پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

برای خرید جعبه کرافت ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید جعبه کرافت ارزان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

رنج قیمت جعبه کرافت در بازار باعث شد تا مخاطبان بسیار زیادی داشته باشد. خرید جعبه کرافت ارزان نکاتی دارد که در ادامه به آنها اشاره کردیم. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای بسته بندی و حمل محصولات و کالاهای خود به هاردباکس تبلیغاتی  و ساک های کاغذی روی آورده اند. در چنین شرایطی نیز اولویت اول بسیاری از خریداران، جعبه های ساخته شده از کاغذهای کرافت می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر این محصول و دلایل استقبال از خرید آن خواهیم پرداخت.

 

مقوای کرافت چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از دلایل اصلی خرید جعبه کرافت ارزان، نوع کاغذی است که در ساخت این جعبه ها به کار رفته است. در ساخت مقوا یا کاغذ کرافت از خمیر کاغذ استفاده می شود که گرماژهای متنوعی دارد. گرماژها که همان ضخامت کاغذ می باشند، تعیین کننده ماهیت و نوع کاغذ هستند. جعبه های کرافتی که گرماژ آنها پایین تر از ۱۴۰ گرم باشد، ماهیت کاغذی دارند و در نمونه هایی که گرماژ یا ضخامت آنها بالاتر از این مقدار باشد نیز حالت مقوایی پیدا می کنند. در ساخت انواع جعبه ها و ساک های کرافت می توان گرماژهای گوناگون از این نوع کاغذ را مورد استفاده قرار داد.

دلایل استقبال از خرید جعبه کرافت ارزان

موارد و دلایل مختلفی در استقبال بالای افراد نسبت به خرید جعبه کرافت ارزان وجود دارد که هر کدام از این دلایل برای گروه های مختلف کاربران از اهمیت بالاتری برخوردار است. در ادامه به برخی از مهمترین این دلایل اشاره خواهیم کرد.

  • مهمترین و اصلی ترین دلیل استفاده از جعبه و ساک های کرافت، قابلیت بازیافت و داشتن کمترین تهدید برای طبیعت و محیط زیست می باشد.
  • قیمت جعبه کرافت ارزان و به صرفه است و این جعبه ها نسبت به سایر نمونه های کاغذی نیز باعث شده تا در اولویت خرید بسیاری از مراکز و شرکت ها قرار گیرد.
  • امکان چاپ انواع تبلیغات روی جعبه و ساک های کرافت باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مصرف کنندگان محصولات می شود.
  • استفاده از این جعبه ها در بخش صادرات برای ایجاد ظاهری شیک و مشتری پسند کاربرد دارند.

شرایط طراحی و چاپ روی انواع جعبه کرافت

 
جعبه کرافت ارزان
 

دلیل برتری جعبه های کرافت از نمونه های معمولی

خرید جعبه کرافت ارزان جدا از صرفه اقتصادی، برتری هایی دیگری نیز نسبت به جعبه های ساخته شده از مقوای سفید معمولی دارد. مهمترین برتری ها در جعبه های ساخته شده از کاغذ کرافت شامل موارد زیر می باشد.

  • در تولید کاغذهای کرافت به اندازه کاغذ معمولی از ماده سفید کننده استفاده نمی شود. این امر باعث استحکام کاغذ و کاهش هزینه های تولید این محصول می شود.
  • در تولید کاغذهای کرافت امکان استفاده از چوب انواع درختان مثل کاج و بامبو نیز وجود دارد ولی در کاغذهای سفید و معمولی این امکان وجود ندارد.
  • جعبه های کرافت کاملا قابل بازیافت هستند و هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

شرایط خرید جعبه کرافت ارزان از مجموعه پارت چاپ

یکی از مجموعه هایی که می توان برای خرید جعبه کرافت ارزان با آن ارتباط برقرار کرد، پارت چاپ است. پارت چاپ یکی از شرکت‌های تولید کننده در زمینه طراحی و ساخت انواع جعبه ها و ساک های مختلف از جمله نمونه های کرافت می‌باشد. شرکت های مختلفی که برای بسته بندی و حمل محصولات خود به دنبال خرید انبوه جعبه های کرافت هستند، می توانند با متخصصان و طراحان این مجموعه ارتباط برقرار کنند. مجموعه‌ای از محصولات و نمونه کارهای این مرکز را نیز می‌توان در سایت اصلی آن مشاهده کرده و نسبت به انتخاب نمونه مناسب تصمیم‌گیری کرد. راههای ارتباط با کارشناسان مجموعه نیز در سایت اصلی پارت چاپ قرار گرفته شده تا بتوانند کاربران را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top