پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ ویژگی مهم جعبه کادو برای طلا

جعبه کادو برای طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

انتخاب جعبه کادو برای طلا ، بر هوشمندی و سلیقه لاکچری شما گواهی می دهد! مسلما وقتی قطعه ای طلا را برای کادو دادن به یک عزیز انتخاب می کنید، نصف راه را رفته اید! چه راهی؟ مسلما این سوال را از خودتان می پرسید! باید در جواب گفت که راه احترام به آن عزیز و نشان دادن جایگاه عاطفی وی در زندگی تان! اما چرا نصف راه؟ چون نصف دیگر، که انتخاب جعبه کادو باشد، مکمل خوش ذوقی و سلیقه لاکچری تان خواهد بود! امروزه دیگر نمی توان کادو خود را در یک زر ورق ساده پیچید و آن را هدیه داد! این کار در فرهنگ آداب دانی امروزین ما با اهانت فاصله ای ندارد! جعبه کادوی طلای پارت، شما را در مقابل عزیزان تان سربلند می کند!

تناسب و زیبایی جعبه کادو برای طلا


قطعه های طلا معمولا حجمی ندارند ! با این حال جعبه کادو برای طلا باید با طلای شما متناسب باشد. زیبایی یک کادو پیش از ویژگی های دیگر آن دیده می شود. معمولا چشم ها از روی شکل جعبه کادو می کوشند به محتوای پنهان شده آن پی ببرند. از این رو بهترین جعبه کادو، جعبه ای است که هم افشاگر باشد و هم پنهان کننده ! به این معنا که از روی ظاهر آن بشود تا حدودی ارزش کادوی پنهان شده را تخمین زد و از سوی دیگر، به خوبی کادو را در خود پنهان نگه دارد تا جنبه های غافلگیر کننده کادو گرفتن را نابود نکند! اندازه های استاندارد جعبه ها را می توانید ببینید . البته برای کسانی که به دنبال سایزهای نامتعارف هستند نیز خدماتی ویژه داریم.

رنگ جعبه


جعبه کادو برای طلا را به رنگ های متنوعی می توان تهیه کرد. رنگ بندی های پارت، محدودیتی ندارند و شما می توانید هر رنگی را از رنگ های ساده تا رنگ های خاص و ترکیبی به پارت چاپ سفارش دهید. طبعا جعبه کادو باید با سلیقه کادو گیرنده همسو باشد. بر همین پایه، یک جعبه کادو باید علاوه بر اینکه سلیقه کادو دهنده را نشان دهد، باید با سلیقۀ کادو گیرنده نیز جور باشد. ما در پارت چاپ، هر بار پر فروش ترین رنگ های مان را فهرست می کنیم. این رنگ ها نشان می دهند که مشتریان ما به طور عمده چه رنگ هایی را بیشتر ترجیح می دهند. البته ما سلیقه های خاص را هم فراموش نمی کنیم. برای راضی کردن این سلیقه های ویژه باید رنگ های محبوب آنها را به ما سفارش دهید. ما هر رنگی را برای شما چاپ می کنیم.

آستر جعبه


قطعه طلای کادو شده باید در یک بافت پارچه ای نرم و مرغوب قرار گیرد. جعبه کادو برای طلا باید پوشش پارچه ای مرغوبی داشته باشد. این پوشش معمولا از پارچه های مخملی انتخاب می شود. آستر دوزی فضای داخلی جعبه کادو، به قطعه طلای اهدایی شما شخصیتی شاهانه می بخشد. پارچه های مخملین ، برخلاف پارچه های نامرغوب عین یک جارو برقی، گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند. این پارچه ها چروک هم نمی شوند و فرش زیرین قطعه طلای اهدایی شما را بد منظر نمی کنند. البته درب محکم به خاطر مقوای دو لایه به کار رفته در آن، به خوبی کیپ می شود و از نفوذ گرد و غبار و ذرات ریز شناور در هوا به درون جعبه جلوگیری می کند. جعبه کادوی پارت فقط مختص کادو دادن نیست؛ بلکه پس از کادو دادن نیز می توان آن را همچون محفظه ای برای سالم ماندن قطعه طلای اهدایی به کار برد.

خرید جعبه کادو برای طلا


خرید جعبه کادو برای طلا کار آسانی است. این کار در واقع به دو شکل صورت می گیرد. یکی از این روش ها، خرید آنلاین است. در این روش کالای دلخواه را بر می گزینید. با پرداخت نهایی، کالا از آن شما خواهد بود.

سفارش عمده جعبه کادو

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top