پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

قیمت انواع سالنامه با تخفیف استثنایی

قیمت سال نامه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

تمام کسانی که حداقل یک بار سفارش یا خرید سررسید را انجام داده اند، با عوامل گسترده ای که روی قیمت سال نامه تاثیرگذار هستند، آشنایی لازم را دارند. در بسیاری از مواقع قیمت های متفاوت دو سررسید کاملا مشابه باعث سردرگمی خریداران شده است. عوامل بسیار زیادی روی قیمت دقیق سررسید ها تاثیر گذار است. در ادامه به برخی از عواملی که باعث می شود قیمت این محصولات بالاتر از حد نرمال شود، اشاره خواهیم کرد.

فروش سال نامه


یکی از موارد مهمی که روی قیمت سالنامه تاثیر مستقیم دارد، خرید و یا سفارش آن از مراکز واسط است. در کنار تولید کننده های اصلی انواع تقویم و سررسید، مراکز و شرکت های زیادی نیز هستند که به عنوان واسط فعالیت می کنند. آنها محصولات را از تولید کننده ها خریده و به مشتریان اصلی می فروشند. حاشیه سودی که روی قیمت انواع سررسید ها اضافه می شود، در بسیاری از مواقع باعث افزایش قیمت این محصولات شده است. در واقع قیمت بالای سر رسید و تقویم ها ناشی از حاشیه سود مراکز واسط است که روی محصولات کشیده شده است.

علاوه بر افزایش قیمت سال نامه که توسط واسطه ها عرضه می شود، در بسیاری از مواقع این محصولات استاندارد های مطابق با سلیقه کاربران را ندارند. به دلیل عدم ارتباط مستقیم کاربر با تولید کننده اصلی، بسیاری از خواسته های مشتری به صورت کامل انجام نمی شود. این موضوع نیز باعث شده تا مشتریان هنگام خرید سررسید از مراکز واسطه در بسیاری از مواقع رضایت لازم را از خرید خود نداشته باشند.

افزایش قیمت سال نامه


یکی از مواردی که روی افزایش قیمت سال نامه تاثیرگذار است ، کاربرد برند مراکز تولیدی معتبر و شناخته شده است. این امر باعث می شود تا قیمت عرضه سررسید نسبت به حالت معمولی بالاتر باشد. اگرچه نام و اعتبار شرکت تولید کننده همیشه در قیمت عرضه محصولات تاثیر دارد ، ولی برخی از مراکز اقدام به فروش محصولاتی با حاشیه سودی بالاتر از حد نرمال می کنند. اگرچه خرید سررسید یا محصولات مشابه از برندهای معتبر و شناخته شده یک امر کاملا نرمال است ولی باید با حاشیه سود منطقی آن را عرضه کرد. این امر باعث می شود تا قیمت تمام شده محصول هنگام خرید بیشتر از حد نرمال عرضه نشود.

قیمت انواع سال نامه

مراحل تولید سالنامه


قبل از فروش سررسید مراحل تولید آن که شامل طراحی، چاپ و صحافی است ، باید به درستی انجام شود. انجام درست هر کدام از این مراحل توسط مرکز تولید کننده باعث می شود تا هزینه تمام شده و کلی سررسید به صرفه باشد. در غیر این صورت طراحی و ساخت محصولاتی بی کیفیت و با قیمت بالا صورت می گیرد . دلیل این موضوع نیز بی تجربگی مراکز تولید کننده در ساخت سررسید است. هر چه هزینه ساخت سررسیدها بالا باشد ، قیمتی که خریداران برای تهیه این محصول پرداخت خواهند کرد نیز بالا خواهد بود.

به همین دلیل پیشنهاد می شود تا هنگام خرید یا سفارش سررسید از مراکز تولیدی معتبر و متخصص در این زمینه استفاده کرد. این مراکز با کسب تجربه در تولید محصولات با حجم های بالا، توانایی لازم برای عرضه محصولاتی مناسب و به صرفه را دارند.

۴ عامل موثر در قیمت سال نامه


اصلی ترین راه برای کنترل قیمت سال نامه ، بهینه کردن آیتم هایی است که در ساخت این محصولات به کار می رود. مهم ترین موارد تاثیرگذار روی قیمت تمام شده آنها به شرح زیر می باشد:

جلد سال نامه : برای کاهش قیمت سالنامه و به صرفه بودن آن می توان از انواع جلدهای اقتصادی و ارزان با ظاهری کاملا شیک استفاده کرد.

کاغذ سالنامه : نوع کاغذی که در صفحات داخلی به کار می رود مستقیما روی قیمت سال نامه تاثیرگذار است. برای کاهش قیمت تمام شده می توان از کاغذ تحریر به جای کاغذ کرم استفاده کرد.

ابعاد سال نامه : ابعادی که در چاپ سررسید به کار می روند یکی دیگر از موارد مهم برای کاهش قیمت سال نامه به شمار می آید. یکی از بهترین اندازه ها در سررسید ها متعلق به قطع اروپایی است.

چاپ و طراحی داخلی: انتخاب نوع چاپ و طراحی داخلی صفحات سررسید بهتر است در حد نرمال و معمولی باشد. این موارد نیز باعث می شود تا قیمت سال نامه برای کاربران به صرفه و اقتصادی باشد.

مرکز پارت چاپ تولید کننده انواع سررسید و تقویم های مختلف با بهترین درجه کیفیت و قیمت مناسب است. با راهنمایی کارشناسان مجموعه می توانید محصولاتی مناسب با سلیقه خود تهیه کنید. برای دریافت بهترین قیمت سالنامه می توانید با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top