پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه النگو با سایز ها و طرح های متنوع

سایز جعبه النگو

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سایز جعبه النگو بسته به قطر النگو در نوسان است. البته نمی توان در صنعتی که به استانداردهای تولیدی معینی تکیه دارد، بدون سایز بندی های توافق شده به تولید انبوه رسید. برای یک تولید کننده جعبه، سایزهای استاندارد، یعنی امکان تولید بی وقفه! مسلما دستگاه های خودکار تولید هارد باکس، در هر لحظه از تولید با شرم و حیا سر را زیر نمی اندازند و به تکنسین های ناظر خود نمی گویند که : هر چه شما بگویید! آنها به تنظیم های استانداردی وابسته اند که روند تولید انبوه را برای شان ممکن می کنند.

سایز استاندارد النگو


برای این که از سایز جعبه النگو تصوری به دست آوریم بهترین کار آگاهی از سایزهای استاندارد النگو است. سایز بندی النگو به تعیین قطر داخلی آن بستگی دارد. این قطر یابی بر پایه سانتی متر انجام می شود. البته سایز کلی النگو از قطر داخلی آن بیشتر است. در استانداردهای بازار النگوها بسته به اینکه النگوی کودکانه باشند یا زنانه به چند زیر شاخه تقسیم می شوند. این شاخه ها به این قرارند : ریز کودک که سایز النگوی آن ۳.۸۱ است. صفر کودک با سایز ۴.۱۲، یک کودک با سایز ۴.۴۴، دو کودک سایز ۴.۷۶، صفر زنانه ۵.۰۸، یک زنانه، ۵.۴، دو زنانه ۵.۷۲، سه زنانه ۶.۰۳، چهار زنانه ۶.۳۵، پنج زنانه ۶.۶۷، شش زنانه ۶.۹۹، هفت زنانه ۷.۳ و هشت زنانه با سایز ۷.۶۲.

تکه نخی که معجزه می کند !


بد نیست بدانید که در خانه هم می توانید سایز النگوی خود را به دست آورید. برای به دست آوردن سایز النگو، نخی به طول تقریبی ۳۰ سانتی متر تهیه نمایید. انگشتان تان را به هم بچسبانید گویی که می خواهید النگو به دست کنید. حالا نخ را روی بخش قطور تر انگشتان به هم چسبیده تان بپیچید. نخ تاب خورده باید بزرگ ترین حلقه ممکن را دور انگشتان تان درست کند. حالا دو سر به هم رسیده نخ را با ماژیک علامت بزنید. سپس اندازه علامت گذاری شده نخ را با خط کش یا متر اندازه گیری کنید. اندازه به دست آمده را با اندازه های زیر مقایسه کرده و سایز النگوی خود را به دست آورید.

با به دست آمدن این اندازه ها، سایز جعبه النگوی شما هم مشخص خواهد شد. سایزها به چهار دسته تقسیم می شوند. اگر محیط داخلی حلقه نخ شما ۱۶.۹۵ سانتی متر بود شما در دسته النگوی سایز ۱ قرار می گیرید. طول نخ ۱۷.۹۵ سانتی متر شما را در النگوی سایز ۲ قرار می دهد. ۱۸.۹۵ النگوی سایز ۳ را برای شما مشخص می کند و ۱۹.۹۵ نیز در دسته النگوی سایز ۴ قرار می گیرد.

استحکام مقوا و سایز جعبه النگو


سایز جعبه النگو هر چه باشد، در هنگام خرید حتما به استحکام بدنه آن توجه کنید. مقوایی که در ساخت جعبه به کار رفته، باید از جنس مرغوبی باشد. توجه داشته باشید که دیواره ها و درب جعبه از بر هم گذاری چند لایه مقوا درست شده باشند. روکش جعبه نیز مهم است. روکش های سلفون از شکسته شدن یا نمناک شدن جعبه شما جلوگیری می کنند. متن های تبلیغاتی چاپ شده نیز در زیر سلفون، دوام بیشتری یافته و بهتر دیده خواهند شد.

در خرید آنلاین ، سایز جعبه النگوی خود را شخصا انتخاب کنید !


برای خرید جعبه النگو از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به دو شیوه می توانید عمل کنید. یکی از این شیوه ها که شیوه راحتی هم هست، خرید آنلاین نام دارد. جعبه ای با سایز دلخواه را برگزیده و روند خرید را تا پرداخت نهایی دنبال نمایید. همه روندهای خرید در سایت ما ساده و امن طراحی شده اند و تنها چند کلیک از شما زمان می برند.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top