پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت جعبه عطر با کیفیت عالی و قیمت استثنایی

ساخت حعبه عطر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هدف از ساخت جعبه عطر ، بی شک هدیه دادن است. اگر بخواهیم ریشه هدیه دادن را تا دوردست های تاریخ دنبال کنیم ، قطعا از تاریخ انسانی ، حتی در آن دورانی که در غارها زندگی می کرد، بیرون خواهیم رفت. به جایی از تاریخ زمین می رسیم که در آن فقط جانوران ریز و درشت پرسه می زدند. جالب است بدانید که همین جانوران در پرسه زدن های شان گاهی به چیزهای بر می خوردند که درجا میخکوب شان می کرد. البته قطعا آن چیز یک شیشه عطر نبود ! در دنیایی که همه جایش را بوی درختان و رایحه سرمست کننده گل ها پر کرده بود، داشتن یک شیشه عطر کمی خودنمایانه بود. با این حال آن چیزهایی که جانوران پیدا می کردند، هدیه هایی بالقوه بودند. آن ها را بر می داشتند و در جایی از بدن شان جاسازی می کردند، چون قطعا هیچکدام شان جیب نداشتند و برای روز مبادا نگه می داشتند. مثلا یک روز والنتاین جانوری ! کسی چه می داند.

 عنکبوت های نر جنگل های آمازون بهترین طعمه شان را کفن پیچ می کنند و به نامزد آینده شان پیشکش می کنند. این رفتار در بونوبو ها ، دلفین ها و پنگوئن ها هم دیده می شود.

بازآفرینی طبیعت


ساخت جعبه عطر امتدادی از همان رفتارهای چند میلیون ساله طبیعت است. عطر در حقیقت بازمانده خاطره زندگی انسان در دل طبیعت است. زمانی که انسان از طبیعت دور شد خاطره بوهای طبیعت را به زندگی شهری خود آورد. عطر بازسازی همان بوهایی که است که در طبیعت پراکنده اند. اگر این دو غریزه یعنی هدیه دادن و عطر را در کنار هم بگذاریم به کلاژی از طبیعت در زندگی شهری خودمان می رسیم. ما با هدیه دادن عطر در واقع خاطره چند میلیون سال زندگی در طبیعت را به زندگی مدرن خود، بازخوانی می کنیم. جعبه عطر ، آلبوم خاطراتی است که در ژن های مان ذخیره شده اند.

دقت و تجربه در ساخت جعبه عطر

چاپ برند


چاپ برند یا لوگو در ساخت جعبه عطر ، به فروش کمک می کند. عطر کالای پر تقاضایی است و طبعا وقتی برند یا لوگو بر جعبه آن چاپ شده باشد، به تبلیغ آن کمک زیادی می کند. شرط این کار در چاپ فاخر نوشته ها است. بهترین راه دیده شدن برند، چاپ هایی است که ظرافت طبع اشرافی را با درخشش لاکچری نوشته ها درآمیزد. چاپ هایی مانند طلاکوب، نقره کوب، مشکی کوب و دیگر شیوه های چاپی فاخر به شناخته شدن برند یا به اصطلاح برند سازی کمک زیادی می کنند.

رنگ جعبه عطر


رنگ ها را در ساخت جعبه عطر نباید فراموش کرد. رنگ ها، بالرین های جهان زیبایی اند. زمانی که در برابر نگاه مشتریان، با حرکات نرم خود می خرامند، خریدن را به وسوسه ای مقاومت ناپذیر تبدیل می کنند. چه کسی می تواند رقص زیبای رنگ ها را ببیند و بی تفاوت بگذرد؟

سفارش خرید

خرید آنلاین


یکی دیگر از روش های خرید از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، خرید آنلاین است. در این روش باید جعبه دلخواه خود را جستجو کنید و آن را انتخاب فرمایید. همه روندها ساده، امن و سریع طراحی شده اند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top