پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت الگانس با قیمت استثنایی

جعبه ساعت الگانس با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب


برند الگانس نیاز به معرفی ندارد. این ساعت از جمله لاکچری ترین ساعت های دنیا است. جعبه ساعت الگانس نیز در لاکچری بودن دست کمی از خود ساعت ندارد. گر چه امروزه مشابه های تقلبی ساعت الگانس بازار را پر کرده اند اما دقت به جعبه آن می تواند یکی از راه های تشخیص اصل از تقلبی باشد. جعبه اصل الگانس ، برش های دقیق و هندسی دارد و بدنه آن در مقایسه با نمونه های فیک محکم تر است. البته راه های دیگری نیز برای تشخیص ساعت الگانس اصل از نمونه های تقلبی وجود دارد. یکی از این راه ها گوش دادن به صدای تیک تاک ساعت است. اگر چنین صدایی داد بدانید که تقلبی است. الگانس اصل تیک تاک نمی کند. راه دیگر تشخیص اصالت ساعت الگانس، وزن آن است. ساعت اصل سنگین تر از نمونه های فیک است. شماره سریال حک شده بر پشت ساعت نیز راه مطمئن دیگری برای تشخیص اصالت آن است.

جنس جعبه ساعت الگانس


جعبه ساعت الگانس بدنه ای محکم دارد. طبعا وقتی پای نگهداری از چنین ساعت با ارزشی در میان باشد باید هم جعبه آن، محکم باشد. بدنه مقوایی آن، از سخت ترین مقوای موجود در بازار ساخته شده است. مقوا بر اساس چند مزیت انتخاب می شود. نخست استحکام مقوا بررسی می شود. یک مقوای خوب باید چند لایه و مقاوم باشد. دوم اینکه قابلیت چاپ بالایی داشته باشد. هر چه مقوا قابلیت چاپ بهتری داشته باشد، مناسب تر است. سوم اینکه مقوا باید در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. یک مقوای خوب نباید در برابر رطوبت، گرما و سرما تغییر شکل بدهد. البته روکش سلفون می تواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد و مقوا را در برابر تغییرات آب و هوایی بیمه کند.

رنگ جعبه ساعت الگانس


رنگ جعبه ساعت الگانس باید مانند خود ساعت، یکتا و بی مانند باشد. یک رنگ مناسب باید از راه دور مشتریان را متوجه برند ساعت کند. رنگ مناسب مانند یک فراخوان عمومی است. در ضمن رنگ های انتخابی باید با ویژگی های این ساعت زیبای سوئیسی سازگار باشند. گر چه محدودیتی در رنگ گذاری وجود ندارد و در نهایت این سلیقه مشتریان است که رنگ جعبه را مشخص می کند. رنگ ها تنوع گسترده ای دارند و از رنگ های طبیعی تا رنگ های انتزاعی و فانتزی را می توان در آنها پیدا نمود.

آستر جعبه ساعت


جعبه ساعت الگانس را بدون آستر نمی توان تصور کرد. برای ساعتی که به خاطر لاکچری بودنش خریده می شود، آستر یک ضرورت است. پارچه هایی که برای این کار استفاده می شوند همگی از بهترین پارچه های تولید شده اند. معمولا تولید کنندگان، پارچه مخمل را ترجیح می دهند. این پارچه زیبا به خاطر مزایای بی شمارش، قرن ها است که توسط انسانها استفاده می شود. پارچه نرم و براق مخمل، از خش افتادگی ساعت شما جلوگیری می کند. گر چه ساعت الگانس به خاطر ضد خش بودنش شهرت دارد؛ با این حال کار از محکم کاری عیب نمی کند.

خرید آنلاین


خرید جعبه ساعت الگانس به یک تفریح می ماند. همه پروسه خرید ساده، سریع و امن طراحی شده است و زمان کمی از شما می گیرد. همین زمان کم نیز تجربه لذت بخشی از یک خرید خوب را نصیب شما می کند. برای خرید جعبه نخست باید وارد سایت شده و محصول دلخواه تان را جستجو کنید. بعد از این کار می توانید ویژگی هایی مانند رنگ، جنس و سایز جعبه را شخصا مشخص کنید. روند پرداخت نیز به همین اندازه ساده و در عین حال امن است. با نهایی شدن پرداخت، جعبه از آن شما شده و به آدرس تان ارسال خواهد شد. با جعبه ساعت الگانس که دارای جنس بدنه محکم، رنگ های جذاب و زیبا هستند، از ساعت خود به خوبی نگهداری کنید!

خرید تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top