پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو برای گردنبند

جعبه کادو برای گردنبند

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

کسی که به دنبال خرید جعبه کادو برای گردنبند باشد، قطعا درکی متعالی از آناتومی انسان دارد. از دیرباز انسان، به دنبال آراستن گردن خود بوده است! زیبایی گردن و کشیدگی آن، حتی در هنر نقاشی نیز ستوده شده است. یکی از تابلوهای مشهور جهان، صراحتا از گردن بلند سخن می گوید. تابلوی Madonna dal collo lungo یا مریم گردن بلند اثر پارمیجانینو، ستایشی از شکوه گردن کشیده است. طبعا وقتی در زیباشناسی بدن، گردن چنین جایگاهی دارد، برای آراستن آن نیز، زیورهایی به آن می آویزند. جعبه کادوی گردنبند پارت، این زیباشناسی آناتومیک را تجسم می بخشد.

ساخت جعبه کادو برای گردنبند


انتخاب جعبه کادو برای گردنبند ، خبر از یک ذوق متعالی می دهد. برای اینکه شکل و ساختمان جعبه با این ذوق متعالی هماهنگ باشد، پارت چاپ در طراحی آن سنگ تمام گذاشته است. جعبه گردنبند پارت ، در حقیقت از فرم زیبای گردن الهام گرفته شده است. وقتی که گردنبندتان را در جعبه پارت قرار می دهید، دقیقا همان نمای گردن را برای شما شبیه سازی می کند. علاوه بر این، ساختمان این جعبه ها از مقوای سخت تشکیل یافته است. ساختار چند لایه و تقویت شده مقوا، گردنبند شما را در امان نگه می دارد. وقتی که گردنبند، نشانی از ذوق متعالی شما باشد؛ نگهبانی از این ذوق به یک مسئولیت تبدیل می شود. جعبه کادوی گردنبند پارت، نگهبان مسئول کادوی شما هستند.

رنگ جعبه کادو برای گردنبند


رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه کادو برای گردنبند به کار رفته اند، همگی رنگ های محبوب مشتریانند. رنگ هایی که بیشترین درخواست را دارند، در اولویت بندی های پارت چاپ، در مقدمه رنگ ها می نشینند. رنگ هایی مانند آبی، زرد، سبز، صورتی، فیروزه ای، سرمه ای، مشکی، قرمز، سفید، کرم و رنگ های محبوب دیگر، بدنه جعبه های ما را می آرایند.

آستر دوزی جعبه کادو برای گردنبند


یک جعبه کادو برای گردنبند ، باید ضد خش هم باشد. جدا از بدنه ستبر، فضای داخلی جعبه نیز باید با پارچه ای مناسب و مرغوب مفروش شده باشد. برای این کار معمولا از پارچه مخملی جهت آستر دوزی جعبه ها استفاده می شود. حسن پارچه مرغوب مخملی در این است که پرز نمی دهد. پرز دادن نتایج فاجعه باری دارد. از این جهت که به گردنبند می چسبد و درخشندگی آن را ناپدید می کند. در ضمن وقتی پرزها، گردنبند را به آسایشگاه عمومی گرد و خاک تبدیل می کنند، همه غبارهای محیطی دوست دارد که در این پرزها آرام بگیرند! پس بهترین راه حل این وضعیت ناخوشایند و بد نما، پارچه مرغوب است! همه جعبه های پارت چاپ با بهترین پارچه ها، آستر دوزی می شوند.

فرم جعبه کادوی گردنبند


جعبه کادو برای گردنبند پارت به شکل ها و فرم های خلاقانه ای تولید می شود. برخی از این جعبه ها دارای درب های مغناطیسی اند و برخی دیگر قفل های کوچکی دارند. این قفل ها مانند یک اطمینان مینیاتوری، خیال شما را از دست درازی های بازیگوشانه کودکان، آسوده می کند. در طرح های خلاقانه دیگر، جعبه ها حالت های کشویی دارند. یک جستجوی ساده در سایت پارت چاپ شما را با تنوع خلاقانه جعبه ها آشنا می کند.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top