پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ عامل تاثیرگذار بر قیمت جعبه ساده

3 فاکتور موثر بر قیمت جعبه ساده

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

 قیمت جعبه ساده به این جعبه بی پیرایه محبوبیت زیادی بخشیده است . سفارش جعبه ساده نشان می دهد که تقاضای بازار نه تنها کم نشده بلکه رو به افزایش بوده است . جعبه ساده نشان می دهد که ترکیب سادگی و کارکرد با خود یک جهش کیفی می آورد . در واقع ساختار مینیمال و ساده آن به معنای کاستن از پیرایه ها و محکم ساختن فونداسیون جعبه است . این ویژگی یعنی ساختار استوار و محکم جعبه آن را برای کاربردهای متنوعی مناسب ساخته است . جعبه ساده فاقد چاپ است . گر چه می توانید برای چاپ بر آن ، طرح های چاپی را سفارش دهید .

قیمت جعبه مقوایی و جعبه هاردباکس تابع عوامل زیادی است . یکی از این عوامل اندازه جعبه است . معمولا این جعبه را در نه سایز دسته بندی می کنند . هر کدام از این دسته های نه گانه سایزهای استاندارد خود را دارد . هر عدد از جعبه های نه گانه برای کاربرد معینی طراحی شده است . برخی از این جعبه ها برای بسته بندی مناسب هستند . برخی دیگر برای جا به جایی به کار برده می شوند . انبار کردن ، اسباب کشی ، ارسال کالاهای پستی از جمله کاربردهای دیگر این جعبه ها هستند .

لایه بندی جعبه


قیمت جعبه ساده بسته به ساختار جعبه ، بالا و پایین می شود . این جعبه در ساختارهای متفاوتی ساخته می شود . این ساختارها ۲ لایه ، ۳ لایه ، ۵ لایه و ۷ لایه هستند . ساختارهای ۵ لایه و ۷ لایه برای کاربردهای خاص به کار می روند . از جعبه های ۵ لایه و ۷ لایه برای جا به جایی و حمل کالاهای شکننده و پر حساسیت استفاده می شود . هر چه لایه بندی ها بیشتر باشند طبعا قیمت هم متفاوت می شود .

رنگ جعبه


رنگ جعبه تاثیر مهمی در فروش دارد . البته رنگ در قیمت جعبه ساده تاثیری ندارد . رنگ ها فقط آرایه هایی بیرونی نیستند . رنگ یک پیام مهم است . وقتی شما رنگ قرمز یا مشکی را برای جعبه های خود انتخاب می کنید قطعا پیام معینی را برای مشتریان خود ارسال می کنید . هر رنگی یک ارزش روانشناختی معین دارد . بدون این ارزش گذاری ها و با انتخاب تصادفی رنگ ها این خطر وجود دارد که پیامی برخلاف انتظار و خواست شما از آن فهمیده شود . بخش بزرگی از فروش به عوامل روانشناختی و جامعه شناختی بستگی دارد .

قیمت جعبه


اگر به دنبال جعبه ای ارزان و کاربردی هستید ، قیمت جعبه ساده یک فرصت تجاری مهم پیش روی شما می گذارد . ساختار مینیمال ، جعبه را با هر حرفه و پیشه ای سازگار ساخته است . همه جا ارزانی به معنای بی کیفیتی نیست . اصولا ساز و کار تعیین قیمت کالاها به عوامل زیادی بستگی می یابد . همیشه گرانی به مفهوم کیفیت برتر نیست . گاهی یک محصول با کیفیت ، ارزان عرضه می شود . دلیل این ارزانی را باید در عناصر زیادی جست که یکی از آنها مواد اولیه است . ضمن اینکه سادگی و طرح دار نبودن جعبه ساده نیز در قیمت گذاری آن تاثیر مستقیمی دارد .

تماس تلفنی

بازارگردی دیجیتال


همه خدماتی که برای فروش و پشتیبانی از مشتریان لازم بوده در آن جا داده شده است . شما در بازارگردی های دیجیتال خود هیجان و سرعت را با هم تجربه خواهید کرد . هر محصولی را از همه زوایا می توان دید . خرید ها همه امن و سریع هستند . هر روندی با دو سه کلیک به سرانجام می رسد اما اگر می خواهید بازارگردی های خود را طولانی تر کنید ، می توانید تعداد کلیک ها را بیشتر کنید . همه چیز بسته به شما است .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top