پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

مهمترین نکته در طراحی جعبه هاردباکس چیست؟

نکات مهم طراحی جعبه هاردباکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

استفاده از انواع جعبه هارد باکس باعث شده تا طراحی و ساخت اصولی این بسته بندی پرکاربرد، مستلزم رعایت برخی از نکات و اصول مهم باشد. یکی از مهمترین مراحل ساخت این جعبه ها، طراحی آن است که نیازمند دقت بالایی می باشد. برای طراحی جعبه های هاردباکس کاربردی و استاندارد باید از افراد متخصص در این حوزه استفاده کرد.

کاربرد و طراحی جعبه هاردباکس

شاید برای بسیاری از افراد همچنان این سوال مطرح است که طراحی جعبه هاردباکس چیست و چه تاثیری روی کاربرد آن دارد؟ اولین قدم در ساخت جعبه های هاردباکس، طراحی اصولی آنها است. طرح ایجاد شده قبل از ساخت هاردباکس اختصاصی، در واقع الگوی کار است و جعبه با توجه به طرح ایجاد شده، ساخته می شود. در طراحی باید تمام بخش های مختلف جعبه ها به صورت دقیق مشخص باشند که مستقیما روی کیفیت و جذابیت آن تاثیرگذار اند.

 

انجام طراحی جعبه توسط افراد متخصص

بعد از اینکه به سوال طراحی جعبه هاردباکس چیست جواب دادیم باید به فکر نحوه انجام کار در این مرحله باشیم. با توجه به اهمیت طراحی در ساخت جعبه های هاردباکس، پیشنهاد می شود که انجام آن توسط افراد متخصص و باتجربه صورت گیرد.

در صورتی که مرحله طراحی هاردباکس به درستی و با رعایت تمام استانداردها صورت نگیرد، سایر مراحل نیز به درستی انجام نخواهند شد. مشخص کردن اندازه دقیق قسمت های مختلف جعبه و حالت کلی آن در مرحله طراحی تعیین می شود. اگر فرد طراح تخصص لازم در انجام تمام جزئیات را نداشته باشد، اجرای کار در مرحله ساخت جعبه دچار مشکل خواهد شد.

طراحی جعبه هاردباکس

بهترین ایده ها در طراحی جعبه هاردباکس چیست؟

افراد و مراکزی که مصرف کننده جعبه های هاردباکس برای بسته بندی و حمل کالاهای خود هستند از سوال طراحی جعبه هاردباکس چیست، عبور کرده‌اند. کاربرد ایده های جدید و فانتزی برای ساخت جعبه های هاردباکس در حوزه های مختلف، این محصول را به یکی از پرطرفدارترین نوع بسته بندی تبدیل کرده است. مقاومت بالای این جعبه‌ها و جذابیت ظاهری آنها باعث شده تا مستقیما روی ارزش کالا و برندسازی مرکز فروشنده تاثیر مستقیم و مثبتی داشته باشد.

در طراحی و ساخت انواع جعبه هاردباکس از ایده های متنوعی استفاده شده که روز به روز نیز بر دامنه استفاده از طرح های جدیدتر افزوده می شود. انتخاب ایده مناسب برای ساخت و خرید هاردباکس، متناسب با نوع حوزه و کالا متغیر است.

طراحی نمونه های مگنتی یک ایده بسیار مناسب برای محصولات چرمی و پوشاک می باشد. در حالی که از نمونه های کتابی برای بسته بندی کتاب های ارزشمند و سررسیدها استفاده می شود. انتخاب مناسب ترین طرح و ایده برای جعبه های هاردباکس یک امر کاملا متغیر است که باید با توجه به نوع کالا صورت گیرد.

نکات مهم در طراحی جعبه هاردباکس کدامند؟

جدا از تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم که طراحی جعبه هاردباکس چیست و چگونه انجام می شود، رعایت برخی از نکات در این مرحله نیز بسیار مهم است. در ادامه به برخی از مهمترین نکات در طراحی جعبه های هاردباکس اشاره خواهیم کرد.

  • طراحی جعبه مورد نظر باید با توجه به نوع حوزه و نوع کالا صورت گیرد. قطعا طرحی که برای بسته بندی طلا و جواهرات انتخاب می شود با نمونه های طراحی شده برای بسته بندی محصولات چرمی متفاوت خواهد بود.
  • ابعاد و اندازه جعبه های هاردباکس باید دقیقا در طراحی مشخص باشند. رعایت این موارد باعث می شود تا مراحل تولید و ساخت جعبه دقیق تر اجرا شود.
  • طراحان این نوع جعبه ها معمولا به نوع مواد اولیه ای که در ساخت آنها به کار می رود نیز توجه می کنند. امکان اجرای برخی از طرح های جعبه هاردباکس با مواد مخصوص به خود وجود دارد. میزان انعطاف، مقاومت و ماندگاری مواد اولیه با یکدیگر متغیر است که روی انتخاب و کاربرد آنها تاثیر دارد.

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه طراحی جعبه های هاردباکس و جعبه هاردباکس گل فعالیت دارد. متخصصین این مجموعه در این زمینه آشنایی لازم را دارند و آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

بسیاری از مخاطبان این مجموعه، فعالان مختلف در بسیاری از حوزه های عرضه کننده کالا می باشند. طراحی و ساخت جدیدترین نمونه های هاردباکس در طرح های متنوع باعث جلب رضایت بسیاری از مشتریان پارت چاپ شده است. نمونه محصولات عرضه شده توسط این مجموعه را می توان در سایت اصلی پارت چاپ مشاهده کرد.

 

 

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top