پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه نگهداری ساعت مچی با رنگ های متنوع

جعبه نگهداری ساعتن مچی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ساعت مچی تان را کجا نگه می دارید؟ مسلما در جعبه نگهداری ساعت مچی ! جعبه های نگهداری ساعت تنوع زیادی دارند. اما بهترین جعبه چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ آیا در هنگام خرید جعبه باید به زیبایی آن توجه کنیم یا به استحکام آن؟ اگر جعبه ای پر از تزئینات چشم نواز بود و جعبه ای دیگر بدنه ای به سختی سنگ داشت، به طرف کدام برویم؟ زیبایی یا سنگ؟ یا شاید هم سنگ زیبا؟ بهتر نیست که جعبه مان زیبایی اش را همچون چتری بر سختی سنگ وارش، پهن کند؟ جعبه ای خوب است که ساعت مچی مان در آن، خوابی امن داشته باشد و در عین حال، زیبا باشد.

ساخت جعبه ساعت مچی


زیبایی چگونه به دست می آید؟ جعبه نگهداری ساعت مچی با دو ویژگی می کوشد زیبایی را به شما هدیه دهد. یکی از این ویژگی ها، ساخت هندسی چشم ربایی است که در طراحی آن رعایت شده است. خلاقیت تیم طراحی، نسبت های طلایی را با استحکام در آمیخته است تا به جعبه ای برسد که برازنده ساعت مچی شما باشد. یکی دیگر از عناصر زیباساز جعبه، رنگ ها هستند که مثل وسوسه هایی مرئی ما را به دیدن جعبه ها، دعوت می کنند. رنگ ها مرزی ندارند. آنها از طبیعت آغاز شده و به ذهن خلاق شما ختم می شوند. در این جادۀ رنگی همه رنگ های طبیعی و انتزاعی رژه می روند. از رنگ هایی مانند قرمز، آبی، سبز، زرد، فیروزه ای، نارنجی، ارغوانی، مشکی، سفید گرفته تا رنگ های انتزاعی و سوررئالیستی، همه در این جا و بر تن جعبه ها حاضرند. کافی است که انتخاب کنید.

استحکام جعبه


زیبایی، پشتیبان می خواهد. یک شیء زیبا، بدون ستون فقرات زورمند در هم می شکند. جعبه نگهداری ساعت مچی ، زیباست و در عین حال در هم نمی شکند! چرا؟ چون با ورقه هایی از مقوای سخت پوشانده شده است. مقوای به کار رفته انواع گوناگونی دارد. گالینگور یکی از این مقواهای زیبا و سخت است. نوع دیگری که در ساخت جعبه ها کاربرد دارد، کرافت سوئدی است. مقوای کرجی، گونه دیگری از مقواهای استفاده شده است. جعبه های فانتزی از نوع دیگری از مقوا بهره می برند که به رنگی موسوم است. در روند ساخت جعبه ها، مقواها در چند لایه فشرده شده و همچون دیواره های بتنی پیش ساخته، در کنار هم چیده می شوند. این کار استحکام آنها را تضمین می کند.

روکش جعبه ساعت مچی


جعبه هاردباکس نگهداری ساعت مچی ، روکشی از سلفون دارد. این کار چه حسنی دارد؟ نخست اینکه بهداشتی تر است. دوم اینکه زیبایی جعبه را چند برابر می کند و مهم تر از همه، از برند چاپ شده شما نیز محافظت می کند. این جعبه همانطور که از ساعت مچی نگهداری می کند از برند شما هم محافظت خواهد کرد. وقتی بر روی برند چاپ شده شما روکشی از سلفون کشیده شود، هم بهتر دیده می شود و هم ماندگاری آن بیشتر می شود.

آستر جعبه


آستر جعبه نگهداری ساعت مچی ، از پارچه اعلا دوخته می شود. بهترین پارچه بازار را در این جعبه ها خواهید یافت. از آنجا که کار این جعبه ها نگهداری است، باید از بهترین امکانات برخوردار باشند. این گاو صندوق های کوچک خانگی با رویه های مرغوبی از پارچه اعلا مفروش می شوند تا ساعت در زمان نگه داشته شدن در آنها، آسیب نبیند.

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه نگهداری ساعت مچی ، همیشه و همه جا ممکن است. تنها باید کانکت شده و نام جعبه خود را سرچ کنید. کاری سریع و امن که شما را فورا به خواسته تان می رساند. همه ویژگی های محصول هم توسط شما انتخاب می شود. پرداخت ها همه ساده و امن طراحی شده اند و وقتی از شما نمی گیرند. همه چیز حداکثر با سه کلیک شما را به مقصودتان که خرید جعبه باشد، می رساند.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top