پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته ضروری خرید سررسید و تقویم

نکات ضروری تقویم و سررسید

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

با در نظر گرفتن نکات ضروری می توانید بهترین سررسید و تقویم را انتخاب کنید. مشتریان علاقه زیادی به تقویم و سالنامه مدرن دارند. به همین دلیل تولید کنندگان طراحی هر یک از سررسید و تقویم ها را به صورت مدرن انجام می دهند. برای خرید با کیفیت ‌ترین سالنامه و تقویم باید مدل آن ها را به خوبی بررسی کنید. این مسئله که بهترین متریال ها را برای تولید محصولات مورد نظر به کار بگیرند، اهمیت زیادی دارد.

نکات خرید سررسید و تقویم پارت

از جمله نکاتی که زمان خرید سررسید و تقویم اهمیت زیادی دارد و باید به آنها دقت نمایید عبارت است از:

مدل سررسید و تقویم پارت

 یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید سررسید و تقویم باید به آن دقت داشته باشید، مدل محصول است. مدل های زیادی تقویم و سررسید را تولید می کنند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. بر همین اساس شما طبق سلیقه و همچنین بودجه ای که دارید ، باید مدل های آنها را بررسی نمایید و سپس یکی که مناسب تر است را سفارش دهید. کارشناسانی که در زمینه فروش تقویم رومیزی و سررسید فعالیت می کنند، می توانند به خوبی شما را برای خرید این محصولات راهنمایی نمایند. توجه داشته باشید که مدل هر یک از سررسید ها تعیین کننده قیمت نهایی محصول است.

سررسید و تقویم با بهترین قیمت

یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید تقویم و سررسید باید به آن دقت داشته باشید، کاربرد محصول می باشد. هر یک از انواع تقویم و سالنامه کاربرد متفاوتی دارند. برخی از تقویم ها به صورت رومیزی تولید می‌ شوند و برخی دیگر از آنها جیبی هستند. شما بر اساس کاربردی که می‌ خواهید از تقویم ها دریافت کنید ، می توانید یکی از مدل ها را انتخاب نمایید. همچنین سررسید ها را به صورت روز شمار، دو روز شمار و هفته شمار تولید می کنند. بر همین اساس طبق کاربردی که از محصول دریافت می‌ شود، می ‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. طبق نوع کسب و کارتان اگر می خواهید تقویم و سالنامه را به عنوان هدایای تبلیغاتی خریداری کنید، باید کاربرد آنها را بررسی نمایید.

قیمت تقویم و سررسید پارت

قیمت سررسید و تقویم به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. تمامی فاکتور هایی که بیان کردیم ، روی قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی می گذارند. اگر می خواهید با بهترین قیمت این محصولات را خریداری کنید، باید به تولیدکنندگانی که پخش عمده محصولات را بر عهده دارند، مراجعه نمایید. پخش عمده محصولات با بهترین قیمت و در کمترین بازه زمانی انجام می شود. اگر مایل باشید، می توانید زمان سفارش هر یک از محصولات درخواست ثبت لوگو یا برند تان را نیز داشته باشید. در این صورت می توانید با بهترین قیمت برندسازی کسب و کار خود را انجام دهید تا فروش بیشتری به دست بیاورید.

ابعاد سالنامه و تقویم

 از دیگر نکاتی که زمان خرید تقویم و سررسید باید دقت نمایید ، ابعاد محصولات می باشد. ابعاد هر یک از این دو محصول با یکدیگر فرق می‌ کند. سررسید های وزیری، با ابعاد بزرگتری تولید می شوند. اما سررسید هایی که لاکچری می باشند را در ابعاد کوچک و بزرگ تولید می‌ کنند. بر همین اساس ابعاد هر یک از سالنامه ها را باید از این نظر که قیمت محصول را تا چه اندازه کاهش و افزایش می دهند ، به خوبی بررسی کنید. همچنین تقویم ها با ابعاد متفاوتی تولید می شوند. تقویم های رومیزی ابعادشان با یکدیگر فرق می‌ کند. همچنین تقویم های جیبی را با ابعاد کوچکتری تولید می کنند. اما ابعاد آنها نیز متفاوت خواهد بود. بر همین اساس زمان ثبت سفارش خرید تقویم و سالنامه باید به خوبی ابعاد آنها را از نظر استاندارد بودن بررسی کنید. ابعاد این محصولات روی قیمت نهایی آنها تاثیر زیادی می گذارد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت سررسید و تقویم کلیک بفرمایید و با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top