پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه ساعت لوکس با قیمت استثنایی

جعبه ساعت لوکس با قیمت استثنایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب


بهترین تن پوش ساعت های لوکس، جعبه ساعت لوکس است. زمان در جعبه های لوکس پارت به برازندگی یک انسان شیک پوش است. ساعت ها در این جعبه ها به مهمان های کت و شلوار پوشی می مانند که در یک شب نشینی شاهانه، به زیبایی می خرامند. ساعت، خود، کالایی لوکس است و ترکیب لفظیِ ساعت لوکس به این معناست که این ساعت، شیکی را به توان دو می رساند. برای چنین آراستگی مضاعفی، جعبه های لوکس پارت بهترین تن پوش به شمار می روند.
جعبه ساعت لوکس یکی از شیک ترین محصولات به شمار می رود. نمای لاکچری جعبه باعث می شود ساعت شما به زیبایی بدرخشد .

بدنه محکم جعبه ساعت لوکس

همه توقع دارند جعبه ساعت لوکس فقط زیبا باشد! معمولا ما فکر می کنیم که لوکس ها، نازک نارنجی اند و با اولین ضربه در هم می شکنند. پارت چاپ نشان داده است که اینطور نیست. جعبه های ساعت ما سازه های محکمی هستند که در زیر ظاهری لوکس استتار شده اند. اتفاقا وقتی ساعت ها لوکس باشند جعبه آنها باید کاملا کارآمد و محکم باشد. ساختار لایه بندی شده مقوای دیواره ها و درب، ساعت های لوکس پارت را از گزند هر آسیب و ضربه ای حفظ می کند. این استحکام، واقعیتی تضمین شده است.

آستر داخلی جعبه

ساعت های لوکس در جعبه ساعت لوکس مانند اعیان قدیم زندگی مجللی دارند. برخی جعبه های لوکس با بهترین پارچه ها آستر شده اند. این پارچه ها که غالبا از مرغوب ترین مخمل بازار تهیه می شوند، ساعت ها را از خش افتادن و آسیب های دیگر حفظ می کنند. درب محکم جعبه ها نیز از ورود گرد و غبار به درون جعبه جلوگیری می کند. البته وقتی پارچه نامرغوب باشد از درب محکم هم کاری ساخته نیست. پارچه نامرغوب، پرز پس می دهد و این پرزها به ساعت می چسبند. این خزنده های پارچه ای، به همه جای ساعت های لوکس و ظریف می چسبند و منظره ای بد تولید می کنند. برای همین است که همه پارچه های آستر ، مرغوب هستند.

رنگ بندی جعبه ساعت لوکس


جعبه ساعت لوکس را با رنگ هایش می شناسند. رنگ بخش مهمی از هویت یک جعبه لوکس است. وقتی زیبایی شیک یک جعبه با جذابیت رنگ ها در می آمیزد، مقاومت در برابر وسوسه خریدن، سخت می شود. با وسوسه رنگ ها به سادگی نمی توان جنگید. محبوب ترین رنگ های ما را ببینید. این رنگ ها بیشترین تقاضا را داشته اند. البته ما به فکر سلیقه های خاص هم هستیم. اگر هیچکدام از رنگ های موجود را پسند نکردید ، گوشی را بردارید و با ما تماس بگیرید! ما رنگ های خاص تان را چاپ خواهیم کرد.

چاپ برند بر جعبه ساعت لوکس : یک تبلیغ هوشمندانه و موثر


جعبه ساعت لوکس بهترین ابزار تبلیغاتی است. وقتی برند شما با پیشرفته ترین دستگاه های چاپ ما بر جعبه ها نقش بست، کمتر چشمی می تواند به آن نگاه نکند! همه نگاه ها خود به خود به یک کالای لوکس نگاه می کنند و وقتی برند شما بر آن کالای لوکس باشد، قطعا در ذهن ها حک می شود. این روشی تضمین شده برای تبلیغ برند شما است . با پارت چاپ، برندتان هرگز فراموش نمی شود.

خرید آنلاین


خرید جعبه ساعت لوکس به صورت آنلاین در یک چشم به هم زدن ممکن می شود. کافی است جعبه دلخواه تان را انتخاب کنید. پس از این کار می توانید ویژگی های جعبه تان را نیز انتخاب نمایید. شما باید ویژگی هایی مانند رنگ دلخواه، جنس، اندازه و تعداد جعبه را تیک بزنید. بعد از اینکه این مرحله را پشت سر گذاشتید نوبت به پرداخت نهایی می رسد. با تکمیل این مرحله ، جعبه از آن شما خواهد شد.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top