پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

معرفی انواع هاردباکس و کاربردهای آن

انواع هاردباکس و کاربرد ان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بهترین پیشنهاد برای بالا بردن ایمنی کالاها در فروش و ارسال، استفاده از انواع جعبه هاردباکس است. این جعبه ها با مقاومت و ماندگاری بالایی که دارند، از انواع کالاها در برابر فشار و ضربه محافظت می کنند. جدا از کیفیت و ساختار محکمی که در تولید این جعبه ها به کار می رود، تنوع در طراحی این محصولات نیز باعث کاربرد بالای آن در حوزه های گوناگون شده است. در ادامه به بررسی انواع هارد باکس خواهیم پرداخت.

 

انواع جعبه های هاردباکس

با خرید هاردباکس، می توان کالاهای مختلف را از خراشیدگی ها، شکستگی، گرد و غبار، نفوذ رطوبت و سایر عوامل آسیب زننده محافظت کرد. طراحی ها و اشکال مختلفی که در ساخت این جعبه ها به کار می رود، باعث جذابیت بالای آنها شده است. امکان انتخاب طرح و مدل مورد نظر با توجه به نوع و حوزه کالا و سلیقه کاربران وجود دارد. در ساخت تمام این جعبه ها می توان از مواد اولیه مختلفی مثل مقوا، فوم، چوب، پلاستیک و حتی ام دی اف استفاده کرد. به کار بردن روکش های مختلف روی چهارچوب اصلی این جعبه ها نیز باعث زیبایی و محافظت بیشتر از کالاها می شود. انواع جعبه های هاردباکس شامل دسته بندی های زیر می باشند.

  • جعبه تلکسوپی دو تکه
  • جعبه تلسکوپی سه تکه
  • جعبه های هاردباکس کشویی
  • انواع هاردباکس کشویی
  • هاردباکس های چند ضلعی
  • انواع هاردباکس استوانه ای

انواع هاردباکس چند ضلعی

یکی از انواع هاردباکس که جذابیت قابل توجهی دارد، نمونه های چند ضلعی می باشند که به صورت ۳، ۶ و ۸ ضلعی طراحی می‌شوند. امکان پیاده سازی طرحهای متنوعی روی این دسته بندی جعبه ها وجود دارد. در حوزه های مختلفی مثل پوشاک، عطر و جواهرات نیز می توان از این مدل جعبه ها استفاده کرد.

جعبه هاردباکس

جعبه های هاردباکس کشویی

یکی از کاربردی ترین جعبه ها از بین انواع هاردباکس، نمونه های کشویی هستند. امکان ساخت این جعبه ها به صورت یک یا دو طرف کشویی وجود دارد. مدل های یک طرف کشویی کاربران بیشتری دارد و در اکثر حوزه ها برای بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف به کار می رود. حوزه هایی که بیشترین استفاده را از این دسته بندی هاردباکس می کنند شامل چرم، عطر، طلا و جواهرات می باشند. این نوع از جعبه ها را نیز می توان با مواد اولیه متنوع و به صورت اختصاصی طراحی کرد.

 

انواع هاردباکس تلسکوپی

یکی دیگر از انواع هاردباکس که کاربرد بالایی در بسته بندی محصولات مختلف دارد، نمونه های تلسکوپی می باشند. این جعبه ها در دو دسته بندی تلسکوپی دو تیکه و سه تیکه قرار دارند. در نمونه های دو تیکه، قسمت کفی و درب آن از یکدیگر جدا هستند ولی در طرح های سه تیکه، دو تیکه متصل به هم و یک درب جدا وجود دارد.

نمونه های دو تیکه از طراحی بسیار ساده و در عین حال شیکی برخوردارند که قیمت خرید آنها نیز به صرفه است. نمونه های سه تیکه نیز طرفداران خاص خود را دارند و یکی از زیباترین جعبه های هاردباکس به شمار می آیند. بیشترین میزان استفاده از هاردباکس های تلسکوپی سه تیکه برای بسته بندی طلا و جواهرات است.

جعبه هاردباکس کتابی

این نوع از جعبه هاردباکس به صورت کتاب باز و بسته می شود که در سه طرح ساده، مگنتی و قفلی تولید می شوند. مدت زمان طراحی و تولید این نوع از هاردباکس‌ها در مقایسه با سایر مدل‌ها بیشتر است و این امر روی قیمت خرید آنها تاثیرگذار است. به کمک طرح و مواد اولیه متنوع می توان این نوع از جعبه ها را با توجه به حوزه و شرایط کاربر تولید کرد.

جدا از طرح و مدل های متنوع هاردباکس سفارشی، امکان ساخت این جعبه ها در ابعاد گوناگون نیز وجود دارد. انتخاب اندازه این جعبه ها با توجه به حوزه و نوع کالاها مشخص می شود. برای انتخاب مناسب ترین طرح و اندازه هر کدام از جعبه های هاردباکس، بهتر است با مراکز تولید کننده و عرضه کننده های فعال در این زمینه مشورت کرد.

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از فعالان این حوزه است که تولید کننده انواع هاردباکس در ابعاد و طرح های گوناگون می باشد. با ورود به سایت اصلی این مجموعه می توان نمونه کارهای تولید شده آن را برای حوزه های گوناگون مشاهده کرد. متخصصین و مشاورین مجموعه نیز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارش مخاطبان می باشند.

 

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top