پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه طلا و جواهر با بهترین قیمت

انواع جعبه طلا و جواهر با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

با انواع جعبه طلا و جواهر آشنا شوید! این جعبه ها هر کدام کارکردی دارند و برای هدف معینی ساخته شده اند. شما به دنبال کدام جعبه می گردید؟ به دنبال هر جعبه ای باشید از این فضا دست خالی بیرون نخواهید رفت! کافی است بدانید که به دنبال چه جعبه ای هستید. جعبه شما برای نگهداری النگو است یا دستبند؟ یا شاید دستبند النگویی؟ گردنبند؟ گوشواره؟ یا شاید به دنیال جعبه نیم ست هستید؟ ست کامل؟ رنگ آن را مشخص کرده اید؟ جعبه چه نوع چاپی داشته باشد؟ طلاکوب؟ نقره کوب؟ بافت آن چی؟ امباس داشته باشد؟

بدنه محکم انواع جعبه طلا و جواهر : مرغوب و استوار!


جعبه دلخواه شما هر کدام از انواع جعبه طلا و جواهر باشد، باید چهار ستون استواری داشته باشد. برای اینکه چنین جعبه ای را پیدا کنید به جنس جعبه های بازار دقت کنید. جعبه ای را بخرید که بدنه اش از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده باشد. به طور مثال اگر در پی خرید جعبه ای مقوایی و هارد باکس هستید، باید به جنس مقوای آن توجه نمایید. یک مقوای مرغوب باید از چند لایه پیوسته درست شده باشد تا بتواند از محتویات گرانبهای خود محافظت کند. در هنگام خرید باید تصمیم بگیرید که جنس مقوای شما مثلا گالینگور باشد یا کرافت یا نوع دیگری از کاغذ. فراموش نکنید که هارد باکس از مقوا و روکش درست شده است. روکش هارد باکس علاوه بر زیبایی، کارکردهای محافظتی مهمی به عهده دارد.

چاپ تبلیغات بر انواع جعبه طلا و جواهر : کلیک سرنوشت ساز!


تا حالا به ارزش چاپ بر انواع جعبه طلا و جواهر فکر کرده اید؟ یک جعبه طلا و جواهر فقط ظرف ساده ای برای نگهداری از طلا و جواهرات نیست؛ بلکه می تواند بنر تبلیغاتی شما هم باشد. یک بنر تبلیغاتی در فضای وب، می کوشد شما را به کلیک کردن بر گزینه های پیشنهادی ترغیب کند. شما به محض کلیک کردن به صفحه خرید یک کالا یا خدماتی معین پرتاب خواهید شد! یک چاپ هدفمند بر جعبه طلا و جواهرات نیز همین کار را می کند! البته کلیک نهایی آن، در ذهن مشتریان رخ می دهد. وقتی تبلیغات شما بر جعبه طلاکوب یا نقره کوب شده باشد، هر مشتری بالقوه ای با دیدن آن، بر نام برند یا لوگوی شما در ذهن خود کلیک خواهد کرد!

رنگ انواع جعبه طلا و جواهر : جایی که رنگ ها حرف می زنند !


رنگ در انواع جعبه طلا و جواهر ، درست مانند آواز خوشی است که به جای شنیده شدن، دیده می شود! همه با شنیدن یک آواز خوش بر می گردیم و به دنبال منبع آن می گردیم! یک رنگ زیبا نیز نگاه مان را شکار می کند! در نتیجه و دقیقا به همین دلیل، رنگ در طراحی جعبه ها، ارزش تبلیغاتی زیادی پیدا می کند! رنگ هایی مانند آبی، زرد، سبز، سرمه ای، ارغوانی، فیروزه ای، صورتی، نارنجی، سفید، مشکی و رنگ های دیگر فقط زیبا نیستند؛ بلکه مانند داد زن های خوش صدا، مشتریان سرگردان را به سوی محصول شما دعوت می کنند!

خرید آنلاین


برای سفارش جعبه طلا و جواهر دو راه ساده در پیش دارید! یکی از این راه ها خرید آنلاین و مستقیم است. برای این کار از میان جعبه های موجود یکی را انتخاب کنید. می توانید همه ویژگی های محصول را شخصا برگزینید.

سفارش عمده جعبه با یک تلفن ساده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top