پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جواهرات عروس با قیمت استثنایی

جعبه جواهرات عروس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه جواهرات عروس ، تجسمی از بهترین آرزوهای هر دختر است. هر قطعه ای از آن همچون آجرکی است که خانه آرزوهای او را می سازد. پس باید زیباتر از هر جعبه دیگری بوده و گنجایش آن به اندازه آرزوهای او باشد! شکل جعبه باید همچون آینده هر عروسی، امید بخش و همچون لحظه شاد فعلی اش، تابناک باشد. عروسی در ماهیت خود همچون تولد است: گذر از یک مرحله به مرحله ای دیگر است. نوعی بلوغ که باید خود را در همه نمادهای مراسم نشان دهد. جعبه نشانه ای از این گذر به جهان تأهل است.

سایز جعبه ای به وسعت یک آرزو !


اندازه مطلوب جعبه جواهرات عروس چه مقدار است؟ به هر مقدار که عروس خانم می پسندد! هر چه باشد این شب، شب اوست! با این حال بسته به این که یک ست کامل سفارش داده شده باشد یا نیم ست، اندازه ها با هم متفاوت می شوند. به هر حال سایز مطلوب سایزی است که همه قطعات سفارش داده شده را در بر بگیرد و در عین حال همه را نمایش دهد. عروسی، زمان جلوه گری است و طبعا یک جعبه خوب باید همچون یک ویترین چند بعدی، طلاهای عروس خانم را تمام نما ، نشان دهد!

بانک کوچکی به نام جعبه جواهرات عروس


تا حالا در خانه تان بانک امانات داشته اید؟ اگر نداشته اید، جعبه جواهرات عروس ، بهترین فرصت برای راه اندازی آن است! جعبه ای اطمینان بخش که هر گزندی را دفع می کند و با سرسختی یک شیر نگهبان، از دروازه طلاهای شما محافظت می کند. بدنه این بانک کوچک امانات با بهترین مقواها، تقویت شده است و هیچ بیگانه ای بدون اجازه شما نمی تواند از آن گذر کند. در برخی نمونه ها، جعبه به یک قفل مینیاتوری مجهز شده است. مقواها در چند لایه بر هم گذاری شده اند تا به یک پهنای ستبر شده برسند و همچون ضربه گیر عمل کنند.

رنگ جعبه جواهرات عروس : بارانی از رنگ های شاد !


جشن عروسی، بارشی از رنگ های شادمانه است. جعبه جواهرات عروس نیز نگاه ها را با رنگ های خود، به شادی وا می دارد. همه رنگ های شاد، گروه گروه بر تن جعبه های جواهرات عروس خانم ها حلقه می زنند و رقص کنان، به او شادباش می گویند. رنگ های طبیعی در کنار انتزاعی ترین رنگ ها، تن جعبه ها را می آرایند. شما به دنبال کدام رنگید؟ هر رنگی را بخواهید و مجسم کنید، در حافظه چاپگرهای نسل نوین ما، خواهید یافت. از آبی، سبز، قرمز، صورتی، ارغوانی، گرفته تا ترکیبی ترین رنگ های انتزاعی، همه و همه در حافظۀ رنگ های ما منتظر سفارش شما هستند.

آستر جعبه : فرشی به شکوه عروسی !


همان طور که عروس با لباس عروسی اش، هویت می یابد، جعبه جواهرات عروس نیز با آستردوزی اش شناخته می شود. مگر می شود جواهرات عروس را بدون زیر اندازهای فاخر، در جعبه گذاشت؟ پارچه های رنگارنگ و نفیسی که در زیر جواهرات عروس پهن شده اند، همه به درخشندگی شب عروسی اند. درخشان و زیبا و مرغوب، با دستان نرم خود، جواهرات عروس خانم را به همه نشان می دهند. حسن این پارچه ها که غالبا از بهترین مخمل بازارند، در این است که نه گرد و غبار را به خود می گیرند و نه پرزی پس می دهند.

چاپ طلاکوب


جعبه جواهرات عروس را همه می بینند ! این فرصتی تکرار نشدنی برای تبلیغ برند است. چاپ برند بر این جعبه، مانند پخش آگهی در پر بیننده ترین ساعات یک برنامه تلویزیونی است. از آنجا که شب عروسی، شب زرق و برق و نمایشگری است، بهترین شکل چاپ نیز چاپ طلاکوب و نقره کوب است. برندی که با این چاپ های فاخر بدرخشد، هرگز فراموش نمی شود.

خرید آنلاین


خرید جعبه جواهرات عروس به صورت آنلاین به شادمانی شرکت در یک جشن عروسی است. تجربه شادی است که تنها با چند کلیک ساده ممکن می شود. هر جعبه ای تنها با دو سه کلیک تا دم خانه تان می آید. همه روندهای خرید، ساده و امنند و زمان کمی از شما می گیرند.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top