پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

طراحی پایه تقویم رومیزی چگونه انجام می شود؟

تقویم رومیزی خاص

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
خانم رمضانی

پادکست ما را درباره تقویم رومیزی های خاص و جذاب از دست ندهید !

یکی از کاربردی ترین نمونه های تقویم که امروزه تنوع بالایی در طراحی آنها به کار می رود، تقویم رومیزی است. تقویم های رومیزی به دلیل تاثیر گذاری بالایی که در تبلیغات و برندسازی دارند، بیشتر مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار می گیرند. در ادامه به بررسی برخی از نکاتی که هنگام سفارش تقویم های رومیزی خاص باید مورد توجه قرار گیرد، می پردازیم.

روش طراحی تقویم رومیزی پارت

یکی از مواردی که در طراحی و چاپ یک تقویم رومیزی خاص باید مورد توجه قرار گیرد، هماهنگی بین کسب و کار و نوع تقویم رومیزی است که سفارش داده می شود. امروزه تقویم های رومیزی در ابعاد و مدل های متنوع ساخته می شوند. طراحی و تعداد صفحات این نوع از تقویم ها باید با نوع کسب و کار هماهنگی لازم را داشته باشد. انتخاب طرح و مدل این تقویم ها با توجه به ماهیت کسب و کار در بسیاری از مواقع کار راحتی نیست. به کمک مراکز چاپ و فعال در زمینه طراحی و چاپ تقویم های رومیزی می توان این کار را انجام داد. هماهنگی بین نوع کسب و کار و طراحی تقویم های رومیزی باعث تاثیرگذاری بیشتر این ابزار در ذهن مخاطبان می شود.

مواد اولیه ساخت تقویم رومیزی پارت

یکی دیگر از موارد مهم دیگر در ساخت انواع تقویم رومیزی خاص، توجه به مواد اولیه ای است که در ساخت این تقویم ها به کار می رود. می توان از مواد اولیه ارزان، معمولی و با کیفیت استفاده کرد. یک تقویم خاص باید ماندگاری لازم برای استفاده حداقل یکساله مخاطب را داشته باشد. هر چقدر مواد اولیه در ساخت تقویم های رومیزی دارای کیفیت بالایی باشند، درجه کیفی این ابزار نیز بالاتر خواهد بود. یک تقویم رومیزی خاص باید دارای کیفیت و ماندگاری بالاتری نسبت به نمونه های معمولی تقویم های رومیزی باشد.

جنس پایه تقویم رومیزی

یکی دیگر از مهمترین قسمت هایی که هنگام خرید تقویم رومیزی باید مورد بررسی قرار گیرد، نوع و کیفیت پایه های آن است. در انواع تقویم های رومیزی خاص نیز این قسمت بسیار مهم بوده و باید از بهترین مواد اولیه ساخته شود. کاربرد مواد مقاوم و با کیفیت برای پایه های این نوع از تقویم ها مستقیما روی ماندگاری و کاربرد بالای آنها تاثیرگذار است. در قسمت پایه ها از مواد نرم و سخت استفاده می شود. برای پایه های نرم از مواد کاغذی و برای پایه های سخت نیز از مواد فلزی استفاده می شود. با توجه به شرایط و خواسته کاربر می توان از مواد مختلف و مقاوم در این نوع از تقویم ها استفاده کرد.

برگه های داخلی تقویم رومیزی

قسمت اصلی و مهم در انواع تقویم رومیزی خاص، برگه های داخلی آنها هستند. این برگه ها به شکل های مختلف و متناسب با نیاز و سلیقه کاربران طراحی می شوند. در نمونه های خاص می توان طراحی هایی مختص کسب و کار با جذابیت بالا را مشاهده کرد. در این طراحی ها از تصاویر، نوشته ها و لوگو مرکز کسب و کار یا سازمان مورد نظر استفاده می شود. مخاطبان هنگام استفاده از این تقویم ها می توانند پیام های مختلف این مراکز را به صورت مداوم ببینند.

جمع بندی

یک تقویم رومیزی با درجه کیفی بالا و طراحی خاص می تواند تأثیر گذاری فوق العاده ای از لحاظ برندسازی داشته باشد. بهتر است مراکز و کسب و کارهای مختلف هزینه لازم را برای خرید یا چاپ مناسب ترین نمونه های تقویم رومیزی را در نظر بگیرند. کارشناسان پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ آماده ارائه بهترین مشاوره و راهنمایی برای چاپ و طراحی انواع تقویم های رومیزی خاص متناسب با شرایط و سلیقه کاربران هستند . همچنین نمونه محصولات ما را می توانید در قسمت فروشگاه پارت چاپ ببینید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top