پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه النگو طلا با قیمت ارزان و کیفیت استثنایی

جعبه النگو طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

دست کردن و پوشیدن النگوی طلا یکی از کهن ترین سنت های زنانه در فرهنگ آراستگی این مرز و بوم است ! جعبه النگو طلا در حقیقت پاسداشت این سنت قدیمی و کهنسال است! النگوی طلا همواره بخشی از زیور زنان در شرق بوده و هنوز که هنوز است به عنوان یک عنصر اصلی در فرهنگ پوشش زنانه، جای خود را حفظ نموده است. جعبه النگوی پارت، با احترام به این سنت دیرپا می کوشد ویژگی های تاریخی آن را به خوبی بازتاب دهد. وقتی نام زیبایی می آید ، همه خود به خود به چهره فکر می کنند . اما زیبایی تنها به چهره محدود نیست. انسان کهن، درک کامل تری از زیبایی داشت و به همین دلیل با اختراع النگو ، توجه ما را به زیبایی دست ها نیز انتقال داد. جعبه النگوی پارت، با توجه به این واقعیت های زیباشناختی، طراحی شده است.

مقوای جعبه النگو طلا


مقوای جعبه النگو طلا ساخته ما ، هرگز نمی شکند! وقتی بدانید که جداره های جعبه از ساختاری دو لایه برخوردارند، با جمله قبلی، همراهی خواهید کرد! آستر دوزی جعبه نیز با دقت صورت گرفته است. پارچه مخملی به کار رفته، از بهترین و مرغوب ترین پارچه موجود تهیه و دوخته شده است. این پارچه، پرز پس نمی دهد. پرز هایی که پارچه های نامرغوب پس می دهند، لا به لای النگو رفته و به مکنده های خستگی ناپذیر گرد و غبار تبدیل می شوند. پس اگر جعبه ای به خوبی بسته شود ولی پارچه آستر آن بد باشد، نتیجه با زمانی که در جعبه باز باشد، یکسان خواهد بود! از این رو باید گفت که جعبه خوب، جعبه ای است که به درستی بسته شود و در عین حال آستر مرغوبی هم داشته باشد. جعبه های پارت از هر دو مزیت برخوردارند و پرز و گرد و غبار را به درون آنها راهی نیست!

زمانی برای استراحتِ جعبه النگو طلا !


جعبه النگو طلا ، اتاق خواب جمع و جوری برای النگوی شما است. اگر با نگاهی همدلانه به اشیاء زندگی خود نگاه کنیم، باید بگوییم که اشیاء هم خسته می شوند. النگویی که با تکان های دست شما مرتب تکان می خورد، قطعا به یک استراحت شبانه هم نیاز دارد! این توصیه یک خیال بافی نیست؛ بلکه ناظر به این واقعیت است که همه اشیاء، نیرو دارند! زمانی که شیئ، ساکن است، نیروی آن، آرام است و به هنگام جنبش شیئ، نیرو، همپای آن، می جنبد! پس خواباندن النگو در اتاق خواب کوچکش، نیروی نهفته در آن را آرام می کند و به هنگام به دست کردن النگو، آرامش آن، به دست شما هم سرایت می کند!

طلا و کارکردهای درمانی !


همان گونه که در بالا گفتیم، طلا، دارای نیرو است! جعبه النگو طلا ، آسایشگاه مینیاتوری زیبایی است که طلا با توقف در آن، نیروی از دست رفته را دوباره، بازیابی می کند و برای تاثیر مجدد، آماده می شود! گذشتگان ما از نیروی درمانی طلا آگاه بودند. در باور گذشتگان، طلا حتی ترس های ناگهانی و درمانده کننده را هم، درمان می کند. برخی از پزشکان کهن عقیده داشتند که طلا بر افسردگی و اندوه تاثیری کاهنده می گذارد و تمرکز ذهن را بیشتر می کند. برخی دیگر حتی آن را برای درمان دردهای استخوانی تجویز می کردند. با چنین سودمندی هایی، قطعا نگاه شما به جعبه النگو دگرگون خواهد شد. از این پس، به جعبه النگوی پارت، به چشم صندوق کوچک آرامش نگاه خواهید کرد!

خرید آنلاین


برای خرید جعبه نیم ست طلا از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، این مجتمع دو راه کاربردی پیش پای مشتریان خود گذاشته است. اولین راه، خرید آنلاین از سایت پارت چاپ است. در این شکل از خرید ابتدا کالای دلخواه تان را برگزینید. در این صفحه گزینه های دیگری هم خواهید دید که هر کدام نماینده یکی از ویژگی های جعبه هستند. پس از انتخاب کالا، خود به خود به مرحله پرداخت نهایی هدایت خواهید شد!

سفارش عمده جعبه النگو طلا

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top