پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بگ کاغذی سفید با بهترین کیفیت

بگ کاغذی سفید

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بگ کاغذی سفید از کاغذ پشت سفید درست می شود . White Back Paper یا کاغذ پشت سفید در رده مقوا جای می گیرد . این نوع کاغذ ضخیم است و به دلیل رنگ سفیدی که دارد به آن کاغذ گلاسه هم می گویند . درونمایه چنین کاغذی و ساختار متراکم آن از الیاف چوبی و تفاله ساخته می شود و به سادگی در صورت پسماند شدن به چرخه طبیعی باز می گردد و تجزیه می شود . این بگ کاغذی از همنشینی دو لایه طبیعی به دست می آید . این مقوا شباهت چشمگیری به کاغذ پشت طوسی دارد و مانند آن نرم و منعطف است . مقاومت آن نیز دست کمی از مقوای پشت طوسی ندارد و بلکه در برخی از زمینه ها از آن پیشی می گیرد . همه این ویژگی ها سبب شده است که در بسته بندی کالاها و صنعت جعبه سازی به آن توجه ویژه ای شود .

قیمت بگ کاغذی سفید


بگ کاغذی سفید از دیگر همتایان خود قیمت کمتری دارد و همین موضوع آن را برای سرمایه گذاران به صرفه می کند . این ویژگی در زمانی که سفارش ها پرتیراژ باشند یک امتیاز مالی و تجاری بی مانند است . اگر قیمت ارزان آن را در کنار توانمندی های دیگری چون تحمل بارهای نسبتا سنگین قرار دهیم به یک بگ استثنایی می رسیم . بد نیست بدانید که کاغذ سفید در اصل در کشور فرانسه تولید می شود . همین موضوع کافی است که به ما نشان دهد که با یک کاغذ شیک مواجه هستیم . کاغذی که قطعا بگ های ما را همچون مدهای مجلل فرانسوی با زیبایی و خلاقیت عجیبن می کند . البته این نوع کاغذ در ایران هم تولید می شود و قیمت آن هم در مقایسه با همتای فرانسوی خود ارزان تر است .

چاپ بگ کاغذی


پاکت کاغذی سفید همانند فرزندی است که همه ژن های پدر و مادرش را به ارث برده باشد . نرمی این کاغذ همانند ژیمناستیک کارهای حرفه ای ، انعطاف و قدرت را با هم به نمایش می گذارد . شفافیت آن به سپیدی لباس عروسان است . زمینه سفید و براق کاغذ سفید گویی از بدو پیدایش زمین برای چاپ برند شما آماده شده است . کیفیت چاپ برند شما بر سفیدی ابر گونه بگ کاغذی از هر تبلیغ دیگری کاراتر است . اگر بخواهیم از تخیل نویسندگان آمریکای لاتین بهره ببریم باید بگوییم که چاپ برند شما بر این ابرهای کاغذین خود را در زمان بارش این ابرها نشان می دهد . نم باری از برند شما همه جای شهر را شکوفا می کند . برای شهری که از دود و عصبانیت پر شده باشد چه چیزی زیباتر از نم باری که به نام شما ، لطافت را دوباره به شهر برگرداند ؟

رنگ بگ کاغذی


بگ کاغذی سفید بسته به نیاز شما می تواند کاملا سفید نباشد ! طرح های خلاقانه ای که چاپ شما را از یک چاپ پیش پا افتاده به یک اثر هنری تبدیل می کنند می توانند رنگ ها را با زمینه سفید بگ ترکیب کنند . رنگ ها ، پیام های نیرومند هستند . اگر یک طراح هوشمند بتواند این پیام ها را مانند جمله های رنگی درست مانند تاش های رنه ماگریت بر بوم سفید بگ بکوبد قطعا ضرباهنگ کوبشی آنها مانند تام تام های آفریقایی ذهن خریداران تان را به سوی شما می کشاند .

خرید آنلاین بگ کاغذی سفید


بگ کاغذی سفید در فروشگاه آنلاین پارت چاپ در انتظار شما است . فروشگاه ما مانند موزه ای مجازی همه محصولات مان را مانند موزه آرمیتاژ از در و دیوار دیجیتال خود آویخته است . خرید از این فروشگاه یک گردش هنری در موزه ای از محصولات زیبا هم می باشد . حتی می توانید به آن به چشم موزه ای از عکس های با کیفیت هم نگاه کنید . در این فروشگاه نیازی ندارید که زنبیل به دست به همه مغازه های آن سر بزنید ! با هر کلیک خود فروشگاه به دیدنتان می آید .

تماس تلفنی

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش ساک دستی کاغذی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top