پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل موثر در قیمت جعبه عطر

قیمت جعبه عطر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

آگاهی لحظه به لحظه از قیمت جعبه عطر ، شما را در تصمیم گیری های تجاری تان واقع بین می کند. در وضعیتی که همه چیز عین ژله آرام و قرار ندارد، دسترسی به منبعی که قیمت ها را با واقع بینی و انصاف در اختیارمان بگذارد، غنیمتی است. برای همین هم، مراکز معتبر تولید جعبه و هارد باکس، موثق ترین منابع اعلام قیمت ها هستند. اما سوال اینجا است که یک مرکز معتبر را از کجا پیدا کنیم؟

 یک تولیدی معتبر چند ویژگی دارد. یکی از آنها پیشینه آن است. اگر یک مرکز در حوزه تولید، قدمت و پیشینه زیادی داشته باشد، به این معنا است که مشتریان به درستی کار آن ایمان دارند. یکی دیگر از نشانه های آن، انصاف است. نوع قیمت گذاری های یک تولیدی نشان دهنده انصاف آن است. خوشنامی تولیدی هم دلیل معتبر دیگری است که اعتماد بر آن را توجیه می کند. نشانه دیگر سلامت اخلاقی یک تولیدی، حذف واسطه ها است. وقتی یک تولیدی خود، فروشنده تولیداتش باشد، به این معنا است که به مشتریان خود اخلاقا احترام می گذارد.

مدل جعبه

رنگ جعبه عطر


همان طور که گل ها را بدون رنگ نمی توان مجسم کرد، جعبه عطر را هم بدون رنگ نمی توان تصور کرد. قیمت جعبه عطر هم بسته به نوع رنگ گذاری آن، متغیر است. در واقع این تفاوت ها به نوع چاپ جعبه هاردباکس آماده و شمار رنگ های سفارشی تان بر می گردد. چاپ، فرآیند پیچیده ای است و هر چه شمار رنگ ها بیشتر شود، به همان میزان هزینه های آن هم افزون تر می شود. ترکیب بندی رنگی جعبه، به فروش آن کمک می کند. این درباره جعبه عطر بیشتر صادق است. به ویژه در سال نو که همه چیز با رنگ و شادمانی آراسته شده است و همه توقع دارند که همه چیز، به زیبایی بدرخشد.

تبلیغات و برندسازی


هر چه برای تبلیغات هزینه کنید، باز کم گذاشته اید. در تقسیم هزینه های قیمت جعبه عطر ، بیشترین سهم را به تبلیغات اختصاص دهید. تبلیغات، یعنی تضمین فروش! اگر از علم تبلیغات به خوبی استفاده کنید در مهندسی افکار عمومی مشتریان خود موفق عمل خواهید کرد. اصلا کار تبلیغات همین است. تبلیغات یعنی مهندسی افکار! در جهان پر رقابت بازار، دیگر کسی از شانس و مهره مار حرف نمی زند ! مهره مار شما، همان خلاقیت در مهندسی افکار مشتریان است. باید در حافظه بلند مدت مشتریان تان، خانه کنید. این کار همان جادوی برند سازی است.

برند، چیزی بیشتر از یک نشانه گرافیکی نیست. این تبلیغات است که از آن، یک فرهنگ می سازد. با چاپ برند یا لوگوی خود بر جعبه عطر ، به فرهنگ ذهنی مشتریان خود تبدیل شوید. در روانشناسی تبلیغات گفته می شود که هر چه چاپ فاخرتر باشد، مشتری با مقاومت کمتری با آن روبه رو می شود. چاپ های فاخر ، مقاومت مشتریان را می شکند و پذیرش ذهنی برند را برای آنها سریع تر می کند . چاپ های طلاکوب و نقره کوب و دیگر چاپ های لاکچری، معجزه می کنند. فرهنگ سازی را دست کم نگیرید!

جنس جعبه


در کنار تبلیغات به جنس جعبه هم اهمیت بدهید . این بخش را نیز در قیمت جعبه عطر به حساب بیاورید. هر چه جنس جعبه مقوایی شما، لاکچری تر باشد، پذیرش آن با مقاومت کمتری مواجه می شود. اصولا باید میان چاپ لاکچری و جنس جعبه تناسبی برقرار باشد. نمی توان بر یک مقوای نازل ، یک چاپ اعلا را پیاده کرد. به همین دلیل هم پیشاپیش درباره جنس جعبه خود به یک تصمیم هوشمندانه برسید. اینکه جنس جعبه شما از مقوای گلاسه باشد ، یا گالینگور در نتیجه نهایی یعنی فروش بیشتر تاثیری تردید ناپذیر می گذارد.

 
 

قیمت جعبه عطر

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top