پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جدیدترین انواع جعبه عطر کادویی

جعبه عطر کادویی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه عطر کادویی که به همراه عطری گرانبها به عزیزی هدیه شود ، ارزشی برابر همه لاله های واژگون دماوند دارد . گویی خود جعبه دشت مینیاتوری شده دماوند است که همه لاله هایش به احترام بهار سر خم کرده اند. شاید هم به احترام شما که دوست یا عزیزتان را در بهار فراموش نکرده اید، کرنش کرده اند. طبیعت هم دوستی را بیشتر از جنگ دوست دارد. مگر در بهار سنگ تمام نمی گذارد و همه جای طبیعت با عطر و آواز پر نمی شود؟ جعبه کادویی هم دعوت طبیعت به زندگی شهری ما است. شیشه عطر، خندۀ تقطیر شدۀ گل ها است! مگر نمی بینید که وقتی به خود عطر می زنیم ، همه سلول های مان می خندند؟ گوش های حساس سلول ها ، خنده شادمانه گل ها را می شنوند. با جعبه های کادویی عطر ، ما به همدیگر، خنده و شادمانی هدیه می دهیم.

خرید هارد باکس عطر کادویی ، درست مانند گل ها ، در بهار زیباتر است ! رنگ های آن، از طبیعت چیده شده اند و همچون گل ها ، تازگی را در چشم ها می کارند. جعبه کادویی ، مثل سلام لحظه تحویل سال، دلچسب است و در واقع هشتمین سین سفره بهاری است. رنگ ها در آن مانند گل های خودروی بهار، نظمی طبیعی دارند و شیشه عطر در این جعبه، مثل عیدی های بچگی، ما را از ته دل شاد می کند. همه رنگ های این جعبه ها، مثل بالرین های دگا، با چرخش های نرم خود، چشم ها و دل ها را می ربایند.

بدنه جعبه عطر کادویی


جعبه عطر کادویی به نرمی آب های روان بهاری و سختی کوه های استوار طبیعت است. شیشه های عطر در این جعبه ها ، آسوده تر از کودکان در آغوش مادران هستند . هیچ چیزی به شیشه ها آسیب نمی زند. مقواهایی که جعبه را شکل داده اند، همه چند لایه و ستبرند. اما این ستبری به آنها قیافه ای زمخت نداده است. بدنه نیرومند جعبه ها با روکشی از زیبایی خلاقانه، به خوبی استتار شده اند. شیشه های عطر در این کاخ های استوار مقوایی، شاهانه زندگی می کنند!

چاپ لوگو


چاپ برند یا لوگو بر جعبه هاردباکس اختصاصی عطر کادویی به خاطره های سفر شمال می ماند : هیچ کس آن را فراموش نمی کند ! شادی سفر و خنده های رها و بی تنش را چه کسی فراموش می کند ؟ جعبه عطری که در میانه این خنده ها و شادی ها هدیه شود ، جای خود را در میان خاطره ها باز می کند و همان جا می ماند. برند شما هم به همراه این جعبه، در خاطره ها حک می شود.

آستر جعبه عطر کادویی


همه چیز در این روزها شیک است ! از لباس ها گرفته تا خنده ها ! لباس جعبه ها هم باید شیک باشد . آستر داخلی جعبه ، باید مانند لباس عید فاخر باشد. وقتی شیشه عطر ، عصاره خنده گل ها باشد ، آیا گناه نیست که آن را در جعبه ای بی آستر بخوابانیم ؟ پس یادتان باشد که در موقع خرید جعبه ، حتما به کیفیت آستر دقت کنید ! شیشه عطر تان را بر پارچه های براق مخملین بخوابانید.

 
 

خرید جعبه عطر کادویی


برای خرید آنلاین جعبه ، جای دوری نروید. در واقع همه مسافتی که باید طی کنید ، به اندازه رسیدن به گوشی یا لپ تاپ است ! بعد از آن هم با دو سه کلیک ، جعبه را تا دم خانه تان خواهید آورد. کاری از این ساده تر؟ ما همه چیز را برای شما ساده کرده ایم!

با ما تماس بگیرید !

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top