پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

هر آنچه که باید درمورد جعبه های هاردباکس مگنتی بدانید

هاردباکس مگنتی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از کاربردی ترین مدل های جعبه هاردباکس، نمونه های مگنتی آن است. این جعبه ها جزء شیک ترین نمونه های هاردباکس هستند که در بسیاری از حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرند. امکان ساخت این نوع از جعبه ها در ابعاد و طرح های گوناگون وجود دارد. در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر این جعبه ها خواهیم پرداخت.

معرفی هاردباکس مگنتی

جعبه هاردباکس مگنتی یکی از نمونه طرح هایی است که در ساخت جعبه های سخت به کار می رود. به این جعبه ها، جعبه های مغناطیسی نیز گفته می شود که دلیل آن استفاده از مغناطیس برای بستن درب آنها می باشد.

با توجه به کاربرد مغناطیس یا آهن ربا در ساختار این نوع از جعبه ها، ابعاد آنها معمولا در اندازه های کوچک تر انتخاب می‌شوند. در ساخت این جعبه ها از طرح های مختلفی مثل مربع و مستطیل استفاده می شود. امکان استفاده از مغناطیس های بیشتر در هاردباکس های مگنتی بزرگ نیز وجود دارد تا درب این جعبه ها به راحتی بسته شود.

 

کاربرد هاردباکس های مگنتی

با توجه به تفاوتی که در باز و بسته کردن درب انواع هاردباکس مگنتی وجود دارد، از این مدل در هدیه دادن کالاهای لوکس و بسته بندی محصولات گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغات هدفمند نیز هستند، با درج لوگو یا نام و نشان حوزه کاری خود روی این نوع از جعبه ها می توانند تاثیر بالایی روی ذهنیت مشتریان و مخاطبان خود داشته باشند.

استفاده از هارد باکس اختصاصی مگنتی در اکثر حوزه ها کاربرد دارد. بیشترین میزان استفاده آن برای محصولاتی مثل طلا، جواهرات، محصولات چرمی و انواع کالاهای دیجیتالی مثل موبایل می باشد.

طراحی انواع هاردباکس های مگنتی

متناسب با نوع استفاده و سفارش هر کدام از مخاطبان هاردباکس مگنتی، امکان چاپ و طراحی متنوع این محصول وجود دارد. مرحله طراحی هاردباکس ها بعد از تمام شدن چارچوب و ساخت اولیه آنها است. برای ایجاد تنوع در این مرحله، از انواع مواد برای بخش روکش آنها استفاده می شود. مواد کاغذی، پارچه ای و چرمی جزء کاربردی ترین پیشنهاداتی است که در جهت طراحی یک جعبه شیک و جذاب به کار می روند. البته در هر کدام از این دسته بندی ها نیز تنوع محصولی وجود دارد که قابلیت استفاده برای شرایط و حوزه های گوناگون را دارند.

درباره ی هاردباکس مگنتی

رنج قیمت هاردباکس مگنتی

قیمت انواع هاردباکس مگنتی نیز مانند سایر هاردباکس ها متغیر بوده و به مشخصات و ویژگی های محصول بستگی دارد. نوع مواد اولیه ای که برای ساخت چارچوب اولیه به کار می رود و همچنین سایر مراحل طراحی و چاپ نیز همگی روی کیفیت و سپس قیمت عرضه این جعبه ها تاثیر گذارند. اندازه و ابعاد این جعبه ها نیز روی مقدار مواد اولیه ای که در ساخت محصول به کار می رود ارتباط مستقیم دارد.

اندازه این جعبه ها می تواند رنج قیمت خرید یا ثبت سفارش آن را تغییر دهد. مراکز و کسب و کارهایی که اقدام به خرید این نوع بسته بندی به صورت عمده و انبوه می کنند نیز می توانند آن را با قیمت هایی بسیار ارزان از مراکز تولیدی تهیه کنند.

 

خرید یا ثبت سفارش هاردباکس مگنتی

در هارد باکس مگنتی نیز مانند سایر کالاها باید به برخی از موارد توجه داشت تا بتوان محصولی مناسب تهیه کرد. اولین مرحله، مشخص کردن نوع کالا و حوزه ای است که از این نوع جعبه ها استفاده خواهد کرد. اطلاع از ابعاد و اندازه کالا، شرایط عرضه آن، حساسیت نگهداری و حمل کالا از دیگر موارد مهمی هستند که باید در خرید یا ثبت سفارش جعبه های هاردباکس به آن توجه داشت. با دادن اطلاعات در هر کدام از موارد گفته شده، می توان مناسب‌ترین نمونه هاردباکس را از مراکز تولید کننده یا فروشنده تهیه کرد.

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از تولید کننده های فعال در زمینه ساخت، طراحی و چاپ هاردباکس مگنتی فعالیت دارد. امکان ثبت سفارش این نوع از جعبه ها در تعداد بالا و با طرح های اختصاصی وجود دارد. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی در جهت سفارش مناسب ترین مدل جعبه با توجه به نوع کالای خود هستید، می توانید با کارشناسان مجموعه پارت چاپ ارتباط برقرار کنید. راههای ارتباط با کارشناسان و متخصصین پارت چاپ در سایت اصلی این مجموعه قرار داده شده است.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top