پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ایندربرد چیست؟

جعبه ایندربرد چیست

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

برای رسیدن به پاسخ جعبه ایندربرد چیست؟ باید نخست مقوای ایندربرد را تعریف کنیم. یعنی درست تر است که بپرسیم مقوای ایندربرد چیست ؟ البته اگر بخواهیم زیر ساخت های تعریف خود را محکم تر بسازیم باید از خود مقوا شروع کنیم. مقوا چیست؟ مقوا نوعی کاغذ است . فرق آن با خویشاوندان کاغذی دیگرش در پهنا یا ضخامت کاغذ است . به این ترتیب مقوا را باید کاغذی دانست که از دیگر کاغذها ضخیم تر است . به همین جهت هم می تواند شکلی که به آن داده شده را پایدارتر از کاغذهای دیگر حفظ کند . از مقوا به خاطر شکل پذیری و در ضمن توانایی حفظ شکل پایدار در صنعت بسته بندی استفاده می شود . مقوا زیر شاخه های بسیاری دارد . یکی از زیر شاخه های مهم مقوا ، مقوای ایندربرد است .

 

مقوای ایندربرد چیست؟

در این بند به پاسخ سوال جعبه ایندربرد چیست، نزدیک تر می شویم. آن چه مقوای ایندربرد را از مقواهای دیگر متمایز می کند ، پالپ است . دو طرف مقوای ایندربرد با پالپ سفید پوشانده می شود . این مقوا به خاطر این دو لایه سفید ، سفید رنگ می شود . رنگ سفید مقوای ایندربرد باعث شده که مردم به آن مقوای بهداشتی بگویند . آنچه در هنگام تولید مقوای ایندربرد اهمیتی استثنایی دارد و باید به آن دقت کرد ، ضخامت دو سوی مقوا است . در واقع باید دو سوی مقوای پالپ اندود شده ، گوشش یکسانی داشته باشند . هر چه این ضخامت و پهنا بیشتر باشد کیفیت مقوای تولید شده بیشتر است . البته یک نوع مقوای ایندربرد تولید می شود که یک رویه سفید و یک رویه طوسی دارد . این مقوا در مقایسه با مقوای دو رو سفید ارزان تر است و در بسته بندی محصولات غذایی به کار می رود . البته در بسته بندی محصولاتی که با مقوای بسته بندی در تماس مستقیم نیستند .

 

چاپ آسان

به نظر می رسد که بخش بزرگی از جواب سوال جعبه ایندربرد چیست، را یافتیم. جعبه ایندربرد ، جعبه ای است که با مقوای ایندربرد ساخته می شود . این جعبه همه ویژگی های مقوای ایندربرد را نشان می دهد . مثلا جعبه های ایندربرد مانند خود مقوا از بافتی محکم و نیرومند برخوردار هستند . علاوه بر این بافت محکم ، جعبه ایندربرد سختی بالایی دارد . این سختی بالا به جعبه این امکان را می دهد که همه مراحل چاپ را به خوبی و با قدرت پشت سر می گذارد و آسیب نمی بیند .

 

مزایای جعبه ایندربرد

پس از این که به پرسش جعبه ایندربرد چیست، پاسخ دادیم به سراغ مزایای جعبه ایندربرد می رویم . این جعبه طلا در مقایسه با کیفیت ویژه ای که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است . مقاومت و سختی بالای جعبه ایندربرد از آسیب دیدن و دفرمه شدن آن در زمان بسته بندی محصول جلوگیری می کند . این مقوا به شما امکان چاپی بی نظیر و پر کیفیت را می دهد.

جمع بندی

در پایان اگر بخواهیم جواب های خود را به پرسش جعبه ایندربرد چیست، جمع بندی کنیم باید به چند ویژگی اشاره کنیم . جعبه ایندربرد از مقوای ایندربرد دو رو سفید تهیه می شود. رنگ سفید مقوا به خاطر پوشش پالپ آن است . همین ویژگی آن را برای بسته بندی محصولات خوراکی کاملا مناسب می سازد. البته یکی از رویه ها براق است و رویه دیگر حالتی مات دارد . چاپ در واقع بر روی رویه براق آن صورت می گیرد.

 

سفارش تلفنی

 

 

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top