پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو برای عطر با بهترین قیمت

جعبه کادو برای عطر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جنتلمن ها عطر هدیه می دهند! جعبه کادو برای عطر رمز این جنتلمنی است! عطر از گذشته های دور نشانی از آراستگی بوده است! همه آدم های خاص، نخستین انتخاب شان برای کادو دادن عطر است! البته عطر دوستی فقط یک علاقه مندی ساده به بوهای خوش نیست! تا حالا به رابطه بوهای خوش و طبیعت دقت کرده اید؟ طبیعت همیشه بوی خوش می دهد! حالا به زندگی شهری انسان ها بر گردیم! این بوی خوش به سادگی ناپدید می شود! عطر راهکار انسان های خوش ذوق برای بازسازی بوهای خوش طبیعت در فضای شهری است! به این ترتیب طبیعی است که جنتلمن ها به عطر علاقه داشته باشند! طبیعت دوستی بخشی از کاراکتر جنتلمن ها است! جعبه کادوی عطر پارت، احترامی عمیقی به طبیعت و بو های خوش آن است! جعبه کادو برای عطر باید بدنه محکم داشته باشد تا از شکستن و خط افتادن شیشه عطر جلوگیری گردد .

رنگ جعبه کادو برای عطر


رنگ بندی جعبه کادو برای عطر ، از طبیعت الهام گرفته شده است. وقتی که قرار باشد، جعبه، شیشه ای از بوهای خوش طبیعت را در آغوش داشته باشد، طبیعی نیست که رنگ های آن نیز به طبیعت نزدیک باشد؟! مسلما طبیعی است! در واقع پهنه رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه های پارت به کار رفته اند، کار شما را آسان کرده اند! چطور؟ از این جهت که هر عطری، به هر حال، ترکیبی از عناصر طبیعت را در خود جای داده است! شما می توانید نزدیک ترین رنگ را به آن برگزینید و جعبه کادوی تان را به آن رنگ سفارش دهید! به این ترتیب شما رنگ هایی مانند آبی، سبز، فیروزه ای، سرمه ای، نیلی، سفید، مشکی، صورتی، زرد، کرم و رنگ های دیگر را در دایره انتخاب های خود قرار می دهید. البته می توانید رنگ های ویژه دیگری را هم داشته باشید !

ساخت جعبه کادو برای عطر


جعبه کادو برای عطر باید از سرسخت ترین و ستبرترین مقواها ساخته شود! چرا؟ چون یک شیشه عطر را در بغل دارد! یک جعبه خوب عطر باید از مقواهای چند لایه ساخته شود تا از شیشه درون خود، به خوبی نگهداری کند. یک جعبه مقوایی ستبر، نباید در برابر ضربه های احتمالی کوژ شود و شیشه عطر خود را در معرض آسیب قرار دهد. در ضمن تقسیم بندی فضای داخلی آن باید طوری باشد که شیشه درون آن لق نزند. داخل جعبه باید از بهترین پارچه ها پوشیده شده باشد. آستردوزی مخملین بهترین گزینه برای جعبه عطر است. آستر مخمل از خش افتادن شیشه عطر جلوگیری می کند و آن را سالم نگه می دارد.

فرم جعبه کادو برای عطر


فرم جعبه کادو برای عطر تنوع زیادی دارد. قطعا جنتلمن ها به دنبال طرح های خلاق می گردند. جعبه های پارت، نمایی لاکچری دارند که با ذوق و پسند آدم های سختگیر کاملا همخوانند. می دانیم که شیشه های عطر به شکل های گوناگونی طراحی می شوند؛ جعبه های پارت نیز شکل های متفاوتی دارند که با فرم شیشه های عطر سازگار شده اند. ما انتخاب کردن را برای تان آسان کرده ایم!

خرید آنلاین


خرید جعبه هارد باکس برای عطر از پارت چاپ به دو شکل انجام امکان پذیر است. یک روش آن، خرید آنلاین می باشد . در این روش شما جعبه کادوی خود را از میان محصولات دیگر انتخاب می کنید. در صفحه ای که باز می شود با چند گزینه مواجه می شوید. رنگ، جنس، فرم و تعداد جعبه ها را می توانید با کلیک بر این گزینه ها انتخاب کنید. همه روندهای خرید ساده و امن طراحی شده اند. با پرداخت نهایی ، جعبه از آن شما می شود! قیمت جعبه عطر پارت قطعا شما را غافلگیر می کند!

سفارش عمده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top