پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

کاربرد و قیمت هاردباکس صنعتی

هارد باکس صنعتی چیست و کجا استفاده می شود ؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هارد باکس صنعتی چیست؟

 

تا به حال، به جعبه های ابزار آلات گران قیمت از جمله، دریل توجه نموده اید؟ اگر این جعبه از جنس سخت و ضدضربه نباشد ، در هنگام زمین خوردن، چه بلایی سر ابزار می آید؟ به همین دلیل، ما می توانیم با استفاده از هاردباکس های صنعتی از ابزار و وسایل به بهترین شکل ممکن نگهداری نماییم. پس زمانی که ابزار ها به صورت اتفاقی بر روی زمین افتادند، دیگر نگران خراب شدن آن ها نیستیم . همچنین می بایست از آن ها در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربات محافظت ویژه بشود. به همین دلیل، آن ها محصول تولید شده خود را در جعبه های سخت صنعتی ( هارد باکس صنعتی ) قرار می دهند تا دیگر نگرانی بابت وسایل و ابزار آلات تولید شده خود نداشته باشند.

 

تولید هاردباکس صنعتی

 

در سراسر کشور کارخانه های بسیار زیادی وجود دارند که در حال تولید هاردباکس صنعتی هستند. آن ها با استفاده از متریال خاص که در برابر ضربات، رطوبت، گرد و غبار و فرسایش مقاومت بسیار بالایی دارند، برای ساخت جعبه های سخت صنعتی استفاده می نمایند تا آن ها بتوانند از ابزار آلات و وسایل به خوبی نگهداری کنند .

هارد باکس صنعتی، در ابعاد و اندازه های مختلف توسط کارخانه ها تولید می شود و هر کدام مناسب یک نوع ابزار و وسایل می باشد. درون جعبه های سخت صنعتی، لایه هایی قرار دارد که ابزار در هنگام حمل جعبه هیچ تکانی نخورد و سر جای خود به صورت ثابت بماند. این موضوع باعث می شود تا دستگاه درون هاردباکس در هنگام زمین خورد ، آسیب کمتری ببیند .

هاردباکس صنعتی چیست ؟

قیمت هارد باکس صنعتی

 

عواملی وجود دارند که به صورت مستقیم دارای تاثیر بسزایی در قیمت هاردباکس صنعتی می باشند. یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر روی قیمت جعبه های سخت صنعتی، اندازه و ابعاد آن می باشد. طبیعتا هر چقدر که ابعاد هاردباکس بزرگ تر باشد، اجزای به کار رفته در آن نیز بزرگ تر و بیش تر می شود و به همین دلیل قیمت آن نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت هاردباکس صنعتی نوع آن می باشد. به طور کلی جعبه های سخت صنعتی به دو صورت فلزی و فایبرگلاس تولید می شوند. هاردباکس های فلزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در برابر ضربات بسیار زیاد مقاومت بسیار زیادی دارند . به همین دلیل قیمت آن ها نسبتا گران است. اما، هاردباکس های صنعتی از جنس فایبرگلاس ، به دلیل مقاومت کمتر در برابر آسیب ها و ضربات، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند و بیشتر برای ابزار آلات ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید هارد باکس صنعتی

 

امروزه وبسایت های فراوانی وجود دارند که در حوزه فروش هاردباکس صنعتی فعالیت می نمایند. اما بسیاری از وب سایت ها قیمت بسیار بالایی را ارائه می دهند که ممکن است خرید از آن ها مقرون به صرفه نباشد. به همین دلیل، می بایست یک وب سایت معتبر پیدا کنید تا بتوانید برای خرید هاردباکس های صنعتی ، اقدام نمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top