پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه سرویس طلا عروس

جعبه سرویس طلا عروس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

 جعبه ها هم خوشبخت می شوند؟ نمی دانم! اما اگر قرار بود خوشبخت شوند ، بی شک یکی از خوشبخت ترین آن ها ، جعبه سرویس طلا عروس بود! و چرا خوشبخت نباشد؟ ازدواج یکی از شادمانه ترین تجربه های هر انسان در طول زندگی اش است. قطعا جعبه ای که بخشی از این شادمانی باشد، خودش نیز سهمی از آن می برد! با توجه به اینکه این جعبه ها حامل طلای عروسند، در طراحی آنها، زیباشناسی ویژه ای رعایت شده است. در ضمن با توجه به اینکه در روز عروسی جا به جایی ها زیاد است، بدنه جعبه طلای عروس، از سرسخت ترین مواد اولیه ساخته شده است.

ست کامل در جعبه سرویس طلا عروس


جعبه سرویس طلا عروس پارت برای یک ست کامل طلا آماده و طراحی شده است. سرویس طلای عروس معمولا از چند قطعه تشکیل می شود. در این سرویس قطعاتی مانند یک جفت گوشواره، دستبند و یک انگشتر قرار می دهند. البته اگر این سرویس تنها به قطعاتی مانند گردنبند و گوشواره محدود بماند به آن نیم ست می گویند. معمولا در سرویس طلای عروس، قطعاتی می گذارند که با درآمیختن طلای زرد و سفید کار شده باشند. همچنین سنگ های قیمتی و گوهرهای نفیس نیز پای ثابت این مجموعه اند. واحد طراحی پارت، فانتزی و واقعیت را در طراحی جعبه سرویس طلای عروس در آمیخته است تا شادمانی و در عین حال دوام را با هم بازتاب دهد.

طراحی جعبه !


فرهنگ ایرانی هم مانند فرهنگ های شرقی دیگر دوست دارد عروس در روز عروسی اش همچون خورشید بدرخشد. جعبه سرویس طلا عروس پارت، به این درخشش کمک می کند. زیبایی رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه ها به کار رفته اند، با حال و هوای عروسی همخوانی دارند. در شب عروسی همه چیز باید بدرخشد و طبعا جعبه ای که وظیفه نگهداری و در عین حال نمایش طلاهای عروس را دارد، وظیفه سنگینی به عهده دارد. این جعبه یک وظیفه مهم دیگر هم دارد! طلاها هدیه داماد به عروس خانم می باشند و مسلما در عین اینکه باید نماینده سلیقه داماد باشند، به زیباشناسی عروس خانم هم باید نزدیک شوند! کار سختی است اما واحد طراحی پارت چاپ از پس آن برآمده است!

جلوه گری جعبه سرویس طلا عروس پارت


دوره خرید عروسی و روز و شب عروسی، دوره جلوه گری است! دوره ای است که یک بار بیشتر رخ نمی دهد! به همین دلیل هم همه روندها و رخدادهای آن باید به نمایش گذاشته شوند! جعبه سرویس طلا عروس پارت، جعبه ای برای جلوه گری است! ساختار جعبه به شکلی است که ویترین وار همه طلاها را نمایش می دهد. همه چیز برای دیده شدن طراحی شده است و چرا دیده نشوند؟ به هر حال عروسی، بهترین زمان برای جلوه گری است!

رنگ بندی جعبه سرویس طلا عروس


رنگ هایی که در طراحی جعبه های سرویس طلا مخصوص عروس به کار رفته اند همه رنگ هایی ویژه اند! رنگ ها و وزین اند و با وقار و در عین حال با شادمانی تجربه عروسی سازگارند! درخشش ترکیبی طلای سفید و زرد در آستر موقر جعبه طلای پارت، جوانی، شادکامی و ارزش بی بدیل لحظات را بازتاب می دهد!

پس اندازی برای چهار فصل زندگی


جعبه سرویس طلا مخصوص عروس ، فقط یک جعبه ساده نیست! این جعبه بانک کوچکی برای پس اندازهای عروس و داماد هم هست! انسان از گذشته های دور به طلا به چشم یک سرمایه پس انداز شده نگاه کرده است! طبعا عروس و داماد به این ثروت ذخیره شده به چشم یک پشتوانه نگاه خواهند کرد. جعبه های پارت، نگهبانان وفاداری برای این سرمایه اند!

خرید آنلاین


برای خرید جعبه سرویس طلا عروس دو راه در پیش دارید. یکی از این راه ها خرید آنلاین است . جعبه سرویس طلا را انتخاب کنید. در صفحه خرید جعبه، با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد که با کمک آنها می توانید ویژگی هایی مانند رنگ، جنس و سایز جعبه را برگزینید.

خرید عمده جعبه سرویس طلا عروس

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top