پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادویی دستبند

جعبه کادویی دستبند

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه کادویی دستبند، گنجینه‌ای برای هدیه‌ای خاص

جعبه کادویی دستبند، فراتر از یک محفظه محافظ، دروازه‌ای به دنیای ذوق و سلیقه شماست. گویی با هر ذره وجودش، ظرافت و ارزشی که برای هدیه‌تان قائلید را فریاد می‌زند. انتخاب جعبه‌ای درخور، برای نگینه‌ای گرانبها، اهمیت دارد. چرا که اولین برخورد، اولین جرقه حس کنجکاوی و شوق دیدار هدیه‌ای خاص را در دل روشن می‌کند.

دستبند همان النگو نیست! همه این را می دانیم! اما در تولید، این بدیهیات، خیلی مهم هستند ! جعبه کادویی دستبند بر پایه همین تفاوت ها، هویت خاص خود را پیدا می کند. دستبند بر خلاف النگو، فقط خانم ها را ترجیح نمی دهد! بلکه آقایان هم می توانند این اکسسوری زیبا را دست کنند! این نگرش ضد آپارتاید دستبند آن را به یک اکسسوری محبوب تبدیل کرده است. البته در گذشته های دور و در جهان باستان، مردان هم به دست یا بازوی خود النگو می بستند.

 

جنس و طرح

  • جعبه مقوایی: رایج‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع جعبه، جعبه مقوایی است. که با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را به سادگی با روبان یا کاغذ کادو تزیین کرد.
  • جعبه هارد باکس: جعبه هارد باکس از جنس مقوای فشرده ضخیم‌تر ساخته شده و با ظاهری شیک و بادوام، هدیه شما را در آغوش می‌گیرد. برای آن دستبندهای نفیس و گران‌قیمتتان، بی‌شک گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.
  • جعبه چوبی: جعبه چوبی، حس گرما و صمیمیت را به هدیه شما می‌بخشد. این جعبه‌ها برای دستبندهای خاص و منحصر به فرد مانند دستبندهای دست‌ساز یا دستبندهای عتیقه ایده‌آل هستند.
  • جعبه مخملی: جعبه مخملی، جلوه‌ای لوکس و مجلل به دستبند شما می‌دهد. این نوع جعبه برای هدیه دادن به مناسبت‌های خاص، ولنتاین یا روز مادر، بی‌شک درخششی بی‌مانند خواهد داشت.

 

رنگ جعبه کادویی دستبند

جعبه کادویی دستبند، برخلاف جعبه النگو، به هر دو جنس تعلق دارد. در نتیجه رنگ هایی که در آن به کار رفته با آزادی عمل بیشتری همراه بوده است. سرشت مردانه و زنانه، گرایش های زیباشناسانه مخصوص به خود را دارند و هر کدام طیفی از رنگ ها را بر رنگ های دیگر ترجیح می دهند. دستبند این خاص گرایی را به نوعی همه گرایی دلپذیر تغییر داده و رنگ های زنانه و مردانه را در جعبه کادویی دستبند یکی کرده است. بر جعبه دستبند، همه رنگ های محبوب را می توانید پیدا کنید. همه این رنگ ها را می توان دید .

رنگ هایی مانند سبز، آبی، زرد، خاکستری، مشکی، کرم، فیروزه ای، سرمه ای، قهوه ای، صورتی تنها بخشی از این مجموعه متنوع رنگی اند. طبیعی است که هر کدام از این رنگ ها تونالیته های مخصوص به خود را دارد و شما در صورتی که بخواهید شدت رنگی هر کدام از آنها را تغییر دهید، می توانید این درخواست خود را از راه تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ مطرح کنید .

 

فرم جعبه کادویی دستبند

فرم جعبه کادویی دستبند، فراتر از یک محفظه محافظ، ظرافتی مثال‌زدنی در به نمایش گذاشتن زیبایی این اکسسوری ارزشمند را به ارمغان می‌آورد. مکعب های مستطیلی کشیده پارت با تمام ظرافت خود صحنه ای منحصر به فرد برای مشاهده کل دستبند در یک نگاه فراهم می کند. گویی هر ذره از این جعبه تلاشی بی وقفه برای به نمایش گذاشتن هنر و ظرافت طراحی دستبند شما دارد.

اما کارایی این جعبه به زیبایی بصری آن محدود نمی شود. ساختار کشیده قطعه به عنوان یک تکیه گاه و محافظ دلسوز، از دستبند شما در برابر هر گونه آسیب و شکستگی احتمالی در طول زمان مراقبت می کند. این گنج گرانبهای شما در آغوش امن این جعبه درخشش و زیبایی خود را مانند روز اول حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، طراحی هوشمندانه قطعه، قفل دستبند را از گره خوردن و آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. گویی این جعبه با تمام ظرافتی که دارد تمام جنبه های محافظت از دستبند شما را در نظر گرفته و به بهترین شکل این کار را انجام داده است

 

ابدیت تیک تاک نمی کند!

شکل ساعت مانند دستبند، نگهداری از آن را با احتیاط همراه کرده است. آستردوزی مخمل جعبه کادویی دستبند پارت، نگهداری محتاطانه از دستبند را ممکن کرده است. دستبند، زیبایی سورئالیستی خیره کننده ای دارد که با هر بار نگاه به آن، تخیل تان را بر می انگیزد! می دانید اگر شما ساکن ابدیت بودید، ساعت های شما، صفحه و عقربه نداشتند؟! چرا که در آنجا زمان سپری نمی شود و ساعت ها تیک تاک نمی کنند! بنابراین همه ساعت ها، قطعا به شکل دستبند بودند! چنین اکسسوری که دائما شما را به یاد ابدیت بیندازد، شایسته بهترین پارچه مخمل است. همه جعبه های پارت، چنین پارچه ای را در خود دارند. آستردوزی مخمل جعبه های پارت، عمر دستبندهای شما را طولانی تر می کند!

 

خرید آنلاین جعبه کادویی دستبند

برای قیمت جعبه جواهرات، بهترین راه خرید اینترنتی است. کافیست جعبه دستبند را انتخاب کنید و مراحل پرداخت را تا انتها طی کنید. این کار وقت شما را نمی گیرد. علاوه بر این، شما می توانید تمام ویژگی های محصول خود را شخصا انتخاب کنید.

 

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top