پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

سررسید اروپایی سال ۱۴۰۳ پارت

سررسید اروپایی 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از جدیدترین نمونه های سررسید که در سال های اخیر استقبال بالایی از چاپ آن شده ، انواع سررسید اروپایی ۱۴۰۳ . سر رسید ها از لحاظ ابعاد و اندازه متنوع هستند و هر کدام نیز دارای نام و نشان مخصوص به خود می باشند. با کاربرد ابعاد مختلف در چاپ سررسید ها، نمونه های مختلفی مثل وزیری، رقعی، خشتی، رحلی و پالتویی عرضه می شوند. هر کدام از این سر رسید ها مانند نمونه های اروپایی دارای مشخصات و ابعاد ظاهری مخصوص به خود هستند. در ادامه یک دید کلی به انواع سررسید های قطع اروپایی خواهیم داشت.

ابعاد سررسید اروپایی پارت

 

انواع سررسید اروپایی ۱۴۰۳ دارای ابعاد ۱۳*۲۱ هستند که با نام های رقعی باریک و پالتویی بلند نیز شناخته می شوند. دلیل این نامگذاری به دلیل اختلاف ناچیزی است که از لحاظ طول و عرض با سررسیدهای رقعی و پالتویی دارند. ابعاد به کار رفته در طراحی سالنامه اروپایی یکی از موارد مهمی است که باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. ابعاد استاندارد در این نوع از سر رسید باعث شده تا به راحتی در کیف جای گیرند و فضای کمتری را نیز روی میز اشغال کنند.

انواع سر رسید اروپایی ۱۴۰۳ پارت

 

سررسید اروپایی ۱۴۰۳ در انواع و مدل های مختلف متناسب با نیاز و خواسته کاربران طراحی می شود. هر کدام از این سالنامه ها قابلیت های مخصوص به خود را دارند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • انواع سررسید روزشمار اروپایی
  • سررسید های هفته شمار
  • سر رسید های ماه شمار اروپایی
  • سررسید های دستیار مهندسی اروپایی
  • سالنامه های اروپایی ترمو کش دار
  • سال نامه های ترمو اروپایی
  • سررسید های چرمی اروپایی
  • سالنامه های اروپایی با جلد اشبالت
  • سال نامه های مدیریتی اروپایی

 

تفاوت سر رسید اروپایی با سایر نمونه ها

 

در طراحی سررسید اروپایی ۱۴۰۳ تمام تاریخ های مربوط به سال های شمسی، قمری و میلادی درج شده است. در طراحی این سررسید ها از یک کش نگهدارنده و پاکت برای نگهداری مدارک استفاده شده و از کاغذ کرم رنگ در چاپ آنها به کار رفته است. یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت بین سررسیدها می شود، طراحی گوشه های گرد در صفحات داخلی و جلد آنها است. از لحاظ مشخصات دیگر مثل نوع صحافی و نوع جلد، تفاوت چندانی بین نمونه های ایرانی با سررسیدهای اروپایی وجود ندارد. تمام مشخصات سررسید های ایرانی مثل تعطیلات رسمی، مناسبت ها و اطلاعات عمومی در نمونه های اروپایی نیز رعایت شده است و تفاوتی وجود ندارد.

ابعاد سررسید اروپایی

مزایای سررسید اروپایی ۱۴۰۳ پارت

 

🟧 یکی از مزیت های مهمی که در انواع سررسید اروپایی وجود دارد، ابعاد مناسب است. این ویژگی باعث شده است تا کاربرد آن در شرایط مختلف به راحتی صورت گیرد. قابلیت جا به جایی و حمل آن در کیف و مکان های اداری به راحتی امکان پذیر است.

🟧 استفاده از کاغذ کرم رنگ و مات در چاپ انواع سررسید اروپایی ۱۴۰۳ باعث می شود تا از انعکاس نور جلوگیری شود. همه ما نسبت به خستگی چشم هنگام تماشای بیش از حد صفحات کاغذ اطلاعات لازم را داریم. استفاده از این سررسیدها باعث می شود تا خستگی بیش از حد چشم ها از بین برود.

🟧 طراحی پاکت نگهدارنده و کش در چاپ انواع سررسید اروپایی ۱۴۰۳ باعث می شود تا استفاده از این سررسید در محیط های کاری به راحتی صورت گیرد. می توان مدارک و یادداشت های مهم را داخل پاکت نگهدارنده قرار داده و با کش آن را محکم کرد.

🟧 طراحی گوشه های گرد صفحات داخلی و جلد انواع سر رسید اروپایی باعث ایجاد طرحی خاص در این نوع از سررسید ها شده است. استفاده از گوشه های گرد همیشه یک نوع زیبایی ظاهری به شمار می آید که در این سررسیدها به آن توجه شده است.

🟧 نوع جلد به کار رفته در انواع سررسید اروپایی ۱۴۰۳ حالت فانتزی دارد. از مواد مختلفی مثل چرم های طبیعی، مصنوعی، مواد لیزری، پارچه و جیر می توان برای قسمت جلد این سررسیدها استفاده کرد. با توجه به نوع جنس جلد می توان از طرح لوگوی حکاکی شده روی جلد رویه سررسیدها نیز استفاده کرد.

🟧 امکان طراحی یک جای جداگانه برای خودکار یا قلم در این سررسیدها نیز امکان پذیر است تا استفاده از آن به راحتی انجام شود. با توجه به مشخصات این سالنامه ها، در سال های اخیر بسیاری از مراکز و شرکت های بزرگ و کوچک اقدام به سفارش چاپ سررسید های اروپایی کرده اند.

انواع سررسید اروپایی 1403

چاپ انواع نمونه های سررسید و سالنامه اروپایی توسط مجموعه پارت چاپ با بهترین کیفیت و کارشناسان متخصص صورت می گیرد. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره برای انتخاب و چاپ بهترین سررسیدها در انواع و نمونه های مختلف دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید در این لینک : انواع سررسید را تماشا بفرمایید .

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top