پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل تاثیرگذار بر قیمت جعبه ادکلن

قیمت جعبه ادکلن

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه ادکلن به چه عواملی بستگی دارد ؟ چه طور می توان جعبه ادکلن را با بهترین قیمت تهیه کرد ؟ قیمت جعبه ادکلن مثل هر قیمت هر فرآورده دیگری از عوامل متعددی تاثیر می پذیرد. البته ساز و کار قیمت گذاری در تولیدی هایی که با حذف واسطه ها، محصولات خود را مستقیما به دست خریداران می رسانند، منصفانه تر است و در واقع همان قیمت واقعی محصول است. برای اینکه تصور روشنی از این ساز و کار به دست آورید ، با هم به بررسی این مجموعه عامل های تاثیر گذار می پردازیم.

مدل جعبه


یکی از عامل هایی که بر قیمت هارد باکس ادکلن اثر می گذارد، مدل جعبه است. جعبه ها همانند سازه های معمارانه، انواع ویلایی و آپارتمانی دارند ! اگر جعبه سفارشی شما مثل خانه های ویلایی فقط از یک سازه واحد درست شده باشد، قیمت مشخصی دارد که در فهرست تعرفه های ما درج شده است. اما اگر جعبه سفارشی تان، چند تکه باشد، موضوع فرق می کند. در اینجا باید مشخص کنید که می خواهید جعبه تان، سازه ای چند تکه باشد؟ دو تکه ؟ سه تکه ؟ درب آن چگونه باشد ؟ طبعا نوع چاپ و تعرفه آن بر هر کدام از این سازه ها با دیگری متفاوت است و هر کدام، ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند.

تاثیر رنگ جعبه در قیمت جعبه ادکلن


تعداد رنگ ها نیز بر قیمت جعبه ادکلن تاثیر گذار است. تمایل دارید که جعبه شما به چند رنگ آراسته شود؟ یک رنگ؟ دو رنگ؟ چهار رنگ یا بیشتر؟ هر کدام از این رنگ بندی ها قیمت و شرایط خاص خود را دارد. تعداد رنگ ها بسته به نوع نیاز شما است. هر جعبه برای هدف معینی طراحی می شود و ترکیب بندی و کمپوزیسیون رنگی آن نیز در پرتو چنین هدفی، معنای کارکردی خود را پیدا می کند. قیمت چاپ تابعی از این راهبرد تبلیغاتی شما است. هر چه تعداد رنگ ها بیشتر باشد طبعا قیمت نیز متفاوت تر خواهد بود.

طلاکوب و نقره کوب

 
 

جنس جعبه


جنس جعبه و روکش آن نیز در قیمت جعبه هارد باکس اختصاصی ادکلن تاثیر می گذارد. باید مقوایی انتخاب شود که با هدف تبلیغاتی شما و نوع چاپی که درخواست می کنید، سازگار باشد. ناسازگاری، هزینه و زیبایی را هدر می دهد. پیشاپیش با کمک مشاوران زبده، و با نیم نگاهی به هدف خود، جنس جعبه را تعیین کنید. نوع چاپ باید با جنس مقوا سازگاری نشان دهد. مقوای شما گلاسه است یا گالینگور؟ فانتزی است یا رنگی؟ روکش آن چه باشد؟ سلفون؟ چه نوع سلفونی؟ مات یا براق؟ همه این انتخاب ها در کیفیت نهایی چاپ و هزینه های آن تاثیری مستقیم خواهند گذاشت.

سایز جعبه


اندازه ها را فراموش نکنید! سایز جعبه در قیمت جعبه ادکلن ، تعیین کننده است. این بخش را کم اهمیت تلقی نکنید. روشن کنید که اندازه های شما به فضای داخلی جعبه مربوط می شوند یا سطوح بیرونی آن را مشخص می کنند؟ هر اشتباهی در این مرحله، سرمایه شما را به باد می دهد. بهترین راه پرهیز از هر خطایی، مشاوره صبورانه با کارشناسان است. اعتماد به تخصص، راهی برای پیشگیری از خطا است.

تخصص را دست کم نگیرید !

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top