پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید عمده سررسید

خرید سررسید عمده با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت سررسید


به طور کلی سررسید های جدید و به روز، با قیمت بیشتری به فروش می رسند. اما اگر خرید سررسید عمده را انجام دهید ، هزینه کمتری برای تهیه سر رسید ها پرداخت خواهید کرد. قیمت هر یک از سررسید ها به جلد سررسید، نوع سررسید، ورق های سررسید و … بستگی دارد. هر یک از عواملی که روی قیمت خرید سررسید ها تاثیر می گذارد را باید بررسی کنید.

خرید عمده سررسید تاریخ گذشته

 
امروزه بسیاری از افراد برای این که هزینه کمتری برای خرید سررسید پرداخت کنند، نمونه سررسید های سال های گذشته را تهیه می نمایند. خرید عمده سررسید سال گذشته با قیمت ارزان و مناسب انجام خواهد شد. پیش از خرید سررسید های عمده سال های گذشته باید مشخصات سررسید ها را به خوبی بررسی کنید. در واقع کاربردی بودن سررسید از این نظر که با نیاز مشتری مطابقت دارد، بسیار مهم است. توجه داشته باشید که سررسید های سال های گذشته را در دسته بندی های متفاوتی تولید می کنند. به همین دلیل باید دسته بندی های آنها را به‌ خوبی ارزیابی کنید.

هدیه تبلیغاتی


امروزه بسیاری از افراد خرید سررسید عمده را به عنوان هدیه تبلیغاتی انجام می‌ دهند. سررسید ها و تقویم ها ارزان ترین هدیه تبلیغاتی هستند. به همین دلیل بیشتر کسب و کارهایی که به تازگی راه اندازی شده اند، از سررسید ها به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. سر رسید هایی که به عنوان هدایای تبلیغاتی خریداری می‌ شوند، مدل هایشان با یکدیگر فرق می‌ کند. برخی از سررسید ها با طراحی روزشمار طراحی می شوند و برخی دیگر از آنها دو روز شمار می باشند. همچنین باید بدانید که جلد هر یک از سررسید ها با یکدیگر متفاوت است. اگر می خواهید سررسید های خاص و منحصر به فردی را برای شناخت کسب و کار خود خریداری کنید، می توانید بین انواع سررسید ها، نمونه های لاکچری را انتخاب کنید. سررسید های لاکچری دارای بخش های متفاوتی هستند. قیمت خرید آنها تا حدودی بالاتر از سررسید های معمولی می باشد. اما اگر سر رسید های لاکچری را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.


سفارش عمده سررسید تبلیغاتی


توجه به مدل سررسید یکی از مهمترین نکاتی می باشد که اهمیت زیادی دارد. مدل های متفاوت سررسید ها را از نظر کاربردی بودن باید به خوبی بررسی نمایید و سپس آنها را انتخاب کنید. برخی از سررسید هایی که هفته شمار هستند ، تنها کاربردشان بررسی تاریخ می باشد. اما سررسید روز شمار را بسیاری از افراد به عنوان دفتر یادداشت استفاده می نمایند. هر یک از سررسید ها دارای ویژگی ‌ها و مشخصات خاصی هستند. بر همین اساس شما زمان ثبت سفارش عمده باید در مورد ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. اگر مایل هستید که برندسازی کسب و کار خود را با استفاده از سررسید انجام دهید ، می توانید درخواست ثبت برند یا لوگوی شرکت را روی جلد سررسید داشته باشید.

خرید اینترنتی سررسید عمده


یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های سفارش عمده سررسید ها این است که هزینه کمتری برای خرید سررسید پرداخت خواهید کرد. می توانید در لینک: خرید سررسید، محصول دلخواه خود را انتخاب کنید . پس از انتخاب سررسید مورد نظر خود برای سفارش عمده ، درخواست را به صورت اینترنتی ثبت می کنید یا با کارشناسان ما تماس می گیرید تا به درخواست شما رسیدگی نمایند. زمان خرید اینترنتی سررسید ها باید ویژگی ها و مشخصات آنها را بر اساس کاربردی که مورد نظرتان است ، مطابقت دهید.  جلد هر یک از سررسید ها با یکدیگر متفاوت است. البته کارشناسان در این مورد شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد تا محصول مناسب خود را انتخاب کنید که می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با آن ها در ارتباط باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top