پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت جعبه هارد باکس با بالاترین کیفیت

ساخت جعبه هارد باکس با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هارد باکس چیست ؟


در بسیاری از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که پس از خرید یک شیء با ارزش توسط فروشنده یک جعبه محکم و زیبا به شما ارائه می شود. تا بتوانید از اشیاء با ارزش خریداری شده به خوبی نگهداری کنید. جعبه های هاردباکس، جعبه هایی هستند که از مقوای فشرده و برخی اوقات از چوب ساخته می شوند و وظیفه اصلی آن ها نگهداری از اشیاء با ارزش می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل ساخت جعبه هارد باکس بیشتر آشنا شوید.

مراحل ساخت جعبه هارد باکس


سازندگان جعبه های هاردباکس در کارگاه ها، ابتدا اندازه های سفارش را مورد بررسی قرار می دهند. سپس، متریال لازم را برای تولید از جمله: چسب، مقوای فشرده یا قطعات چوب، روکش تزئینی و پارچه برای داخل جعبه سخت فراهم می نمایند. سپس، طبق اندازه های بدست آمده، الگویی را بر روی مقوا یا قطعات چوب رسم می نمایند تا بتوانند برش دقیقی داشته باشند. رسم الگو بر روی چوب یا مقوای فشرده، موجب می شود تا مراحل ساخت هاردباکس با دقت بالاتری انجام شود و در هنگام برش، سازندگان دچار خطا نشوند. از مهمترین کاربردهای هارد باکس، می‌توان به استفاده به عنوان بسته بندی مدل های مختلف ست هدیه اشاره کرد که زیبایی و جذابیت این محصولات را دوچندان کرده‌اند.

در مرحله دوم، سازندگان لبه های قطعات برش داده شده را کاملا صاف می نمایند تا بتوانند آن ها را به شکل بهتری به یکدیگر متصل نمایند. پس از برش لبه های اضافه قطعات برش داده شده، سازندگان با استفاده از چسب های مخصوص چوب و مقوا، قطعات را به طور دقیق به یکدیگر متصل می نمایند. جالب است بدانید که مرحله متصل نمودن قطعات برش داده شده به یکدیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اگر چسب کاری قطعات به خوبی انجام شود، می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و کیفیت ساخت جعبه هاردباکس داشته باشد.

در مرحله آخر، سازندگان جعبه های سخت آماده شده را مورد بررسی قرار می دهند تا معایب آن ها را برطرف نمایند. سپس، با استفاده از روکش های پارچه ای و کاغذی، تمامی بخش های هارد باکس را بجز داخل، تزئین می نمایند تا بتوانند جلوه ای زیبا را به آن ها ارائه دهند. پس از آن، به کمک پارچه های زیبا و رنگین، داخل هاردباکس را تزئین می نمایند تا بتوانند زیبایی آن را چندین برابر کنند. البته، در نظر داشته باشید که در ساخت جعبه هارد باکس، تزئینات آن کاملا به سلیقه مشتری می باشد و سازندگان ما طبق سفارش های دریافت شده، برای تزئین جعبه های سخت اقدام می نمایند.

ساخت جعبه هارد باکس با بهترین کیفیت

در ساخت جعبه هارد باکس چه اجزایی به کار می رود؟


مهم ترین بخش در ساخت جعبه هاردباکس، اجزای به کار رفته در آن می باشد. بسیاری از جعبه های سخت، از جنس چوب می باشند و در ساخت آن ها از قطعات چوب تخته سه لایه و نئوپان استفاده می شود. اجزای ساخت جعبه های سخت چوبی شامل: چوب مناسب ساخت، چسب چوب، منگنه مخصوص چوب، روکش پارچه ای و پوشال برای تزئین داخل هاردباکس می باشند.

اما، برخی دیگر از جعبه های سخت، از جنس مقوای فشرده هستند و برای وسایل تزئینی کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت هارد باکس های مقوایی، وسایلی همچون: مقوای فشرده، چسب مخصوص، منگنه مقوا، کاغذ رنگی، ماژیک الگو کشی، پارچه برای تزئینات داخلی و لولا های کوچک برای درب مورد استفاده قرار می گیرند.

سفارش و خرید


امروزه ، وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید برای خرید پس از ساخت جعبه هاردباکس از آن ها استفاده نمایید. اما ممکن است بسیاری از وب سایت ها قیمت مناسبی را ارائه ندهند و زمان ارسال آن ها بسیار دیر باشد . علاوه بر آن، ممکن است برخی از وب سایت های ساخت و فروش هاردباکس پس از دریافت هزینه، دیگر کالایی را برای شما ارسال ننمایند و هزینه شما به هدر برود.

اما، شما می توانید تمامی مراحل ساخت جعبه هارد باکس را مشاهده نمایید و با خیالی آسوده از ما خرید کنید. علاوه بر آن، پیشنهاد می شود که پیش از خرید از وب سایت ما، حتما قیمت هاردباکس ها را از وب سایت های دیگر استعلام بگیرید تا متوجه قیمت مناسب هارد باکس های ما بشوید. در هنگام خرید، نیازی نیست نگران هزینه خود باشید چرا که می توانید پس از خرید هارد باکس ، از جنس و مرغوبیت کالای خود اطمینان حاصل نمایید.

جمع بندی


همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، مراحل ساخت جعبه هاردباکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می بایست به دقت انجام شود. برای آن که بتوانید با خیالی آسوده از جانب ساخت و خرید هاردباکس اقدام نمایید، می توانید با مراجعه به این صفحه : انواع هارد باکس متناسب با سلیقه خود هاردباکس مورد نظر را خریداری نمایید و لذت ببرید. همچنین می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان ما بهره مند شوید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top