پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

کاربرد جعبه کادویی هاردباکس و مشخصات آن

کاربرد جعبه هاردباکس و مشخصات آن

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

فعالان حوزه بسته بندی و تولید انواع جعبه ها، با انواع جعبه هاردباکس و کاربرد آن آشنایی دارند. این جعبه ها نسبت به سایر نمونه های مشابه محصولی از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر فشارهای بیرونی برخوردار اند.

امکان پیاده کردن انواع طرح های گوناگون نیز روی این نوع از جعبه ها وجود دارد که باعث کاربرد گسترده آن شده است. یکی از کاربردهای قابل توجه از این جعبه ها، استفاده به عنوان جعبه یا بسته بندی کادویی می باشد. در ادامه به توضیح و بررسی بیشتر این نوع از جعبه ها خواهیم پرداخت.

جعبه کادویی هاردباکس چیست؟

جعبه کادویی هاردباکس یکی از جعبه های کاربردی برای بسته بندی انواع کالاها و محصولات مختلف است که در تولید آن از مقواهای چند لایه استفاده می شود. بعد از آماده سازی مقوا و کاربرد آن در ساختار این جعبه‌ها، امکان استفاده از طرح های مختلف روی بخش بیرونی این جعبه‌ها وجود دارد.

در خرید هاردباکس از دو روش صنعتی و دستی امکان پذیر است. در روش صنعتی تمام مراحل مربوط به ساخت آنها توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. در روش دستی نیز تمام مراحل انجام کار به صورت دستی است. امروزه برای ساخت اکثر جعبه های کادویی هاردباکس از روش های صنعتی استفاده می کنند که باعث بالا رفتن درجه کیفی محصول می شود.

مشخصات جعبه های کادویی هاردباکس

انتخاب جعبه کادویی هاردباکس در طرح و نمونه های مختلف امکان پذیر است. هر کدام از حوزه هایی که از این نوع جعبه ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند، می توانند با توجه به شرایط و سلیقه خود اقدام به انتخاب نمونه مناسب کنند. این جعبه ها در حالت کلی دارای ویژگی ها و مشخصات مشابهی هستند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالا نسبت به سایر جعبه های مقوایی
  • محافظت و نگهداری کامل از محصول قرار گرفته شده داخل جعبه
  • شرایط اضافه کردن طرح، تصویر و برجستگی های مختلف به این جعبه ها
  • حفظ و ماندگاری اسم برند مجموعه یا شرکت مورد نظر نزد در ذهن مشتری
  • ایجاد یک ذهنیت بهتر مشتری نسبت به کالا و مجموعه مورد نظر
  • شرایط وارد کردن خاصیت مغناطیسی به جعبه های هاردباکس
  • برخورداری از ظاهری ساده و در عین حال لوکس و شیک

خرید هاردباکس

کاربرد جعبه کادویی هاردباکس

انتخاب جعبه کادویی هاردباکس یک امر کاملا سلیقه ای برای بسته بندی های خاص کالاها می باشد. این جعبه ها اکثرا برای کادو و بسته بندی محصولات لوکس در حوزه های مختلف انتخاب می شوند. استفاده از یک بسته بندی شیک و لوکس می تواند ارزش کالا را چندین برابر کند.

برای ایجاد این ذهنیت در مشتری و اهمیت صاحبان کسب و کار به مشتریان خود در حوزه های مختلف، استفاده از این جعبه های کادویی روز به روز در حال افزایش است. بیشترین موارد استفاده از انواع جعبه کادویی هادباکس مربوط به حوزه های زیر می باشد.

  • جعبه هایی که برای محصولات الکترونیکی مثل گوشی های همراه و لوازم جانبی آن استفاده می شوند، نمونه هایی از جعبه های هاردباکس می باشند. با توجه به حساسیت فشار و ضربه به این محصولات، کاربرد این جعبه ها باعث نگهداری بهتر آنها می شود.
  • برای بسته بندی انواع لوازم لوکس در بخش پوشاک و مد نیز می توان از این جعبه ها استفاده کرد. حوزه طلا و جواهرات بیشترین استفاده را از این جعبه ها دارند که دلیل آن ارزشمند بودن کالا و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.
  • از این جعبه ها در حوزه های مواد غذایی صنعتی تیز استفاده می شود. کاربرد این جعبه ها علاوه بر نگهداری و بالا بردن ارزش کالا، روی برندینگ شرکت یا حوزه نیز تاثیرگذار است و تاثیر بالایی روی ماندگاری برند در ذهن مشتریان دارد.

امکان ساخت و سفارش هاردباکس در طرح و اندازه های گوناگون وجود دارد. یکی از مراکز تولیدی فعال در زمینه ساخت و عرضه این نوع از جعبه ها، مجموعه پارت چاپ می باشد. کاربران می توانند با توجه به بودجه، نوع کالا، برند و رنگ سازمانی مد نظر خود، اقدام به سفارش ساخت و چاپ این جعبه ها کنند. کارشناسان مجموعه پارت چاپ از تجربه و تخصص لازم برای طراحی و ساخت بهترین جعبه های هاردباکس برخوردارند. راههای ارتباط با کارشناسان مجموعه در سایت اصلی پارت چاپ قرار گرفته شده است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top