پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

دفتر یادداشت چرمی پارت

دفترچه یادداشت چرمی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دفترچه یادداشت های چرمی پارت

دفتر یادداشت چرمی، به نوعی از دفترچه یادداشت که در ساخت جلد آن از روکش چرمی استفاده شده است، اطلاق می شود.

در انتخاب دفترچه یادداشت عنوان چرمی بودن یک عنوان کلی است زیرا که چرم استفاده شده در تولید دفترچه یادداشت بسیار حائز اهمیت است. چرم هایی که در تولید دفترچه یادداشت ها استفاده می شوند به چند دسته تقسیم می شوند :

دفتر یادداشت جلد چرم مصنوعی پارت

دفتر یادداشت جلد چرم مصنوعی از پراستفاده ترین نوع دفترچه یادداشت است، که در این نوع دفتر یادداشت برای درج لوگو و نام مشتری از پلاک استفاده می شود. چنان چه چرم مصنوعی انتخاب شده توسط تولید کننده دفترچه یادداشت، از نوع مرغوب باشد، بهترین و به صرفه ترین گزینه ما بین سایر گزینه ها بوده و مشکلی ایجاد نمی کند.

دفتر یادداشت با جلد چرم طبیعی پارت

دفتر یادداشت با جلد چرم طبیعی که فقط برای دفتر یادداشت های خاص و گران قیمت به ندرت استفاده می شود، از چرم طبیعی که قیمت بالایی دارد برای روکش جلد استفاده می کنند. این نوع دفتر یادداشت به دلیل قیمت بالا در تیراژهای پایین و برای مشتریان خاص (سررسیدهای ویژه مدیران و افراد خاص) سفارش داده می شود. برخی از این نوع چرم ها با توجه به طرح، بافت و رنگ آنها قابلیت داغی داشته و می توان از این نوع حک برای درج اطلاعات مدنظر استفاده کرد.

دفترچه یادداشت ترموچرم پارت

نوع سوم دفتر یادداشت جلد چرمی، دفتر یادداشت ترمو چرم است که این نوع در تیراژ بالا توسط تولیدکنندگان تولید می شود. دفتر یادداشت ترمو چرم مانند دفتر یادداشت چرم مصنوعی قابلیت داغی داشته و در مواجهه با حرارت بالا تغییر رنگ می دهد و می توان برای حک لوگو از داغی استفاده کرد. ولی باید توجه داشته باشید که دفتر یادداشت ترمو قیمت بالاتری نسبت به دفتر یادداشت چرم مصنوعی داشته و هزینه بالاتری را برای شما خواهد داشت.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top