پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

سررسید یادداشت ۱۴۰۳ پارت

سررسید یادداشت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مدل های سررسید ۱۴۰۳ پارت


سالنامه یا سررسید یادداشت ۱۴۰۳ به صورت کتاب یا دفتر با قطع های مختلف است. واحد سالنامه ۱۴۰۳ اقدام به تولید سه قطع سالنامه وزیری، اروپایی کوچک و اروپایی بزرگ کرده است. ابعاد سررسید وزیری ۱۷ * ۲۴ ، ابعاد سررسید اروپایی کوچک ۱۲ * ۲۲ و ابعاد سررسید اروپایی بزرگ ۱۳ * ۲۱/۵ است. علاوه بر ۳۰ مدل سررسید عمومی شما میتوانید سفارش خود را برای ابعاد و صفحات اختصاصی به واحد فروش (۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸) ارجاع دهید. در سال های اخیر سالنامه هایی چاپ شده اند که می توانند اطلاعاتی از قبیل تاریخ ها، رویداد ها، مناسبت ها و غیره را در اختیار کاربر قرار دهند. محتویات این سررسیدها می توانند شامل مواردی باشد که هر یک در تخصص افرادی با شاخه های کاری متفاوت است. به طور مثال سررسید هایی با موضوعات اجتماعی، مهندسی، ادبی، تاریخی و غیره در همین حوزه هستند.

قیمت سالنامه ۱۴۰۳ پارت


قیمت سررسید یادداشت ۱۴۰۳ تا حدودی بالاتر از سررسید قدیم است. در واقع عوامل زیادی بر قیمت سررسید های جدید تاثیر می گذارد. به طور کلی، ضرب الاجل های جدیدتر مفید هستند. این یکی از مهمترین مواردی است که بر قیمت آنها تأثیر می گذارد. همچنین باید بدانید که به دلیل نوسانات ارز، هزینه خرید بسیاری از موادی که برای تولید سررسید استفاده می شود، افزایش یافته است. این موضوع از دیگر عواملی است که بر قیمت سررسید نهایی تاثیر بسزایی دارد. برخی از سالنامه های لوکس با جزئیات عالی طراحی شده اند. این نمونه سالنامه ها را به قیمت بالاتری می فروشند.
اگر می خواهید جزئیات زیادی از سررسید ها به دست آورید، بهتر است سررسید های جدید و لوکس را انتخاب کنید. اگر می خواهید یکی از انواع سررسید را با هزینه کمتری خریداری کنید ، بهتر است مدل های ساده تری را انتخاب کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۰۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top