پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

پخش عمده سالنامه با بهترین قیمت

پخش عمده سالنامه با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

پخش عمده سالنامه های ۱۴۰۳ را تولید کنندگان سررسید بر عهده دارند. تولیدکنندگان هر یک از استاندارد هایی که مربوط به طراحی سررسید می باشد را رعایت می کنند تا مشتری با هزینه کمتری سررسید ها را خریداری نماید. پخش عمده انواع سررسید ها با بهترین قیمت انجام می شود. به همین دلیل مشتری می تواند تعداد مشخص شده ای از سررسید ها را خریداری کند. هر یک از سررسید ها به صورت روز شمار، دو روز شمار و هفته شمار تولید می شوند. آنها را باید از نظر ویژگی ها و مشخصاتی که دارند بررسی کنید و سپس سفارش دهید. توجه داشته باشید که پیش از خرید سررسیدها باید در مورد قیمت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. سررسید هایی که به صورت عمده به فروش می رسند ، دسته بندی هایشان با یکدیگر فرق می کند. هر یک از دسته بندی ها قیمت خریداریشان با یکدیگر متفاوت است.

خرید عمده سررسید لاکچری


سررسید های لاکچری به عنوان بهترین سررسید های تبلیغاتی شناخته می ‌شوند. پخش عمده سالنامه لاکچری با قیمت نسبتا بالایی انجام خواهد شد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که سر رسید های لاکچری دارای بخش های متفاوتی هستند. به همین دلیل هزینه خریداری آنها تا حدودی نسبت به هزینه خریداری سررسید های ساده بیشتر است. اگر می خواهید با قیمتی مناسب سررسید های لاکچری را سفارش دهید ، بهتر است سفارشتان را به صورت عمده ثبت نمایید. سررسید های لاکچری به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که شما برای کسب و کارتان می توانید سفارش دهید. تولید هر یک از سررسید های لاکچری را طبق نظر مشتری انجام می دهند. بنابراین مشتری هر تغییری که نیاز باشد را می تواند روی سررسید ایجاد کند.

پخش عمده سالنامه روز شمار


سالنامه های روزشمار به عنوان بهترین سررسید هایی شناخته می شوند که بسیاری از افراد آنها را استفاده می کنند. فروش سالنامه روز شمار به صورت عمده انجام می گردد. بر همین اساس شما می توانید تعداد زیادی از سالنامه های روز شما را برای کاربردهای متفاوت سفارش دهید. پخش عمده هر یک از سالنامه های روز شمار با قیمت مناسب و به صرفه انجام می گردد. توجه داشته باشید که پیش از سفارش سالنامه روزشمار باید نوع جلد آن را به خوبی بررسی کنید. جلد هر یک از سررسید ها تعیین کننده قیمت سررسید می باشد. در واقع برخی از آنها که با جلد طبیعی طراحی می شوند ، هزینه خریداریشان تا حدودی بالا است. اما سررسید هایی که جلدشان چرم مصنوعی و متریال های دیگر است را با قیمت کمتری به فروش می رسانند. پخش عمده هر یک از سر رسید ها روز شمار بر اساس نظر مشتری با قیمت مناسب انجام می گردد.

پخش عمده سالنامه با قیمت استثنایی


پخش عمده سالنامه تبلیغاتی


یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید سررسید تبلیغاتی به آن توجه می کنند، هزینه ثبت سفارش می باشد. پخش عمده سالنامه های تبلیغاتی با قیمتی مناسب توسط تولیدکنندگان انجام خواهد شد. شما می توانید هر یک از انواع سالنامه های تبلیغاتی را به تولیدکنندگان سفارش دهید تا با کمترین هزینه سررسید ها را برای شما طراحی کنند. توجه داشته باشید که سالنامه های تبلیغاتی دسته ‌بندی هایشان با یکدیگر فرق می کند. با بررسی کردن هر یک از دسته بندی های سررسید ها می توانید در مورد محاسبه قیمت آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. هزینه ای که برای خرید سررسید لاکچری پرداخت می شود ، نسبت به نمونه های تبلیغاتی ساده کمتر است. البته باید بدانید که نمونه های ساده و لاکچری به چند دسته تقسیم می شوند .

خرید اینترنتی سررسید


امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید سالنامه های متفاوت را دارند، خریدشان را به صورت اینترنتی انجام می دهند. شما می توانید از تولیدکنندگانی که پخش عمده سالنامه را بر عهده دارند درخواست خرید اینترنتی تقویم و سررسید ها را داشته باشید. تمامی سررسید هایی که به صورت عمده به فروش می رسند، هزینه خریداری شان به نسبت تک فروش مناسب تر است. بنابراین اگر سررسید لاکچری را هم با قیمت عمده خریداری کنید، می توانید هزینه کمتری نسبت به تک فروشی آن پرداخت نمایید. تنها تولیدکنندگانی که در زمینه تولید تقویم ها و سررسید ها تخصص دارند، پخش عمده این محصولات را انجام می دهند. بنابراین شما نمی توانید از فروشندگان دیگر با قیمت عمده، سر رسید ها را خریداری نمایید.

شما سروران عزیز و گرامی می توانید برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیش تر درباره چاپ سررسید با کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در ارتباط باشید و پرسش های خود را بپرسید و راهنمایی شوید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top