه مخاطبان عرضه می شود.

خرید سررسید سال ۱۴۰۳


یکی دیگر از موارد مهمی که باید در خرید سررسید ۱۴۰۳ به آن توجه کرد، شرکتی است که می خواهید سفارش سررسید خود را به آنها بسپارید. باید نمونه محصولات و کارهای انجام شده توسط مرکز مورد نظر را از قبل دیده و بررسی کرده باشید. تخصص و مهارت شرکت تولید کننده سررسید ها باعث می شود تا بتواند درخواست مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند. مراکزی که قصد سفارش سررسید در تیراژهای بالا را دارند باید به خوبی بدانند که آیا شرکت انتخابی آنها سابقه تولید سررسید در تیراژهای بالا را دارد یا خیر؟

توجه به این نکته باعث می شود تا از هدر رفتن هزینه و پول مراکزی که قصد خرید سررسید سال ۱۴۰۳ را دارند، جلوگیری شود. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت با طراحی و چاپ سررسید در تیراژهای بالا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در ثبت سفارش انواع سررسید های اختصاصی می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید و از راهنمایی های کارشناسان پارت نهایت استفاده را ببرید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۱۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top