پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

مزایای بسته بندی هاردباکس

مزایای هاردباکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بسته بندی با انواع جعبه هاردباکس یک انتخاب مناسب برای عرضه محصولات لوکس و مخصوص می باشد. این بسته بندی به دلیل ظاهر شکیل و کیفیت بالایی که دارد، جزء بسته بندی های لوکس به شمار می آید. انتخاب این نوع از جعبه ها مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

 

متفاوت بودن بسته بندی هاردباکس

فقط با یک نگاه اجمالی می توان به تفاوت بین بسته بندی هاردباکس با سایر بسته بندی های دیگر پی برد. کیفیت و ماندگاری موادی که در ساخت این بسته بندی‌ها به کار می‌رود، بسیار مهم است و به همین دلیل از مواد مقاوم استفاده می‌شود. کاغذهای مقاوم مثل مقوا، مواد چوبی و ام دی اف جزء کاربردی ترین مواد اولیه در ساخت این جعبه ها می باشند.

چهارچوب اصلی این نوع از بسته بندی کاملا ثابت است ولی می توان به کمک تغییر مواد اولیه و استفاده از طراحی های گوناگون، طرح و نمونه های متنوعی از آن را تولید کرد. تمام مشخصات و ویژگی های این نوع از بسته بندی باعث متفاوت بودن آن شده است.

 

انتخاب انواع طرح و مدل جعبه های هاردباکس

یکی از مزیت های استفاده از بسته بندی هاردباکس، امکان استفاده از طرح و نمونه های متنوع این محصول است. از پرطرفدارترین جعبه های هاردباکس می توان به نمونه های کشویی، کتابی و مگنتی اشاره کرد. روی هر کدام از این دسته بندی ها، می توان از طرح و روکش های متنوعی استفاده است که باعث عرضه دامنه وسیعی از این نوع بسته بندی ها می شود.

بسیاری از مراکز با هدف تبلیغات و برندینگ اقدام به درج لوگو یا نام تجاری خود روی این نوع بسته بندی ها می کنند. انتخاب هر کدام از طرح های اختصاصی یا عمومی روی هاردباکس امکان پذیر است. برای تاثیرگذاری و جذابیت بیشتر این نوع از بسته بندی، بهتر است به ارتباط بین طرح مورد نظر روی هاردباکس و حوزه کسب و کار توجه داشت.

مزایای هاردباکس

انتخاب بسته بندی هاردباکس برای بالا بردن ارزش محصول

یکی از مهمترین مزیت هایی که در استفاده از بسته بندی هاردباکس قابل لمس است، بالا رفتن ارزش کالای قرار گرفته شده در آن است. این بسته بندی اکثرا مورد توجه و استفاده حوزه هایی قرار می گیرد که عرضه کننده یک کالای لوکس هستند. قرار دادن محصول داخل یک بسته بندی مناسب با درج و لوگوی اختصاصی، یک روش قدرتمند و هدفمند در معرفی کسب و کار است.

مراکز فعال در حوزه های مختلف از جمله طلا، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی مثل عطر سعی کرده اند از این نوع بسته بندی برای بالا بردن کلاس و ارزش محصولات خود استفاده کنند. البته باید توجه داشت که استفاده از این نوع بسته بندی در جهت رشد و گسترش کسب و کار باشد. یعنی سود حاصل از عرضه محصول، جبران کننده هزینه صرف شده برای خرید این نوع از بسته بندی باشد.

 

کاربرد انواع مواد اولیه در ساخت جعبه هاردباکس

به کمک استفاده از انواع مواد اولیه مثل چوب و کاغذ، می توان رنج قیمت خرید بسته بندی هاردباکس را تغییر داد. در ساخت این نوع از بسته بندی‌ها امکان استفاده از مواد اولیه گوناگونی وجود دارد که کاربردی ترین آنها مواد کاغذی و چوبی می‌باشند. نوع و ضخامت چوب و کاغذی که استفاده می شود نیز متفاوت است و برای هر دسته بندی محصولی نتیجه و قیمت متفاوتی خواهد داشت.

این قابلیت باعث شده تا بسیاری از کاربرانی که به دنبال سفارش هارد باکس اختصاصی بوده و بودجه محدودی دارند نیز از این بسته بندی لوکس استفاده کنند. امروزه شاهد بسته بندی انواع کالاها در حوزه های مختلف هستیم که برای عرضه محصولات خود از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

بهترین راه برای ثبت سفارش یا خرید بهترین نوع بسته بندی هاردباکس با توجه به شرایط و نیاز کاربران، مراجعه به مراکز تولیدی معتبر است. مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از تولید کننده ها و عرضه کنندگان فعال در این حوزه می باشد.

امکان تولید انواع جعبه های هاردباکس  توسط این مجموعه با توجه به حوزه و شرایط کاربران وجود دارد. این مجموعه تا کنون تولید کننده بسیاری از جعبه های کادویی و بسته بندی هاردباکس در ابعاد و اندازه های گوناگون بوده است. برای انتخاب و سفارش مناسب ترین مدل جعبه های هاردباکس نیز می توانید از راهنمایی و نظرات کارشناسان پارت چاپ استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توان از راههای مختلف با کارشناسان ارتباط برقرار کرد.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top