پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفتر یادداشت فانتزی

خرید آنلاین دفترچه یادداشت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفترچه یادداشت فانتزی

می توان گفت سبک فانتزی سبکی است که در آن قانون خاصی وجود ندارد و شما ممکن است هر آنچه خلاف طبیعت و واقعیت را در آن مشاهده کنید. استفاده از تخیلات و متنوع بودن و نو بودن این سبک موجب شود تا مخاطبان بسیار زیادی داشته باشد.

حال به چه دفترچه ای فانتزی گفته می شود:
– استفاده از شخصیت های کارتونی و کمیک که بسیاری معروف می باشند در جلد دفترچه یادداشت ها آنها را تبدیل به دفترچه یادداشت فانتزی می کند.
– ترکیب رنگ های جذاب و شاد با اشکال مختلف
– استفاده از تصویر گری های جذاب و با مزه که ممکن است کاملا تخیلی باشند و یا برعکس (کاملا واقعی و رئال).

وجود یک دفترچه یادداشت برای هر شخص از جمله واجبات نظم و موفقیت است، که نقش سودمند بسیار بزرگی در افزایش کیفیت زندگی ایفا می کند. دفتر یادداشت ها برای ثبت ایده های خلاق، طراحی، نوشتن جزییات روزانه، نوشتن فهرست کارها و یا حتی یادآوری ها و… گزینه بسیار مناسبی هستند حال آنکه ظاهر دفترچه جذاب و زیبا باشد تمایل شما برای استفاده از آن دوچندان خواهد شد.

دفترچه یادداشت اختصاصی فانتزی دارای جلدهایی با رنگ ها، اشکال و تصاویر زیبا و دوست داشتنی است و نوشتن را برای شما لذت بخش خواهند کرد. گاهی این تصاویر ممکنه کاملا فانتزی و تخیلی باشند و گاهی کاملا رئال و واقعی، این شما هستید که با توجه به سلیقه تان طرح های رئال یا تخیلی این دفترچه ها را انتخاب کنید. نکته بعدی رنگ های استفاده شده دز دفتر یادداشت های فانتزی است که بسیار جذاب و شاد هستند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top