پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ عاملی که قیمت جعبه جواهرات را تعیین می کند !

قیمت_جعبه_جواهرات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب


قیمت جعبه جواهرات پارت، هر جور که حساب کنید، ارزان پای تان تمام می شود. البته ارزانی محصولات پارت چاپ به معنای کیفیت پایین نیست! همه جعبه های پارت، از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. برای درک این شیوه قیمت گذاری، باید گفت که پارت چاپ ، سود خود را در شکوفایی بازار می داند. یکی از راهکارهای ما برای پایین نگه داشته قیمت ها، عرضه مستقیم کالاهای تولید شده است. پارت، خود مستقیما جعبه هایش را می فروشد. این کار، به تقویت بازار طلا و جواهر کمک زیادی می کند. جعبه جواهرات پارت، یک نظام قیمت گذاری عادلانه دارد.

مزیت جعبه جواهرات پارت


اگر به جعبه جواهرات پارت دست بزنید، قیمت جعبه جواهرات شگفت زده تان می کند! چرا؟ چون با چنین بدنه ای، قیمت نیز منطقا باید بالاتر باشد. اما همانطور که توضیح دادیم، قیمت به دلایل اقتصادی عادلانه ای، پایین نگه داشته شده است. جداره های مقوایی جعبه ها، در واحد طراحی و اجرا، لایه به لایه، افزوده می شوند تا به بهترین و کارآمدترین شکل درآیند. این کار در هدفی که دنبال می کند، مانند مهندسی زلزله محور شهرها است ! ساختمان ها، در مهندسی زلزله محور، تقویت می شوند تا در برابر هر زمین لرزه ای به یک تاب آوری مطمئن برسند. جعبه های پارت نیز در برابر زلزله های خانگی از زلزله هایی که بچه های تخس خانه درست می کنند تا افتادن و ضربه و خش، مقاوم هستند !

با یک تماس از قیمت جعبه جواهرات مطلع شوید!


جواهرات یک نام کلی است و قطعا قیمت جعبه جواهرات هم بسته به کارکرد جعبه، تفاوت پیدا می کند. طبعا ابعاد جعبه جواهرات فانتزی دخترانه با اندازه ای که جعبه ست دارد، متفاوت است و همین نیز قیمت آنها را تغییر می دهد. بنابراین، باید پیش از هر چیز، نوع نیاز خود را مشخص فرمایید.

رنگ جعبه جواهرات


رنگ بندی بر قیمت جعبه جواهرات تاثیری ندارد! شما هر رنگی را که سفارش دهید، در قیمت گذاری نهایی، تاثیری نخواهد داشت. رنگ هایی که در رنگ آمیزی جعبه ها به کار می روند، مانند خود جواهرات چشمگیرند. کیفیت رنگ های پارت، به دلیل چاپگرهای مدرنی است که در این مجتمع نصب شده اند. دستگاه های چاپگر پارت، جدیدترین نسل چاپگرها می باشند که از فن آوری های دیجیتال در کار چاپ بهره می برند. به همین دلیل هم کیفیت نهایی چاپ آنها، خود را در درخشندگی و ثبات رنگ جعبه ها نشان می دهد.

آستردوزی جعبه


آستردوزی در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، با دقت زیادی انجام می شود. پارت در استفاده از پارچه های مرغوب وسواس دارد. یکی از این پارچه ها که کارایی و زیبایی زیادی به جعبه می بخشد، مخمل است. آستردوزی مخمل این حسن را دارد که علاوه بر زیباسازی جعبه، از جواهرات هم به خوبی محافظت می کند. پارچه مخمل از خش افتادن یا گره خوردن و شکستگی جواهرات ، جلوگیری می کند.

تماس تلفنی و اطلاع از قیمت جعبه جواهرات

خرید آنلاین از سایت پارت چاپ


روش خرید آنلاین، آسان ترین روش خرید جعبه جواهرات است. برای این کار باید نام محصول دلخواه تان را در سایت جستجو کرده و آن را انتخاب کنید. زمانی که صفحه محصول باز می شود با چند گزینه روبرو می شوید که هر کدام بیانگر یکی از ویژگی های محصول است. شما با کلیک بر هر کدام از این گزینه ها، می توانید رنگ، جنس و تعداد جعبه دلخواه تان را شخصا انتخاب نمایید . پارت چاپ خرید خوبی را برای شما آرزو می کند.

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top